Wpis z mikrobloga

Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • 37
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

jeżeli zależy ci na wykorzystaniu tylko zachowania QObjectów itd, możesz rozważyć wzięcie samego qt core bez gui i dokleić je do sdl.


@kalectwo: takie coś mogłoby mi w sumie pasować, zacznę robić tutorial SDL z myślą o tym i zobaczę czy mi to będzie ułatwiać :)
  • Odpowiedz
@kalectwo: nie no, tak to w sumie widziałem, chodzi mi najbardziej o slot-singal i wiele innych, fajnych rozwiązań w qt do których jestem przyzwyczajony, nawet do głupiej obsługi baz danych... a nie sądziłem po prostu, że sdl będzie się gryzło z qt jeżeli chodzi o zarządzanie widgetami, oknami... problem się pojawił, ale twój złoty środek go wyeliminuje. Dobre rady dałeś, dzięki
  • Odpowiedz
@Dijuna: tylko pamiętaj, obydwie biblioteki mają swoje event-loopy, które co jak co na pewno będą się gryzły o ile nie jesteś uważny.

w sumie nie wiem czy to pociągnie ( ͡° ͜ʖ ͡°)
  • Odpowiedz
@Dijuna: SFML do obsługi eventów etc. Możesz też w nim wykorzystać czystego OpenGLa. No i dla mnie SFML nad SDLem ma tę wyższość, że jest obiektowy.
  • Odpowiedz