Wpis z mikrobloga

tldr; piszę wierszyki i je interpretuje, have fun.

Mirki! Od kilku lat bawię się w pisarstwo. Dokładniej, w jako taką poezje (z mniejszymi lub większymi przerwami). Lubie czytać, lubię pisać i - trochę załamany, trochę zasmucony dzisiejszym podejściem czytelników do wszystkiego co wierszowane, postanowiłem, bo czemu nie, dotrzeć do trochę większego grona. Kto wie, może kogoś zachęcę by sam spróbował. Może któryś z was postanowi samemu coś sklecić. Kto wie! Może spodoba się wam moja „twórczość”, której nigdy nie miałem okazji zaprezentować szerszej publiczności. Nie oszukujmy się, z portali dla amatorskich wierszokletów mało kto korzysta czy w ogóle, czyta. A szkoda. Niegdyś, poetów było zatrzęsienie (nie, żebym sam uważał się za poetę, jestem totalnym amatorem i nigdy nie będę nikim więcej) a dzisiaj, każdy wie jak jest.
Sztuka szybko umiera. Liczą się tylko starzy wyjadacze, dziadki z brodą, posiadający markę nazwiska, którą zyskali lata temu, gdy wiersz był cokolwiek wart. Przyczyna tego zjawiska jest bardzo prosta. Dobrej poezji sprzyjają historyczne przełomy. Dzisiaj, mimo że żyjemy w bardzo ciekawych czasach, to historia toczy się bardzo lokalnie. Mimo światowych mediów, internetu i tak dalej, kryzysy przeżywamy zza ekranu, niekoniecznie utożsamiając się z ludźmi których to po prostu dotyczy. A nic lepiej nie wpływa na morale czy uczucia ludzi, jak dobry wiersz albo piosenka. Może jestem naiwny, może kiedyś tak było a dzisiaj jest zupełnie inaczej i nic tego nie zmieni? Nie wiem. Ale, postanowiłem przeprowadzić mały eksperyment.