Aktywne Wpisy
sandilinka +8
Mamy 2024 rok, a ciągle wiele osób używa buracko - peerelowskiego określenia "pasek wypłaty". Uświadomię was mentalne dziady: w normalnych pracach dostaje się wynagrodzenie na konto i nikt o żadnych paskach nie słyszał, nikomu do niczego nie są one potrzebne.
#oswiadczenie #praca #pracbaza
#oswiadczenie #praca #pracbaza
maciekrzezawa +214
Właśnie wróciłem z samotnej podróży do południowych Chin - Shenzen, Kanton i Xinping (okolice Guilin i Yangshuo). Przed wyjazdem nikogo tam nie znałem i organizowałem wszystko sam.
Pozwiedzałem, nakupiłem trochę herbaty, elektroniki (tańszej niż u nas, albo niedostęnej w Europie) i podróbek (również przez internet, do chińskiego paczkomatu).
Zawiodłem się jedzeniem.
Jako że mam jet laga i wstałem o czwartej, to zróbmy AMA przy rozpakowywaniu się.
#ama #chiny
Pozwiedzałem, nakupiłem trochę herbaty, elektroniki (tańszej niż u nas, albo niedostęnej w Europie) i podróbek (również przez internet, do chińskiego paczkomatu).
Zawiodłem się jedzeniem.
Jako że mam jet laga i wstałem o czwartej, to zróbmy AMA przy rozpakowywaniu się.
#ama #chiny
Znaczne ulatwienie gry. I nie chodzi o dodawanie aimbota czy innego gowna do klienta, tylko o tworzenie rozgrywki ktora jest znacznie bardziej nastawiona na satysfakcje gracza i nie denerwowanie go za bardzo.
W tibii kiedys zajebiste bylo to ze zbieralo sie tygodniami na armor, bylo czuc progress postaci, MPA to bylo marzenie kazdego gowniaka w podstawowce.
No i czlowiek bal sie smiercic jak ognia. Smierc to bylo cos czego naprawde czlowiek sie bal i unikal za wszelka cene.
Polaczenie tych 2 rzeczy owocowalo sie w pojawieniu 2 waznych rzeczy:
1. Potezny money sink dla ekonomii kiedy musiales decydowac czy ryzykujesz wypadnieciem swojego armoru czy wydajesz kupe forsy na aola
2. Zmuszalo ludzi do expienia rozwazniej i nie podejmowania zbyt duzego ryzyka.
Po dodaniu tanich blessow i wymagan lvlowych (a potem klasowych) do broni i armora te wazne punkty stracily na wartosci.
Teraz juz nie bylo zabawy z kupowania GSa 20 knightem na ktorego zbierales 2 tygodnie, nie bylo znajdowania loota z ludzi ktorzy padli czy innych fajnych bajerow.
Wszyscy zaczeli biegac z tanimi jak barszcz blessami, co sprawilo ze ludzie nie musieli kupowac nowych armorow i zbierac na nie forse i ceny spadly do sztucznie utrzymywanych przez djinny i rashida.
Z kolei to sprawilo ze ceny golda na allegro spadly do zalosnych poziomow i kazda gimbe stac na najlepsze armory w grze za tygodniowe kieszonkowe.
Imo w tibii wlasnie to bylo piekne, ta nieprzewidywalnosc, dobre i zle momenty etc. A cipy postanowily upodobnic gre do wowa (w ktorym smierc absolutnie nic nie znaczy) z ktorym to tibia musiala przegrac, bo wow ma wszystko lepsze i do tego wiecej.
Zreszta to samo z wowem sie dzieje od dawna, a od pand to juz w ogole masakra.
Teraz "rare" mobek nie jest rare tylko czeka na kazdego gracza na mapie i respi sie co pare minut. Taki z niego rare jak z kazdego innego mobka na calej mapie, z ta roznica ze ten jest troche silniejszy i wypadnie ci z niego bezuzyteczny przedmiot.
Nie ma zupelnie ekscytacji ze znalezienia rare moba, bo przeciez kazdy gracz moze go ubic samemu i zawsze tam jest, wystarczy sprawdzic lokacje na mapce. Z reszta i tak nie warto tego bic bo 0 wymiernych zyskow z tego jest.
Epickie i legendarne przedmioty? To juz nie te czasy gdy gowniaki w dalaranie biegaly wokol goscia ze shadowmourne czy kiedy zdobycie kolejnego epika to byl powod do radosci i dumy.
Teraz legendarne przedmioty sa wrecz wymagane do rajdowania od kazdego (ayyy lmao) a jak nie masz full seta epikow to jestes noobem (ktory nosi tylko "rare") xD.
Podsumowujac, imo gry zmierzaja w zlym kierunku "debil-friendly" ktory daje wszystkim po rowno, daje wszystkim rowne szanse i generalnie zmienia ciekawa gre w papke bez smaku.
Ciekawe kiedy te wszystkie obecne mmo upadna i bedzie rewolucja jak w grah komputerowych po akcji z ET. Moze w koncu zaczna wychodzic dobre gry ( ͡° ʖ̯ ͡°)
#tibia #wow #worldofwarcraft #mmorpg #gry
Bzdura, że ludzie przestają grać w MMO bo stały się
Dzielnica alchemiczna Yalaharu - resp magów, serpent spawny na srodku mapy
Dzielnica alchemiczna Yalaharu - kolejny resp magów, Infernalist na
A endgameowy content w wowie to pojecie z d--y, bo robienie rajdu na heroicu to jest jedzenie tej samej odgrzewanej zupy ktora jadles przez ostatnie pol roku, tylko troche mocniej doprawionej zeby zabic zly zapach starej zupy
Rare mobek nie jest rare? Powiedz to ludziom, którzy kampią poundfista, albo inne mobki z których lecą mounty. Bo zwykłe mobki ze srebrnym smokiem zawsze były gdzieś na mapie we wcześniejszych dodatkach, dość szybko się respiły i czasami nie miały nawet tabeli lootu.
Epic gear zawsze był dostępny z rajdów i progress jednego tearu był poniekąd wymagany do progressowania kolejnego. To nie są żadne
Po drugie grałem kiedyś sporo w Archlorda. Ostatni raz zagrałem gdy przez przypadkowy lag zginałem i straciłem 3% doświadczenia, a tyle, to na wysokim poziomie przeliczało się na bicie mobów przez dobrą godzinę. Kto to wymyslił. :f
Swoja droga to okolice 2009 roku to byly najwspanialsze lata wowa ( ͡° ͜ʖ ͡°), a obecny dodatek sporo z nich czerpie
Zbierz wszystko co moze w jakikolwiek sposob udowodnic ze jestes wlascicielem konta (karta kredytowa ktora zaplaciles, email, zdjecie dowodu osobistego z danymi na ktore zalozyles konto, no cokolwiek) i ci to rozpatrza.
@Elec: to to jeszcze nic, WE były w stanie wziąć na strzała 95% osób które chodziły na foldę
to akurat miało swoją dużą zaletę - izolowało w-----------h niskopoziomowych noobków ( ͡° ͜ʖ