Wpis z mikrobloga

Popsuł się tablet. Coś tam się na nim pokazywało więc myślałem, że soft padł i jakoś da się w domu uratować. Ale niestety serwis stwierdził, że sam w domu nie naprawię i trzeba wysłać (gwarancja). Więc wysłałem. Nie minął tydzień i tablet wrócił. Naprawiony. Wymienili całe bebechy wraz z wyświetlaczem. Można powiedzieć super, ale dla mnie nie do końca - nie oddano mi szkła zabezpieczającego, które było na ekranie. Na początku mówili, że nie ma problemu oddadzą, ale teraz zmiana i niestety wszystko pojechało do producenta. Tyle. Brak propozycji rozwiązania problemu. Tablet 450zł, szkło FlexibleGlass 3mk - 60zł.

Czy są jakieś przepisy dotyczące takich spraw? Może i kwota nie za duża, ale co można robić w podobnych sytuacjach?

#tablet #serwis #prawo
  • 2
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach