Wpis z mikrobloga

Mirki, co tu sie odwala. Pani w Subwayu powiedziala mi tak szybk z zazenowaniem, ze jak mi sie usluga podobala to mam wcisnac dzwonek. xD Ja mysle jaki dzwonek? Patrze, a tu u gory dzwonek taki jak w hotelu, zeby obsluge przywolac... Dobra, to dzwonie, zobacze co sie stanie. Wyobrazacie sobie ta sytuacje? Ludzie zestresowani w Warszawie stoja w kolejce, pani z obslugi zazenowana ze Creative Director kazal zebrac o przyciskanie dzwonka... No nic, to przycisnalem. I wiecie co sie stalo? Pani powiedziala: 'dziekuje.' xD Oprocz podziekowania zazenowanej Pani, ktora nawet oczu nie podnosila z zenuy, nie stalo sie nic. Kto to w ogole wymyslil i po co? Mamy tresowac pracownikow Subwaya jak psa, majacego odruch Pawlowa? #subway #warszawa #dworzec #coolstory
  • 14
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

@Niko23: zdecydowanie lepszym mechanizmem, tylko mniej inwazyjnym, a przez to zapewne bardziej szczerym, jest ocena obsługi przy kasach w Biedronce. Na ekraniku, gdzie wyświetla się cena, są trzy buźki (czerwona zła, żółta normalna i zielona uśmiechnięta), które można zaznaczyć.
  • Odpowiedz