Wpis z mikrobloga

Witam. Dobry znajomy kupił laptopa z Media Expert. Pojawia się problem, bo są duże oznaki, że ktoś go wcześniej używał. Zakupił go w poniedziałek Crystalinfo pokazał, że dysk chodził 22 godziny. On na pewno tyle go nie trzymał. Bateria trzyma raptem tylko godzinę. Jak najlepiej zwrócić tego laptopa?
#kiciochpyta
  • 12
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

  • 0
Może to laptop z ekspozycji, teraz ciężko udowodnić, bo czas działania dysku jest krótszy od posiadania laptopa.
  • Odpowiedz
  • 0
@Ow3n troche słabo, mozna jeszcze sprawdzic kiedy byl zainstalowany windows (o ile mial laptop windowsa) w takich sklepach jak laptop uzywany to resetuja zwykle cale konta i niby laptop jest fabrycznie nowy, tutaj z pomoca przychodzi wlasnie mozliwosc sprawdzenia kiedy windows zostal zainstalowany (program aida32) ewentualnie na tej podstawie reklamowac
  • Odpowiedz
oj to zależy od polityki ME - jak zakup w markecie to na dobrą sprawę tylko ich dobra wola.. jak zamawiał online i ewentualnie odbierał tylko w markecie to ma 14dni na zwrot.
Zajrzyjcie sobie do ich regulaminu.
  • Odpowiedz
@Ow3n jesli pojdziesz i pokazesz takie cos to mysle ze beda wiedziec o co chodzi. Kumpel mial tak z telefonem. Ewidentnie powystawowka bo nawet im sie nie chcialo softa zmienic, a byl spreparowany do wystawy (po zablokowaniu wyswietlal reklamy). Przyjeli bez ziewania. Wchodzisz na pewniaka i mysle ze dostaniesz zwrot kasy.
  • Odpowiedz
@czarnobyl1993 Koleś mi powiedział, że jak był dzisiaj zwrócić laptop i wpisali numer seryjny do swojego komputera to zrobili duże oczy i powiedzieli, ze to kierownik musi przyjąć zwrot a go nie ma. Więc coś jest nie halo.
  • Odpowiedz
@Ow3n druknij sobie papier odstapienia od umowy kupna/sprzedazy z tytulu niezgodnosci towaru z umowa. W necie powinienies znalezc gotowca. Jakies dowody w formie screenow i mysle ze beda wiedzieli ze nie ma co sie klocic.
  • Odpowiedz