Wpis z mikrobloga

#gorzkiezale Nosz w mordę! Już druga noc z rzędu, gdy mi internet szwankuje w #multimedia Płacę i wymagam? Nie, nie w #multimedia. Oni przezornie mają telefoniczną obsługę klienta tylko dostępną w godzinach pracy, więc teraz to ja sobie mogę jedynie poprzeklinać. Aaaa, chrzanię taką firmę! Na szczęście w mojej spółdzielni skończył się ich monopol i weszła Vectra - wreszcie będzie jakiś wybór.
Ma ktoś Vectrę? Nadaje się to to?

Mój dzisiejszy speedtest:
http://www.speedtest.net/my-result/5363695564
  • 4
słyszałem że obsługa klienta też nie jest najwyższych lotów, ale osobiście nie mam żadnych doświadczeń.


@Kilroy88: jak już się uda dokopać do technika od sieci, to idzie dobrze, ale rozmowy z paniami na początku to jest po prostu przeżycie nie do opisania - tłumaczysz takiej pół godziny tylko po to, żeby na koniec powiedziała, że ona nie wie, nie zna się.