Wpis z mikrobloga

@look997:

Na tym obrazku widać że jednak grafice komputerowej daleko do realizmu.

Nie.

Dobrego offline rendera nie odróżnisz od zdjęcia.

Realtime oczywiście co innego.
Nie ma sensu robić 3 planowego obiektu z super detalami, bo nie możemy sobie jeszcze na to pozwolić.
Zdecydowali, że nie zrobią temu garnkowi refleksów. Albo grafik tak uznał 'bo tak'. Albo oszczędność, bo jednak refleksy trochę kosztują.
  • Odpowiedz
@look997: Widzę tagi. Ale jednak pod pojęciem grafika komputerowa kryje się więcej niż tylko gry, więc wolałem to napisać.

No i trzeba zauważyć, że to 'tani'/masowy sprzęt. Jakeś high-high endy napewno by renderowały ładniejszą grafikę.
Uncharted jest ładne, ale PS4 mogłoby być jednak mocniejsze. Nawet w chwili premiery nie zachwycało.

Ten parowar mogli zrobić ładniejszym. Ceramikę akurat dość dobrze ogarniamy w realtime. Ten model mógłby mieć jakieś statyczne odbicia albo
  • Odpowiedz
@look997: @Gorion103:
Nie powinno być żadnego problemu z dodaniem refleksów, glossiness, metalic czy czego tam chcecie. Nie są to aż takie kosztowne efekty dla PS4. Tutaj najprawdopodobniej grafik taką przygotował teksturę bo bardziej pasowało mu do sceny, lub miał inną wizję.
Przyjrzyjcie się że góra od przykrywki wygląda już bardziej metalicznie. Być może grafik uważał że te malowania nadają parowarowi matowy wygląd.
  • Odpowiedz
@look997: i jeszcze trzeba zauważyć, że prawdopodobnie inna osoba była odpowiedzialna za przygotowanie tekstury, a inna za umiejscowienie obiektu na scenie i ustawianie parametrów. Osoba ustawiająca obiekt na scenie mogła nie mieć wglądu do modelu referencyjnego i nie mieć pojęcia jak realnie zachowuje się powierzchnia takiego obiektu.
  • Odpowiedz