Wpis z mikrobloga

Czołem Mirabelki i Mirasy,
Wracamy do regularnego publikowania także devloga. Dziś prezentujemy zwierzątka mieszkające razem z nami na mapie (modele tymczasowe) oraz nowy render:
1) Ptak
2) Żaby
3) Ryba
4) Króliki
5) Lis
6) Render stacji kolejowej, na którą przyjeżdżać będą pociągi z dużymi zamówieniami :)


#gamedev #gry #grafika #unity3d
-------------------------------------------------------------
#gamedevordie - rób gry albo umrzyj! (Facebook | Twitter)
Zrezygnowałem z pracy na etacie po kilku latach na rzecz tworzenia gier mobilnych z kumplem. Wyzwanie polega na tym, że oszczędności na życie wystarczą do końca 2016 roku.
Start 03.08.2015, koniec 31.12.2016.
sortris - Czołem Mirabelki i Mirasy,
Wracamy do regularnego publikowania także devlo...

źródło: comment_a9Zbn3yNyi0qLVBj6rU4w81bnKKCSLv1.jpg

Pobierz
  • 31
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

@sortris: Hej. Najpierw przy 1) były króliki a potem zmieniło się na ptaki, czy coś jest już ze mną nie tak? O.o Bo wydawało mi się, ze kliknąłem pierwsze z brzegu, a potem... zonk :D

A co do ogółu - cholera, grałbym :) Mega.

PS: Czemu na gifach nie ma jeszcze interfejsu zrobionego przez lapko?
  • Odpowiedz
Najpierw przy 1) były króliki a potem zmieniło się na ptaki, czy coś jest już ze mną nie tak?

@Zoxico: Edytowałem :D Bo jednak ptak lepszy na początek, a później żaby i ryby ( ͡° ͜ʖ ͡°)

A co do ogółu - cholera, grałbym :) Mega.

Dzięki, ciśniemy, aby było jeszcze lepiej. Obecny poziom wizualny to dla nas poziom 0.
  • Odpowiedz
PS: Czemu na gifach nie ma jeszcze interfejsu zrobionego przez lapko?


@Zoxico: Jesteśmy w trakcie podpinania go do gry (jest już testowo wrzucony na naszą testową gałąź ( ͡° ͜ʖ ͡°)). Myślimy, że cały interfejs będzie gotowy w przeciągu 2-3 tygodni już w grze. Za kilka dni na pewno pochwalimy się nowym panelem :)
  • Odpowiedz
@worldmaster: modele zwierzaków są tymczasowe. Obecnie jesteśmy na etapie uspójniania rozdzielczości między wszystkimi modelami, aby wygladały odpowiednio szczegółowo. Chociaż osobiście uważam, że obiekty z Crossy Road mają za mało detalu.
  • Odpowiedz
@sortris: Widzę dużą różnicę między renderami a tym jak gra wygląda. Może włączysz AA i soft shadows? Jakiś filtr na kamerę z korektą kolorów? Wydaje mi się, że saturacja trochę za wysoka.
  • Odpowiedz
@Kozun: jest duża różnica, ale dopiero podchodzimy do tego tematu. AA naszym zdaniem nie ma racji bytu na mobilkach, aczkolwiek przetestujemy to. Kolory będą bardziej stonowane w nowych modelach. Masz jakiś konkretny filtr kolorów na myśli? Robiłeś coś w tym kierunku na urządzeniach mobilnych?
  • Odpowiedz
@qmox: zrobione! :)
@Kozun: dzięki za link. O orto raczej nie myślimy (Świadomie, po prostu nam się nie podoba. Chyba że masz na myśli inne aspekty?), ale kąt nachylenia będzie zmieniany.
  • Odpowiedz