Wpis z mikrobloga

2 karty nigdy nie działały dobrze

domowy rendering w Blender/Cycles


@chciwykrasnolud: W tym przypadku 960 może possać 2x750, ponieważ rendering w Cycles się bardzo ładnie zrównlegla, więc moc się prawie sumuje. Jedynie viewport i gry będzie miał słabiej.
http://blenchmark.com/device-details/GeForce%20GTX%20960
http://blenchmark.com/device-details/GeForce%20GTX%20750%20Ti%20%282x%29

@themindcrusherHS: Czemu tu pytasz, a nie na Blenderowni albo PKB? Tu się prawie nikt nie zna na sprzęcie pod Cycles, bo nawet nie wie co to jest.
@themindcrusherHS: zrezygnuj z bajeru jakim jest SLI i kup jedną, mocniejszą kartę. Po co masz się #!$%@?ć potem na mikroprzycięcia, które mimo że mikro, to są bardzo widoczne i odczuwalne w grach? Poza tym, jedna karta (ta wyżej) będzie miała sporo wyższą temperaturę przy obciążeniu, ze względu na utrudniony dostęp do świeżego powietrza, więc będzie hałasować. Odpuść sobie i weź 970.
@Gorion103: Masz rację. :) Podpytam tam, gdzie jest wiedza. Istotną kwestią jest to, że te 750 to odświeżona wersja, sygnowana 'OC' (szybsze od podstawowej) z 4GB vRAM, więc pod Cycles wydawały się dobre w stosunku jakość/cena/pojemność. A co powiesz o i7-6700K? Będzie spoko, jak scena przekroczy te 4GB? Na cyclesowym benchmarku z BMW znalazłem tylko jedno odniesienie i wyglądało dość słabo w porównaniu do średniej GPU (przy czym mój CPU -