Aktywne Wpisy
mirko_anonim +31
✨️ Obserwuj #mirkoanonim
Tt;dr dziewczyna z roboty, w której się zakochałem na zabój poszła w tango (potajemnie) z innym ziomkiem z pracy i wszystkiego się wypiera, nadal powtarza w kółko że nikogo nie szuka a z ziomkiem się spotyka po robocie na ruchanie.
Full:
Dwa miesiące temu zatrudniła się nowa dziewczyna, szkolę ją obecnie na stanowisko więc spędzamy ze sobą całe 8h dziennie. Przepiękne dziewcze, super szczupła, wysoka, przepiękny uśmiech - no
Tt;dr dziewczyna z roboty, w której się zakochałem na zabój poszła w tango (potajemnie) z innym ziomkiem z pracy i wszystkiego się wypiera, nadal powtarza w kółko że nikogo nie szuka a z ziomkiem się spotyka po robocie na ruchanie.
Full:
Dwa miesiące temu zatrudniła się nowa dziewczyna, szkolę ją obecnie na stanowisko więc spędzamy ze sobą całe 8h dziennie. Przepiękne dziewcze, super szczupła, wysoka, przepiękny uśmiech - no
Maly_Jasio +100
#pandoragate #afera #boxdel #wardega
Czy tylko ja nie wiedziałem kim jest Boxdel i inni wymienieni w tej aferze? Tylko Wardgęge kojarzyłem przed laty jako prankstera o ile to ten sam Wardęga (a chyba tak)
Czy tylko ja nie wiedziałem kim jest Boxdel i inni wymienieni w tej aferze? Tylko Wardgęge kojarzyłem przed laty jako prankstera o ile to ten sam Wardęga (a chyba tak)
Słów kilka gdyż nie każdy czai o co do końca chodzi - tzn. każdy wie, że niektóre postacie mają jakiś tam armor, jakaś tam symmetra rozdaję gówno 25 shieldy (Które nie są wcale takim gównem) no i w sumie to tyle :D Temat jest nieco bardziej rozbudowany.
Na wstępie mówię, że jest to "wątek" głównie zaczerpnięty z reddita - skrót i tłumaczenie.
Armor w overwatch występuje jako żółty "pasek hp"
Hp występuje jako biały pasek hp (oh shit waddup)
Shield występuje jako niebieski pasek hp
Armor pochłania 50% każdego ataku który jest oddany w naszą stronę lecz maksymalnie zredukowana wartość przez tenże armor może wynosić 5. Czyli, jeśli gramy postacią która jest wyposażona w armor i dostaniemy jeden z wielu strzałów Tracer za przykładowo 8 dmg, to te obrażenia zostaną zredukowane do 4 dmg. Natomiast jeśli dostaniemy z rakiety od Pharah to znów: Zamiast 100 dmg, dostaniemy 95. Sprawa jest jasna.
Po tym można wnioskować, że postacie które posiadają dużo armoru są cholernie skuteczne przeciwko postaciom które zadają dmg w "gęsty" sposób - dobrym przykładem jest wyżej wspomniana Tracer. Jej pistolety są bardzo szybkostrzelne, ale każdy pojedynczy pocisk zadaję dosyć mały dmg. Natomiast postacie które zadają DMG rzadko ale dużo (Przykładowo Pharah, bądź Widowmaker) - im to praktycznie wszystko jedno.
Przykład ściągniety z Reddit: D.va która ma 400armoru oraz 100hp (W postaci mecha) efektywnie posiada 900hp (400x2 + 100)
przeciwko Tracer. To daję dobry przykład jak dużo potrafi zdziałać redukcja dmg przez armor.
Shieldy. Jeśli chodzi o shieldy, to niestety - Shield nie redukuje obrażeń które otrzymujemy. Shield po prostu sam się regeneruje jeśli przez jakiś czas nie otrzymujemy obrażeń. Należy go traktować jako samoistnie regenerujący się dodatkowy hp. W trakcie jednej długiej walki może się nam on odnowić kilkakrotnie dlatego nawet te marne 25 shielda które rozdaje Symmetra może być dla nas znaczące.
#overwatch #xarntwitch
nie wiem jak jest z shieldami symetry bo to nie moja postać i się nie
Natomiast jeśli chodzi o tarczę Reinharda to jest identycznie jak ty mówisz - Ta tarcza może być nawet popękana i mieć 1hp a i tak zatrzyma przykładowo ulti Mcree który odpali je w tych stojących za tarczą.