Aktywne Wpisy
mentari +222
iluvmypickle +11
Wersja wpisu bez słów pogardy wobec juniorów bo wczoraj usuneli
Wchodzenie do IT w 2024 to objaw zaawansowanego kretynizmu
Wyobraźcie sobie taką sytuacje - chodzić 5 lat do technikum infrmatycznego gdzie robi się egzaminy zawodowe + ZAPIEPRZASZ ucząc się jakiś granic ciągów limesów, zaawansowanych funkcji trygonometrycznych żeby zdać to rozszerzenie na chociaż 70% i uczyć się pythona żeby zdać infe na 90%+
Potem
Wchodzenie do IT w 2024 to objaw zaawansowanego kretynizmu
Wyobraźcie sobie taką sytuacje - chodzić 5 lat do technikum infrmatycznego gdzie robi się egzaminy zawodowe + ZAPIEPRZASZ ucząc się jakiś granic ciągów limesów, zaawansowanych funkcji trygonometrycznych żeby zdać to rozszerzenie na chociaż 70% i uczyć się pythona żeby zdać infe na 90%+
Potem
#kiciochpyta
@donmuchito1992: Co ty #!$%@??
A jak z tą awaryjnością i serwisem :b?
@Kanken: Z awaryjnością to wszystko są mity. Serwis też nie jest drogi, części tym bardziej. Ja mam 9-3 I 2.2Tid, wymieniałem ostatnio klocki hamulcowe i zapłaciłem za nie chyba 60zł. Kilka lat wcześniej jak miałem Golfa 3 ( ͡° ͜ʖ ͡°) płaciłem za dwie pary blisko 100 zł. Części dużo pasuje od Opla, więc nie jest tak bardzo
Ceny części różnie. Dużo tanich (od GM) ale czasami trafi się jakaś "wyjątkowa" część Saabowska i wydasz trochę więcej hajsu (np. listwa zapłonowa za 1500zł - chociaż nie słyszałem, żeby padała).
@crushyna: listwa pada, niestety to newralgiczny punkt tego samochodu. Beny w 9-5 nie znajdzie z silnikiem b204 ani z b234, jednie b205 i b235, bo wątpie że ktoś sprzedaje za 9k z b204/b234.
@Kanken: Na Twoim miejscu najbardziej rozsądnie było by dozbierać troszkę pieniążków i kupić pewny
ja kupiłem 9-3 z b204e za 8,5k zł :)