Wpis z mikrobloga

@jupino: to z automatu tysiąc albo półtora mniej. Nie licz na więcej niż 4,5k zł, a pewnie bliżej 3800-4000 zł.
Przykładowo, ja takie samochody z miejsca odrzucam - nie dlatego, że muszę mieć klimę i bez tego nie da się żyć, a dlatego, że potem jest problem ze sprzedażą.
@jupino: a po co Ci to nieszczęsne E36, aż tak na nie zachorowałeś? Będziesz latał bokiem na każdym rondzie? Najmłodsze egzemplarze tego samochodu mają już prawie 20 lat, takie co przejadą 200kkm bez mrugnięcia okiem to można było kupić może w 2000 roku, a nie teraz. Nawet te mityczne igły 328i za 25k to często są skarbonki bez dna. Poza nielicznymi wyjątkami ten samochód to jest już stary grat, jeśli nie
@bartdziur nie jest wystawiona, dostępna będzie od 29 sierpnia. Mogę Ci parę słów o niej powiedzieć, na wstępie zaznaczę że to jest przed lift touring z jasna skóra
@jupino: To znaczy, że nie masz pojęcia o kosztach utrzymania e36. Jak chcesz przejechać 200k takim autem, to licz się z kosztami utrzymania na poziomie 10-15k za każde 100k km + oczywiście paliwo. BMW nie tolerują tanich zamienników, a te droższe są w wielu przypadkach niewiele tańsze niż części z ASO. Wiem co mówię, zrobiłem 60k e36 2.8, które kupiłem w stanie bdb. Niestety wiek robi swoje i jak to mówi