Aktywne Wpisy
stanley___ +36
#zwiazki #rozowepaski
Nie denerwowałoby by Ci gdyby Twoja baba żegnała się ze swoimi kolegami z pracy mówiąc "Pa!"?
Wg mnie to mikrozdrada i powinna używać słów neutralnych typu "cześć", "na razie" a "pa" jest zarezerwowane dla swojego chłopa, najbliższej rodziny i swoich psiapsi ale nie a obcych bolców.
Nie denerwowałoby by Ci gdyby Twoja baba żegnała się ze swoimi kolegami z pracy mówiąc "Pa!"?
Wg mnie to mikrozdrada i powinna używać słów neutralnych typu "cześć", "na razie" a "pa" jest zarezerwowane dla swojego chłopa, najbliższej rodziny i swoich psiapsi ale nie a obcych bolców.
slawomirus +777
#pokazkota aktualizacja wpisu że wczoraj. Kot ma zapalenie krtani, jest wygłodzony, dostał kroplówkę plus nawadnianie podskórne. Do tego sterydy, antybiotyk i krople do oczu. Wygląda lepiej. Mam obserwować do 3 dni. Jak nie zacznie jeść samodzielnie to dostanę zamiennik mleka do podawania strzykawką na siłę. Wołam pulsujących wpis https://wykop.pl/wpis/78344357/wpis
TL;DR: Jestem j-----m k---a geniuszem! :3
Mój algorytm kompresji (LWM) modeli PlayCanvasa udał się z sukcesem!
Tabela wyników do zobrazowania:
- Oryginalny JSON - 4.50 MB;
- Kompresja MsgPackiem - 2.65 MB;
- Kompresja LWM - 2.55 MB;
- Kompresja LWM (SSPD) - 2.03 MB;
- Kompresja LWM (clean) - 1.60 MB;
- Kompresja GZIP - 1.27 MB;
- Kompresja LWM (clean SSPD) - 1.08 MB;
- Kompresja 7ZIP - 1.05 MB;
A teraz legenda:
- LWM - bezpośrednia reprezentacja binarna bez kompresji, jakby przetłumaczyć JSONa na binarkę (mało seksi);
- LWM (SSPD) - skompresowana reprezentacja binarna modelu (Small Size of Packed Data; bardziej seksi);
- LWM (clean) - binarka bez kompresji, ale wypieprzone dane normalek i texcoordów z meshy (docelowo nie są nam potrzebne w każdym meshu modelu używanym w tym projekcie; very sexi);
- LWM (clean SSPD) - skompresowana binarka z wypieprzonymi danymi normalek i texcoordów z meshy (almost orgasm);
A póki co to wyniki bez jakiejkolwiek kompresji floatów! Nad nimi już dziś nie posiedzę, ale orgasm będzie z dobrze zaimplementowaną kompresją floatów - docelowo chcę zejść do maksimum 70% tego, co oferują już teraz kompresje SSPD i clean SSPD <3
#gamedev #playcanvas #nieprogramowanie #chwalesie
ale nie widzi mi się pracować w mieście pełnym muslimów, oraz nie czuć się bezpiecznie wracając nocą po mieście :|
do tego zachecisz wiecej i masz n-razy wiecej.
a jedyne co robisz to popijasz szampana na hawajach.
a model biznesowy to przeciez nie jest takie ciezkie, zawsze mozesz kogos wziasc do pomocy.
ta nisza jest już eksploatowana. dlaczego w pracy zarzuciliśmy wieloletni silnik? bo konkurencja jest lepsza, wiedzą lepiej od nas jak zarobić na tym, co zrobili. my byliśmy w piaskownicy, mimo iż technologicznie wymiataliśmy, to silnik ssał z punktu widzenia obsługi użytkownika. a to robota na kolejne miesiące. kto zapłaci na R&D, gdy ledwo znajduje sie hajs na aktualne pokrycia? nie, nie. postanowiłem: dopóki z własnym silnikiem nie osiągnę przewagi
- LWM - bezpośrednia reprezentacja binarna bez kompresji, jakby przetłumaczyć JSONa na binarkę (mało seksi);
Co to znaczy? W jaki sposób tłumaczysz ASCII na binarkę? ( ͡° ͜ʖ ͡°) Chodzi Ci o jakąś uporządkowaną strukturę danych?
Porównujesz swój algorytm z innymi, osiągając obiecujące wyniki - ale czemu "odśmiecanie" stosujesz tylko dla swojej kompresji? Fajnie, że coś takiego robisz - ale nie wybielaj sobie wyników. :D
https://www.youtube.com/watch?v=P-hUV9yhqgY
Komentarz usunięty przez moderatora
i da, ten na ztg (wersja z McDrive) to ja! ^^
@applicattura: a dziekuje :3
Znaczy - to też jest rozwiązanie, ale mimo wszystko poszukałbym gotowych rozwiązań/algorytmów. Po pierwsze dlatego, że będą wydajniejsze (bo są dziełem pracy dziesiątek programistów i lat doświadczeń w kompresji danych, oraz są poparte licznymi pracami doktorskimi i dowodami ich skuteczności), a po drugie że często można znaleźć gotowe implementacje w JS,