Wpis z mikrobloga

@Derol: wg mnie AoC to całkiem udane MMO, troszkę czasu przy tej grze spędziłem (jakieś 2 lata) - co do kolejnego survivalu, to własnie mam mieszane uczucia (bo tez kilka przerobiłem i niestety zawsze z mizernym finałem)
@Ranven Być może źle się wyraziłem, ale gra z tego co się orientuje ma oferować tryb dla wielu graczy.
@Zodiaque AoC miało fatalny start i ciągle jeszcze jest oceniane z tego punktu. Przynajmniej takie mam wrażenie.
@Derol: No cóż, zapowiada się nieźle. Ale H1Z1 też się zapowiadało, a w sumie stoi w miejscu od roku. Z tym może być podobnie. Early Access na wakacjach, 100k sprzedanych egzemplarzy, a potem jedyne patche jakich uświadczysz to hotfixy chatu. Aczkolwiek trzymam kciuki. Bo mimo. że gry typu survival wyrastają jak grzyby po deszczu to żadna z nich nie jest dokończona, ani dobrze zrobiona.
@Gotomb: Ostatnio to nie tylko bolączka survivali. Większość gier jest udostępniana w różnych fazach alfa, beta, których końca nie widać. Wydaje mi się, że to takie trochę unikanie odpowiedzialności za produkt bo zawsze można się wykręcić z bugów, bo to przecież testy, a nie finalna gra. Co do samego Conana to faktycznie start nie był najlepszy. Zbyt długie utrzymywanie się przy modelu p2p odbiło się czkawką. Zbyt późna decyzja o zmianach