Wpis z mikrobloga

A więc Mirki,
Nadszedł ten dzień w którym moja gra ma proste menu!


projekt2

A tak poza tym to:
- dodałem animacje wybuchów
- przerobiłem tworzenie przeciwników, pocisków, wyżej wymienionych wybuchów
na "uniwersalne" tzn. nie muszę wpisywać wszystkich danych obiektu za każdym razem
tylko wybierać z wcześniej ustalonych typów. To mi wszystko bardzo ułatwiło ( ͡° ͜ʖ ͡°)
- zamiast głupio wymyślonego na początku update() i render() z ifami w jednym miejscu
mam teraz stany gry które zawierają update() i render() przez co w żaden sposób nie kolidują ze
sobą
- zmieniłem strzelanie - zamiast klikać można teraz po prostu przytrzymać klawisz myszy

Jakie plany na następne tygodnie?
- naprawić kilka małych? błędów związanych z ładowaniem obrazków
- jeśli znajdę jakieś darmowe dźwięki w internecie to być może dodam dźwięki do gry, ale jeszcze
nie wiem jak to zrobić bo w sumie każda moja gra była bez dźwięku ( ͡° ͜ʖ ͡°)
- dodanie kilku trybów gry
- jeśli macie jakieś propozycje to piszcie. Będę zaszczycony ( ͡ ͜ʖ ͡)

No i kończąc mój dzisiejszy wpis mogę powiedzieć, że jestem nawet zadowolony z postępu jaki osiągnąłem.

  • 1