Wpis z mikrobloga

@piteerowsky: możliwe. Jest to korba z jakiegoś gównolitu. zainwestuj w lepszej jakości korbę to na dłużej ci posłuży. Tej nawet nie możesz rozkręcić bo jest nitowana.
  • Odpowiedz
@piteerowsky: to jest taki profil zębatki by łatwiej zmieniać przełożenie, u siebie mam podobnie. Gdyby było to zużycie a nie profil to by wszystkie zęby były przytarte podobnie.
  • Odpowiedz
@piteerowsky: jak na moje to niemożliwe. Gdyby korba była mocno używana to by było to widać po lakierze.
Jeśli łańcuch Ci skacze to na 99% jest to kaseta/wolnobieg z tyłu. Tak to bywa jak się wymienia łańcuch na nowy a kaseta jest troche dojechana, mimo, że może nie wyglądać tragicznie. Testowane na sobie.
  • Odpowiedz
@piteerowsky: Chyba ci chodzi o blat z zębami. korba się nie przeciera... no chyba ze kolor korby od tarcia buta o ramę korby. Dbaj o napęd - myj, oczyszczaj z piachy, smaruj. Z tego co widzę to stan zębów na blatach jest jeszcze dobry nie masz co się martwic.

@uuid: wymiana łańcucha tylko z kasetą i najlepiej z przednim blatem. wiadomo koszt wymiany napędu droższy, ale dłużej służy
  • Odpowiedz
@BGZZ: > wymiana łańcucha tylko z kasetą i najlepiej z przednim blatem. wiadomo koszt wymiany napędu droższy, ale dłużej służy

brednia. niektórzy musieliby wymieniać pół napędu co 2-3 tysiące km.
  • Odpowiedz
@BGZZ: Co ty gadasz... Ja wymieniam sam łańcuch.
@fixie: @uuid: Mają racje. W korbie zęby są różnie profilowane. Nie wszystkie są takie same.

Jeśli chodzi Ci o to że z zębów ściera się ta czarna farba to nie musisz się martwić. To jest normalne i następuje bardzo szybko.
  • Odpowiedz