Wpis z mikrobloga

Ja pierdziele... gadaj tu z taką kobitą... W ogóle Mirki wiecie jak ten kod autoryzacyjny dla płatności wyciągnąć?

Ja: proszą o podanie kodu autoryzacji

Ja: dla tej transakcji

Ja: mogę taki uzyskać?

Kobieta z TMUB: Jaki to jest portal?

Ja: dhgate.com

Kobieta z TMUB: Rozumiem, poproszę o chwilę postaram się to dla Pana zweryfikować.

Ja: ok

Kobieta z TMUB: Bardzo możliwe, że jest Pan proszony o podanie kodu CVC2 (jest to kod umieszczony na odwrocie Pana karty, tam gdzie powinien być Pana podpis).

Kobieta z TMUB: Jednak prosze nie podawać go telefonicznie, jedynie w portalu, w którym będą szyfrowane dane. Jest to kod poufny.

Ja: chodzi o to że nie zgadzają się im chyba dane, bo kupowałem członkowi rodziny, więc było inne imię

Ja: i ich dział bezpieczeństwa wykrył problem

Ja: kod ten 3 cyfrowy cvc podawałem przy płaceniu

Ja: ogólnie 2 inne transakcje przesżły

Ja: z jedną jest problem

Kobieta z TMUB: Rozumiem. W takim razie najlepiej zweryfikować to już ze sklepem, czy portalem, w którym wykonywał Pan płatność.

Kobieta z TMUB: Ciężko mi zweryfikować czego jeszcze mogą potrzebować

Ja: i mówią że można to teraz załatwić tak że trzeba im wysłać ten authorization code razem z numerem transakcji oczywiście

Ja: właśnie z nimi rozmawiałem :)

Ja: kazali mi uzyskać w banku authorization code dla tej transakcji

Kobieta z TMUB: Tak jak wspomniałam może być to ten kod CVC2, jeśli nie, to najlepiej, żeby sam sklep/portal doprecyzował czego dokładnie potrzebuje.

Kobieta z TMUB: Jeśli mogę zapytać - z jakich rozwiązań, produktów już korzysta Pan w naszym banku?

Ja: potrzebują authorization code, ja sam nie wiem co to dokładnie jest ale rozmawiałem już z nimi 2 razy

#dhgate #tmobileuslugibankowedostarczaneprzezaliorbank
  • 43
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Mail poszedł w eter, karta wyzerowana ze środków :-)

Uber_PRO <*****dhgate7@gmail.com>

Załączniki12:04 (0 minut temu)

do
  • Odpowiedz
@zxldz: LINK

No i zeskanowana karta, ale mówię jak dealextreme nic nie p-----------o to i oni mogą sobie... Przecież nie mam na niej CVV2 ani podpisu (w dokumencie podpisałem się inaczej niż zwykle), a ta karta obsługuje tylko płatności internetowe autoryzowane CVV2 + muszą być środki na karcie... Nawet na podstawie podpisu czy danych (a nie jest to karta główna nic im nie pozwoli).
  • Odpowiedz
@zxldz: LINK tak dokładnie wygląda tylko, że mam na niej jakiegoś nemo :-)

Niech sobie na nią patrzą dowoli, w mbanku służy chyba tylko jako notatnik numeru i daty ważności.
  • Odpowiedz
@Uber_PRO: z którym majfrendem pisałeś? Ja gadałem z dwoma, jeden mówi że potrzebuje tego kodu (wkleił to z automatu). a drugi że wszystko jest OK i wystarczy tylko czekać.
  • Odpowiedz
@fanfarek: z customer service chat, nie wiem który majfrend to był...

jeden chciał kod autoryzacji, ale powiedziałem mu, że jest to informacja poufna banku. Z drugim to już raczej o czym innym rozmawialiśmy...
  • Odpowiedz
@zxldz: No i tutaj mamy sprzeczne info :-) Mówią żeby wysłać skan, ale też mówią żeby czekać...

problem w tym, że "my" wiemy, że kombinowaliśmy i cały czas ciśnie żeby dowiedzieć się czy się uda lub nie...
  • Odpowiedz