Wpis z mikrobloga

Ohayo #gamedev!
W ramach testu platformy #intuicio (którą robię do mojej konsoli growej na Rpi3 i inne platformy: desktop (win, linux (distra debianowe), Mac os X, Android i iOS oraz Web na WebGL), chcę stworzyć grę multiplayer o walce marines vs. kosmici, w której główną cechą mechaniki ma być czasowa zmiana drużyny przez wszystkich graczy, tj. co minutę-dwie każdy gracz zamienia się miejscami z innym graczem z drużyny przeciwnej, aby wypełniać cele aktualnej drużyny, w której się znajdzie, za co dostaje punkty i wygrywa ten gracz, którego aktualna drużyna zabije wszystkich z przeciwnej, zdobywając najwiecej punktów celów.

Co sądzicie o takim multiplayerze?

Gamedesigner ze mnie marny, a więc będę Was często pytał o aspekty mechaniki ;3
  • 8
@PsichiX: Sam pomysł jest ciekawy, ale sposób w jaki planujesz go wykonać jest bardzo słaby. Po pierwsze to jaki sens ma w tym wypadku klimat "marines vs aliens"? Skoro są dwie tak różne strony konfliktu to gracz raczej powinien się wczuwać w daną nacje. W dodatku każdy nowy gracz się będzie mylił i po zmianie drużyny strzelał do swoich przez pierwsze kilka sekund z przyzwyczajenia - przypuszczam że o to ci