Wpis z mikrobloga

YAY, UDAŁO SIĘ! ^^
TL;DR: Jestem j-----m k---a geniuszem! :3
Mój algorytm kompresji (LWM) modeli PlayCanvasa udał się z sukcesem!

Tabela wyników do zobrazowania:
- Oryginalny JSON - 4.50 MB;
- Kompresja MsgPackiem - 2.65 MB;
- Kompresja LWM - 2.55 MB;
- Kompresja LWM (SSPD) - 2.03 MB;
- Kompresja LWM (clean) - 1.60 MB;
- Kompresja GZIP - 1.27 MB;
- Kompresja LWM (clean SSPD) - 1.08 MB;
- Kompresja 7ZIP - 1.05 MB;

A teraz legenda:
- LWM - bezpośrednia reprezentacja binarna bez kompresji, jakby przetłumaczyć JSONa na binarkę (mało seksi);
- LWM (SSPD) - skompresowana reprezentacja binarna modelu (Small Size of Packed Data; bardziej seksi);
- LWM (clean) - binarka bez kompresji, ale wypieprzone dane normalek i texcoordów z meshy (docelowo nie są nam potrzebne w każdym meshu modelu używanym w tym projekcie; very sexi);
- LWM (clean SSPD) - skompresowana binarka z wypieprzonymi danymi normalek i texcoordów z meshy (almost orgasm);

A póki co to wyniki bez jakiejkolwiek kompresji floatów! Nad nimi już dziś nie posiedzę, ale orgasm będzie z dobrze zaimplementowaną kompresją floatów - docelowo chcę zejść do maksimum 70% tego, co oferują już teraz kompresje SSPD i clean SSPD <3

#gamedev #playcanvas #nieprogramowanie #chwalesie

  • 42
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach