Aktywne Wpisy
ninetyeight +714
4 miesiące bez alkoholu, dumny jestem ᶘᵒᴥᵒᶅ
i coraz mniej myślę o piciu, chociaż były różne momenty. pozdrawiam całe mirko jedziemy dalej
#alkohol #ninetyeight
i coraz mniej myślę o piciu, chociaż były różne momenty. pozdrawiam całe mirko jedziemy dalej
#alkohol #ninetyeight
xoxo900 +13
jestem tą mityczną szarą myszką, w szkole zawsze miałam dobre oceny, wzorowa uczennica, nigdy nie chodziłam na imprezy, siedziałam w książkach nawet w święta. Nie chodziłam na studniówki, miałam jedną koleżankę ze studiów, aktualnie zero znajomych. Jestem wycofana, małomówna.
Czy mam powodzenie u płci przeciwnej? Nie, nikt mnie nie podrywał oprócz jednego creepy kolesia, który kiedyś dosiadł się do mnie na studiach i podrywał mnie w cinge'owy sposób wypytując o to gdzie
Czy mam powodzenie u płci przeciwnej? Nie, nikt mnie nie podrywał oprócz jednego creepy kolesia, który kiedyś dosiadł się do mnie na studiach i podrywał mnie w cinge'owy sposób wypytując o to gdzie
Na tym obrazku widać że jednak grafice komputerowej daleko do realizmu.
Kanciastość, płaskość tekstur, brak odbić(?). To ostatnie szczególnie dziwne, bo jest to proste do włączenia ale widocznie zbyt obciąża współczesne komputery. :(
https://pl.wikipedia.org/wiki/Komputer
Komentarz usunięty przez autora
Nie.
Dobrego offline rendera nie odróżnisz od zdjęcia.
Realtime oczywiście co innego.
Nie ma sensu robić 3 planowego obiektu z super detalami, bo nie możemy sobie jeszcze na to pozwolić.
Zdecydowali, że nie zrobią temu garnkowi refleksów. Albo grafik tak uznał 'bo tak'. Albo oszczędność, bo jednak refleksy trochę kosztują.
No i trzeba zauważyć, że to 'tani'/masowy sprzęt. Jakeś high-high endy napewno by renderowały ładniejszą grafikę.
Uncharted jest ładne, ale PS4 mogłoby być jednak mocniejsze. Nawet w chwili premiery nie zachwycało.
Ten parowar mogli zrobić ładniejszym. Ceramikę akurat dość dobrze ogarniamy w realtime. Ten model mógłby mieć jakieś statyczne odbicia albo
Komentarz usunięty przez autora
Nie powinno być żadnego problemu z dodaniem refleksów, glossiness, metalic czy czego tam chcecie. Nie są to aż takie kosztowne efekty dla PS4. Tutaj najprawdopodobniej grafik taką przygotował teksturę bo bardziej pasowało mu do sceny, lub miał inną wizję.
Przyjrzyjcie się że góra od przykrywki wygląda już bardziej metalicznie. Być może grafik uważał że te malowania nadają parowarowi matowy wygląd.