Aktywne Wpisy
fishhero +2095
Różowa ze mną zerwała, ponieważ... oszczałem deskę u jej rodziców... Tak, to jedyny powód... #!$%@?łem się, bo przecież każdemu może się zdarzyć , zresztą wystarczy wyprać pokrowiec i znów można normalnie prasować, ale nie trzeba od razu robić aferę. Wielkie mi #!$%@? państwo #zwiazki #logikarozowychpaskow #zalesie
zeszyt-w-kratke +166
Rynek matrymonialny w roku pańskim 2023 kiedy nie jesteś chadem, ale nieśmiałym chłopem poniżej przeciętnej. Ja już mam dość i właśnie wypisuję się z tego cyrku #mgtow
#przegryw #p0lka #tinder #rozowepaski
#przegryw #p0lka #tinder #rozowepaski
30. Prawo zemsty 7/10
1/3 filmu to solidne 8, a może i więcej, ale im dalej w las tym drzew dziwnie mniej. Bliżej finału, tym poziom naiwności wzrasta w zastraszającym tempie. Mimo to, film ogląda się przyjemnie, wyczuwam klimaty Finchera. Foxx na plus, Butler na minus.
31. Non-Stop 6/10
Chyba pierwszy z akcją na pokładzie samolotu, który zapamiętam od czasów "Krytycznej decyzji". Sprawnie to wszystko zrobione, bez przynudzania, czysta akcja, typowy Neeson + odniesienie do aktualnych technologii i problemów. Jest ok.
32. Jutro będzie futro 2 3/10
Sam nie wiem po co oglądałem tego gniota. Odradzam.
33. Lot nad kukułczym gniazdem 8/10
Tutaj lekki zawód, bo liczyłem, że dam 9 lub nawet 10, a mamy 8. Najjaśniejszym punktem była siostra Ratched i cała banda świrów dookoła Nicholsona. Sam Jack, cóż, widziałem jego lepsze role i tutaj mnie nie kupił. Jest dramat, jest komedia i miejsce na przemyślenia. Oczywiście polecam.
34. Cela 211 7/10
Wniosek jest taki, że muszę nadrobić zaległości w hiszpańskim kinie. Kapitalny Tosar w roli "Malamadre". Był autentycznie przerażający, niezrównoważony i to w taki sposób, że bałem się bardziej niż główny bohater( ͡º ͜ʖ͡º) Nie obyło się bez paru nielogicznych sytuacji, ale nie zamazuje to wysokiego poziomu całego filmu.
35. Bound to Vengeance 5/10
"Ostatni dom po lewej" to nie jest, ale jest wszystko co powinien mieć przedstawiciel "Rape and revenge". Trochę to wszystko za "delikatne" i zabrakło czegoś więcej, czegoś co zaskoczy.
36. Łowcy umysłów 4/10
Kiepskie aktorstwo. Kiepska muzyka. Kiepskie dialogi. Kiepskie efekty specjalne. Kiepski film. 7,1 na filmwebie, 6,3 na imdb, serio?
oglądam bez jakiegoś klucza, ale staram się ugryźć coś z każdego gatunku
miruksy, da-da-dajcie fi-fi-filma, żeby był nowy, ale różowy to nie koneser jak ja i nie da rady obejrzeć atlasu chmur 135. raz.
PS. ja bym dodał tag oglądajzwykopem, bo pusto tam. :)
@sejsmita: domyślam się, że za wysoko, ale słucham :>
@sejsmita: niestety, ale 90% tagu tak wygląda :(
@sejsmita: zapomniałem, że istnieje, dodam następnym razem
Widziałeś Safe house - na ile oceniasz? Jeśli dwa powyższe na 6i7, to temu filmowi mógłbyś dać dychę.
Safe House nie oglądałem, ale żaden film z bezdennym Reynoldsem, nie ma prawa mieć oceny wyższej niż 6.
@sejsmita: uznaję to za delikatny pstryczek ^^
Generalnie brakuje mi takiej nieskrępowanej rozwałki, która nie wpada w jakieś umowne konwencje, a przy tym stara się nie obrażać inteligencji widza.
@sejsmita: nie wiem czy akurat o taka rozwałkę Ci chodzi, ale oglądałeś "He Never Died" z Rollinsem? Bo jak dobrze pamiętam to rozmawialiśmy kiedyś o tym filmie.
@tubbs: Od lat się z tym zmagam. Za sukces uznaję zejście z 1000 do 800, i nie liczę na szybkie jej wyczyszczenie.
Rozmawialiśmy, mam na liście, ale nie o to mi chodzi. Uprowadzona, Safe House, November man, Raid 1, no coś takiego - rzetelne rozpierduchy, które jako całość mogą puszczać oko do widza, ale
Tutaj to taka trochę loteria, bo tytuły które podałeś, z samego opisu, czy obsady za wiele nie mówią, więc ciężko wyłowić jakąś perełkę. Podszedłbyś do Prawa zemsty i Safe House i jak mocna była by różnica w ocenie.
Generalnie nie podoba mi
od takiego Graya widziałem słabe Desperatki i niezłego Negocjatora. Ale jedno i drugie lata temu, więc o wnioski trudno. staram się posiłkować metacritic, bo jest w moim odczuciu dużo bardziej miarodajny od imdb, i oczywiście filmweba (Deadpool 56 miejsce w Top 500 wszechczasów [*])
Ale taki te żywot tego kto
Z portalami filmowymi zauważyłem taką prawidłowość (żadne odkrycie), że im starszy film tym oceny bardziej rzetelne i mniej raka w komentarzach. Jak gimbaza widzi datę 198x albo wcześniejszą to ich skręca. xD Chyba, że zgadają, by jakiś film wyrzucić z rankingu, jak w tym przypadku
No z tymi starszymi filmami to jak na mirko, z reguły prośba o film jest zastrzeżeniem, że film np. 2013 lub nowszy.
Akcji z wyrzucaniem filmu z rankingu już zupełnie nie rozumiem, a komentarze na filmwebie omijam z daleka. Zbyt często nadziewam się na patologiczne komentarze.
Metacritic jest fajne pod względem 2 różnych ocen. Od ludzi i od "krytyków". W moim przypadku dużo
@sejsmita: a jak oceniasz John Wick? Jestem właśnie świeżo po seansie:>
Chociaż im bliżej finału, tym mniej mi się podobał. Końcowe sekwencje wraz z zakończeniem nie robiły wrażenia. Może to kwestia budżetu, ale choreografa mogli zatrudnić lepszego. Cierpiący Keanu też bardziej denerwował.