Wpis z mikrobloga

Czy są tu jacyś elektrycy? Chcę się dowiedzieć jakie są zarobki w innych częściach Polski lub świata w tej branży, ponieważ czuję lekką frustrację po przejrzeniu ofert pracy dla magazynierów z Polski a. Jestem z Lubelskiego, mam 2 lata doświadczenia i zarabiam ok 2600 na rękę będąc w 70% na delegacji. Praca na umowę. Chcę się dowiedzieć czy warto się wyrwać z tej dziury.
#elektryka #praca #pracbaza #pytanie #zarobki
  • 10
  • Odpowiedz
@dawid_lbn: Jestem elektrykiem, również w delegacjach. W zeszlym roku mialem srednio niewiele wiecej od Ciebie. We wrzesniu bedzie dwa lata jak pracuje. Za deleacje mam oprocz diety dodatek
  • Odpowiedz
@dawid_lbn: Na budowie raczej dużo więcej nie dostaniesz niż masz obecnie, a dojdzie tylko jeżdżenie po całej Polsce, #!$%@? po 12h (po tyle sie na budowach pracuje), stres przed koncem budowy (bo elektrycy zawsze sa w dupie)
  • Odpowiedz
@plazma: Właśnie jeżdżę po całej Polsce i #!$%@? po 10 lub 11 godzin dziennie. Przez kilka miesięcy robiłem po 12 godzin a był miesiąc w którym robiłem po 16 godzin. Mój rekord to 27 godzin pracy bez przerwy żeby przed komisją zdążyć. Jak patrzę oferty pracy we Wrocławiu dla magazyniera gdzie dają 2500 zł na rękę i jest mniej wymagająca i mniej odpowiedzialna praca to mam ochotę to #!$%@?ąć i się
  • Odpowiedz
@dawid_lbn: Kwestia zarobków jest różna. Ja zarabiam średnio 3700 zł jest to bardzo dobra kasa patrząc na faktyczną pracę jaką wykonuje. Głównie pracuje na budowach. Moja praca wygląda fajnie bo od robót czysto fizycznych mam ludzi. Zajmuje się typowo elektrycznymi sprawami. Na 10 godzinny czas pracy to około 3/4 godziny mam faktycznej roboty. Reszta to ciągłe sprawdzanie i instruowanie ludzi co mają robić. Ja akurat jestem ze śląska. Niekiedy też trafia
  • Odpowiedz
@programersky: Ile czasu już pracujesz w tej branży? Faktycznie zarobki bardzo fajne, szczególnie, że elektryka nie jest ciężką pracą fizyczną chyba, że przyjdzie robić trasy z koryt lub bruzdy.
  • Odpowiedz