Wpis z mikrobloga

@Kanken: jak kupisz dobra sztuke, zrobisz serwis startowy, czyszczenie michy i sprawdzenie panewek to tylko lac dobry olej i zmieniac co 9/10k, chodzi ofc o benzyny 2.0t i 2.3t w sumie szkoda ze masz 9 jakbys mial z 12/13 to bym Ci swoja 9-5 opchnal ;p
  • Odpowiedz
@donmuchito1992: a to sie nie dziwię
@Kanken: Z awaryjnością to wszystko są mity. Serwis też nie jest drogi, części tym bardziej. Ja mam 9-3 I 2.2Tid, wymieniałem ostatnio klocki hamulcowe i zapłaciłem za nie chyba 60zł. Kilka lat wcześniej jak miałem Golfa 3 ( ͡° ͜ʖ ͡°) płaciłem za dwie pary blisko 100 zł. Części dużo pasuje od Opla, więc nie jest tak bardzo
  • Odpowiedz
@Kanken jak bierzesz benę to szukaj najlepiej z silnikiem b204 :)
Ceny części różnie. Dużo tanich (od GM) ale czasami trafi się jakaś "wyjątkowa" część Saabowska i wydasz trochę więcej hajsu (np. listwa zapłonowa za 1500zł - chociaż nie słyszałem, żeby padała).
  • Odpowiedz
@stirLitzz: z którego roku masz to 9-3? My już z niebieskim nie wyrabiamy, mamy to cudo od miesiąca i każdy dzień przynosi nowe niespodzianki. Elektronika w wydaniu GM to porażka, a szkoda, bo jeździ jak marzenie. Jak już raczy odpalić( ͡° ͜ʖ ͡°)
  • Odpowiedz
@stirLitzz: masz 115 czy 125? mi 115 z wirusem sprawdzała się genialnie, schody zaczynają się dziać jak pada pompa.
@crushyna: listwa pada, niestety to newralgiczny punkt tego samochodu. Beny w 9-5 nie znajdzie z silnikiem b204 ani z b234, jednie b205 i b235, bo wątpie że ktoś sprzedaje za 9k z b204/b234.

@Kanken: Na Twoim miejscu najbardziej rozsądnie było by dozbierać troszkę pieniążków i kupić pewny
  • Odpowiedz