Wpis z mikrobloga

#biznes #programowanie #startup #stronywww #helpdesk #support #android #ios

Mireczki, potrzebuje pomoc! Jestem skłonny zapłacić gdyby ktoś na spokojnie mógł mi poświecić trochę czasu i wyjaśnić co i jak. Do sedna:

Chce zaimplementować w swoich serwisach narzędzia typu intercom, zendesk, livechat itd. z racji że tego jest tyle na rynku - po prostu zgłupiałem i nie wiem co wybrać. Postaram się napisać czego oczekuje, i liczę że któryś z dobrych duszyczek mi pomoże:

- Chce sparować formularze kontaktowe dla nowych klientów oraz obecnych z jakimś narzędziem do zarządzania nimi. Tak aby tworzyły się tzw. tickiety, i w zależności od stopnia ich trudności wstępny support rozwiązywał je, lub przekazywał do kogoś innego.
- W momencie wysyłania nowego zapytania, wiele stron działa na zasadzie że analizuje wpisany tekst, i wyszukuje odpowiedzi które są zawarte w FAQ strony, jednocześnie je proponując
- Możliwość analizy na którym etapie zamówienia/konfiguracji nowej usługi user się zgubił i porzucił dalszy proces. Tak aby wysłać może mu maila z podpowiedzią itd
- Stworzenie bazy zagadnień jak w https://bitmarket.zendesk.com/hc/pl z możliwością publikowania pytań zamieszczonych przez userów z nasza odpowiedzią.
- Czat live z historią, w serwisie hotjar jest bodajże intercom który udostępnia czat live, napisałem zapytanie, mimo że konsultant był offiline ono sie zapisało, i jak tylko był online odpisał mi jednocześnie zachowując całą historie.
- Ogólnie jakiś czat live, gdzie wyskakuje okno czatu po x sekundach obecności usera na stronie

I jakieś inne narzędzia do marketing automation jeżeli jesteście w stanie polecić :)

Wykopowicze, pomożecie? ( ͡° ʖ̯ ͡°)
  • 2
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach