Wpis z mikrobloga

@FoxKamui: świetna robota. Powiedziałbym, że doskonałe, gdyby 3 elementy otaczające centrum były głębiej osadzone. Mimo to, muszę stwierdzić, że nie widziałem nigdy w życiu lepiej przedstawionego Sharingana w "prawdziwości" ;) Aż strach pomyśleć, co wykminisz przy Byakuganie.
@FoxKamui: Imho 3 błędy:
a) tęczówka płaska (znaczy nie jest wgłębieniem, bo wiem ze są bumpy)
b) te czarne przecinki zawsze sądziłem, ze są otworami tak jak źrenica. I powinny chyba mieć zagłębienia, ale to zależy jak ująć. Ale raczej nie powinny odstawać.
c) świeci się jak szklane, ale to już pewno wina zbrusha i jego shaderów
@Naxster: Imho, 3 błędy:
a) jakie to tak na prawdę ma znaczenie skoro tego nie widać gołym okiem? W grach np. oko to tylko kulka z teksturą i nikt się nie czepia o anatomiczną niepoprawność.
b) to jest już wola interpretacji jak je przedstawić.
c) co do shaderów, to render był KeyShot robiony.
F.....i - @Naxster: Imho, 3 błędy:
a) jakie to tak na prawdę ma znaczenie skoro tego...
@FoxKamui: Na grę to już jest sporo za dokładny model. Ja na przykład widzę, że jest płaska. I nie chodzi wcale o poprawność biologii co o to jak oczy wyglądają jak patrzą w bok. To serio widać, jak jest wklęsła odległości źrenicy od brzegów są mocno inne i zaraz się to wyłapie. Ale to luźna uwaga.

A Keyshot ma tendencje do robienia wszystkiego na chrom. Od razu można poznać rendery samochodów