Wpis z mikrobloga

Sesja na #studbaza już za pasem, więc pora coś zrobić ze sobą. Jestem na I roku ekonomii (tak wiem że gówniany kierunek) i postanowiłem, że warto by było już teraz poszukać praktyk studenckich, coby nabrać doświadczenia i umiejętności. Wiem, że kwestia zarobkowa na praktykach to kwestia niestety drugorzędna, ale jestem w stanie nawet podjąć się za darmo praktyki, pod warunkiem, że będzie to jakaś konkretna firma, z której wyniosę jakieś konkretne umiejętności.
Pytanie: jak najefektywniej szukać takich praktyk? Interesują mnie głównie biura rachunkowe, ewentualnie banki. Mile widziane wszelkiego rodzaju porady od was, bo nie chciałbym za darmo parzyć komuś kawę i obsługiwać ksero. Aha, jestem też ze #szczecin.
  • 14
@Letoo: @llorT: Hmm no właśnie, dwie zbieżne opinie. W każdym razie chciałbym robić w finansach i tyle. Ekonomię studiuję z przyjemnością, a chyba o to w tym wszystkim chodzi. Na razie nie planuję zmienić studiów. Wiem, że z pracą po nich kiepsko, dlatego chcę już od pierwszego roku działać. Jestem w tym zupełnie zielony, nie mam też kogo popytać, dlatego pytam się na wykopie z prośbą o pomoc i rady.
Jak będziesz dobry w tym co robisz i skończysz studia mając już praktykę zawodową to nie wróżę ci problemów ze znalezieniem pracy (przy założeniu że nic cię w Szczecinie nie trzyma, bo jaki jest rynek na ekonomistów w twoim mieście nie wiem, wiem natomiast że są miasta gdzie nie powinieneś mieć z pracą problemu)
@Krowoder: Lepiej by było dla mnie gdybym studiował FiR, bo ekonomia jest mocno ogólna i mało z niej wyniosę. Ale raz: studia nie są wymagające, więc mogę sobie to nadrabiać doswiadczeniem zawodowym, dlatego teraz szukam praktyk. Dwa: akurat troche sytuacja mi sie pokomplikowala i tylko na ten kierunek sie zalapalem pod koniec rekrutacji, ale i tak mi sie on podoba. (chociaz na I semestrze bylo sporo zapychaczy)
@Letoo: To wiem,