Wpis z mikrobloga

Cześć murki!

Dłubałem ostatnio nad pewną sceną - oto efekty

Modelowane w blenderze, rendering w Cycles - czyli jak zawsze.

A tutaj cyferki:
Polycount: 353,760 Face dla Subsurf lvl-1
Czas: Ciężko jednoznacznie określić. Ogólnie dość długo z powodu fizycznego shadera soczewek - 3-4 godzinki łącznie, jednak sampling jest różny, dla różnych elementów:

Podłoże: 250spp
Obudowy obiektywów: 850spp
Soczewki: 3500spp
Filtry UV: 4000spp

Renderowane na mobilnym i7 - 3610QM
W pierwszym komentarzu siatka dla ciekawskich.

#3d #grafika3d #blender #januszeblendera #wykopowasekcjablendera #grafika
themindcrusherHS - Cześć murki!

Dłubałem ostatnio nad pewną sceną - oto efekty

...

źródło: comment_JC249QpECwrSZzwFQ1F1ka9VqKXyqa2v.jpg

Pobierz
  • 6
  • Odpowiedz
@themindcrusherHS: To jak dół tylnego obiektywu zlewa się z tłem, to strasznie wygląda. Po co robić render, który wygląda mniej czytelnie niż byle jakie zdjęcie? Popraw światło i ogarnij tę postprodukcję. Poza tym szanuję i doceniam. Można pomylić z prawdziwością.
  • Odpowiedz
@kotnaklawiaturze: Dzięki, nie będę jednak już nic poprawiał. Zapamiętam na przyszłość. Planuję zrobić kilka/kilkanaście modeli obiektywów, a potem wszystkie ładnie razem wyrenderować (jak na przykładzie wyżej). Ten render traktuję jako test i wstęp do całej serii renderów.
  • Odpowiedz