Wpis z mikrobloga

Do czego Ci gęstość zaludnienia?


@geomag42: A no tak bo gęstość zaludnienie nie ma tu nic do rzeczy i nie ważne czy buduje się stacje na obszarze gdzie gęstość zaludnienia wynosi 4000 czy 100

  • Odpowiedz
@Prokoxu111: No właśnie wszyscy tak się śmieja z długości warszawskiego metra, a ja się zgadzam z przedmówcami, że nam dziesiątki linii metra są po prostu nieptorzebne, bo komunikacja naziemna sprawuje się bardzo dobrze, miasto jest relatywnie niezakorkowane i ogółem znacznie mniej zatłoczone niż metropolie, z którymi zawsze się Warszawę porównuje.
  • Odpowiedz
@localh0st: Ursus jest o tyle marny, że jest mało dróg dojazdowych, ale ogólnie Warszawa w porównaniu z innymi dużymi miastami ma niezłe warunki. Niestety bardziej bym to rozpatrywał w kategoriach tego, że niewielu ludzi stać na benzynę, szczególnie jak jakiś 1 mln ludzi przyjeżdża tutaj rano do pracy z zewnątrz i serio o wiele taniej i wygodniej jest śmignąć koleją.
Nawet tragiczne miejsca jak Mordor na Domaniewskiej są tak naprawdę
  • Odpowiedz
@iskra-piotr: chyba żartujesz. Przez Mordor od Hynka do Alei Wilanowskiej rano w 7 minut? Chyba przed 8:00.
Od kilku miesięcy, odkąd nie ma jednego mostu, odcinek 5 kilometrów od Placu Zawiszy na drugą stronę miasta przez centrum i most Poniatowskiego do ronda Waszyngtona zajmuje samochodem po 17:00 z łatwością ponad godzinę.
A na przykład w razie wypadku/kolizji i zablokowanego jednego pasa przejazd z Mokotowa na Saską zajmuje lekko ponad 2 godziny.
Stłuczki i awarie są nieodłączną częścią każdego dnia w Warszawie, je się powinno wliczać do średniej czasu przejazdu. :)

Największym problemem są źle zsynchronizowane światła które niesamowicie bezsensownie blokują ruch, do tego dochodzą bezmyślni kierowcy wjeżdżający na środek skrzyżowania i blokujący krzyżujące
localh0st - @iskra-piotr: chyba żartujesz. Przez Mordor od Hynka do Alei Wilanowskiej...

źródło: comment_yvsPkga82SOKUCBdvfDzqRQvBTTKXIjq.jpg

Pobierz
  • Odpowiedz