Wpis z mikrobloga

Jednak support GoPro to jest fachura.

27.06 zgłosiłem się do supportu GoPro, że połamało mi się zamknięcie od obudowy i zapytałem czy uznają gwarancję na uszkodzenie mechaniczne. Podesłałem fotki i opisałem sytuację.
Jako że był to weekend to odpowiedź dostałem dopiero 29.06. Miły pan poinformował, że oczywiście podeślą mi nowe zamknięcie i żebym się nie martwił. Potrzebują tylko skanu faktury i numeru seryjnego urządzenia.
Dziś, 2.07, dzwoni do mnie kurier DHL że ma dla mnie przesyłkę z Holandii, a w paczce nowe zamknięcie :D szybcy są skubańcy.

#gopro #support #reklamacja #gwarancja
  • 3
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

@Papjesz: a ja mialem problemy z kamera, napisalem do supportu, odpowiedzieli ze wymienią mi za free i zebym albo im przyslal, albo poszedl do sprzedawcy gdzie kupilem to moze byc szybciej, poszedlem, po 5 dniach mialem juz nową
  • Odpowiedz