Wpis z mikrobloga

Jako że k------o nie chce mi się dziś robić, to chociaż znów pochwale się tym co zrobiłem.

Tym czasem z innej beczki, mój projekt architektoniczny przeniesiony do Unreal Engine 4, stworzony tak by można było sobie po nim chodzić. Nie dorównuje to co prawda pracą które przewijały się nawet tu na wykopie, ale zdecydowanie mogę powiedzieć że zrobić trzy pokoje jest łatwiej niż tak wielkie ścierwo. Doskonalenie modelu pewnie nastąpi, jednak nie teraz.
Model w 3DS Max, silnik to wymienione wcześniej Unreal Engine 4. Rzecz jasna ten magiczny program do nagrywania szału nie robi.

Czy możliwość zobaczenia waszej chałupy, którą być może kiedyś będziecie chcieli budować, jest dla was fajna? Zastanawiam się, jak wielu ludzi zapewne, czy jest to dobry pomysł na biznes, wszak czy nie dobrze zobaczyć swoją chałupę zanim powstanie, pochodzić po niej i stwierdzić czy będzie znakomicie? ( ͡º ͜ʖ͡º)

#chwalesie #unrealengine #3dsmax #grafika3d #grafikakomputerowa
einz - Jako że k------o nie chce mi się dziś robić, to chociaż znów pochwale się tym ...
  • 6
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Czy możliwość zobaczenia waszej chałupy, którą być może kiedyś będziecie chcieli budować, jest dla was fajna?


@einz: Ale chyba trzeba mieć całkiem mocny komputer do odpalenia UE4? Nie każdy kto chcę budować dom ma taki. No chyba, że przychodzili by do projektanta/grafika.
  • Odpowiedz
@JesusOfSuburbia: Raczej nie trzeba. Wziąć należy pod uwagę że modelowania, składania w UE4 i renderowania w nim sceny, dokonuje na Dell Inspiron 7720 (GeForce GT 650M, Intel Core i7-3610QM 2.3 GHz 8GB Ram), laptopie który kupiłem 3 lata temu za 3 tysiące złotych o ile się nie mylę. Co innego gry które mają masę efektów, ruchomych elementów, setki obiektów, a co innego pojedynczy budynek.

Nawet jeżeli nie chcesz konkretnego projektu
  • Odpowiedz
@einz: najslabsza jest tekstura i materiał cegieł,
Poszukaj jakiejś większej, bo powtarzalność, aż bije po oczach :p.
I roughness jej zwiększ może? Wg. mnie za bardzo się świeci.
  • Odpowiedz
@Gorion103: cóż, sam materiał jest fajny, ładna cegła jest, ale nie umiem naprawić tej powtarzalności jeszcze. Jakiejś proceduralnej zmiany jej brakuje, ale robienie takich materiałów jest zbyt skomplikowany jak dla mnie. Można jeszcze jakieś large scale tilting efekt osiągnąć który w odległości zmienia wygląd tekstury, ale weź to zrozum.
einz - @Gorion103: cóż, sam materiał jest fajny, ładna cegła jest, ale nie umiem napr...

źródło: comment_0Ib6Z0QJHPaUenmhfE9dQmmzZUrVzFzz.jpg

Pobierz
  • Odpowiedz