Wpis z mikrobloga

Jestem obecnie studentem 3 roku na UE Wrocław. Jako, że poziom tej uczelni jest żałośnie niski chciałbym pracować dalej we Wrocławiu ale studiować zaocznie w Warszawie (z powodu kobiety wyjazd na stałe odpada), gdzie mam nadzieje czegoś się nauczę a i wpis do CV byłby lepszy. Mam tylko dylemat czy studiować na Koźmińskim, czy może na SGHu. Jak myślicie, która uczelnia ma wyższy poziom i lepiej jest widziana w oczach ludzi z HRu?

#ekonomia #studia #sgh #kozmiski
  • 23
  • Odpowiedz
@Herubin: hm... chyba studiujesz jakiś serio gównokierunek. co jak co, ale poziom matematyczno-statystycznych przedmiotów jest zdecydowanie akceptowalny, powiedziałabym, że nawet dość wysoki. może i da się prześlizgnąć z niewielką wiedzą ale to raczej za pomocą serii poprawek i warunków.
  • Odpowiedz
@Bekonik: nie rozumiem tej wstawki o HR ;d FIR przy czym chcę rozwijać się w kierunku podatków w ciągu najbliższych lat. (no a na prawo już za późno)
  • Odpowiedz
@Ashtraygirl: Studiuję Finanse i Rachunkowość. Te studia da się zdać nie chodząc na zajęcia i poświęcając koło 50-60 godzin w trakcie sesji. Będąc na erasmusie na Uniwersytecie w Madrycie na 1 przedmiocie miałem więcej nauki niż we Wrocławiu mam w ciągu semestru. Rzeczywiście zdarzają się przedmioty ciekawie prowadzone o nawet wysokim poziomie jak zresztą miałem teraz na Analizie Finansowej i Rynkach Finansowych (choć tutaj miałem szczęście do grupy) jednak takich przedmiotów
  • Odpowiedz
@Herubin: a kto ci każe równać do dołu? staraj się na więcej niż 3 to będziesz mieć wyższy poziom. serio, wszędzie da się prześlizgnąć. nawet na gloryfikowanych politechnikach. jeśli chodzi o zagraniczne uczelnie to fakt. niestety większość polskich wypada w porównaniu z zagranicznymi... blado.
  • Odpowiedz
Jestem obecnie studentem 3 roku na UE Wrocław.