Wpis z mikrobloga

Witam, zbieram się do zakupu pierwszego własnego samochodu do 10k PLN, interesują mnie jakieś mniejsze autka głównie do jazdy po mieście, czasem na jakiś dłuższy wypad, no i koniecznie w gazie. Na autach nie znam się w ogóle, więc pytam gdzie najlepiej szukać, otomoto,olx, allegro? o co pytać dzwoniąc pod daną ofertę.
czy takie oferty są legitne? http://olx.pl/oferta/ford-fiesta-mk6-1-4-benzyna-gaz-klimatyzacja-czarne-miasto-polecam-CID5-IDg4jpD.html#019a15a8c9
http://olx.pl/oferta/volkswagen-golf-golf-iv-1-6-benzyna-gaz-zadbany-i-doinwestowany-od-osoby-prywatnej-CID5-IDeODfz.html#f2003073ac

#pierwsze4kola #samochody
  • 10
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

• 1
@FrancesFarmer: Szukaj wszędzie, niema reguły, że auta z xxx są super, a z yyy ujowe :) Oferty legitne, wyglądają całkiem fajnie choć golfa bez klimy za te kasę bym nie brał.
  • Odpowiedz
@FrancesFarmer sprawdź kanał "Moto doradca" na Youtube. Gość ma kilka filmików z radami dla osób takich jak Ty. Na pewno ważna rzecz to zabranie kumpla/ojca/wujka/brata/szwagra który zna się na samochodach na oglądanie samochodu który wstępnie Ci sie spodoba. Jeśli po tych oględzinach nadal będziesz chciał kupić to auto to przed zakupem zabierz je do jakiegoś sensownego warsztatu lub ASO na przegląd i niech fachowcy ocenią jego stan (ale warsztat wybierz sam,
  • Odpowiedz
@FrancesFarmer: myślę że da radę, patrząc na oferty nie wybieraj tylko ceną, ludzie którzy znają wartość swojego auta nie wystawią go za mega niską cenę, wiem z doświadczenia. Popatrz też Niemcy, kosz sprowadzenia z Niemiec to około tysiąc złotych, ale musiałbyś jechać z laweciarzem.
  • Odpowiedz