Jak się mówi A, to trzeba i powiedzieć B. #factorio #factoriospeedrun
Jakiś czas temu na wasze życzenie pisałem, jak w najprostszy sposób zaplanować bazę, która wyśle rakietę w kilka godzin. Dzisiaj pójdziemy trochę dalej.
Zacznijmy od tego, że przy normalnej grze, jak planujemy dany setup, to bierzemy kalkulator, liczymy zapotrzebowanie na surowce, liczymy ratio półproduktów i stawiamy odpowiednią ilość assemblerów i pieców. I tyle. Taki setup może działać w trybie ciągłym non
Jakiś czas temu na wasze życzenie pisałem, jak w najprostszy sposób zaplanować bazę, która wyśle rakietę w kilka godzin. Dzisiaj pójdziemy trochę dalej.
Zacznijmy od tego, że przy normalnej grze, jak planujemy dany setup, to bierzemy kalkulator, liczymy zapotrzebowanie na surowce, liczymy ratio półproduktów i stawiamy odpowiednią ilość assemblerów i pieców. I tyle. Taki setup może działać w trybie ciągłym non
- mojemacki
- hoomik93
- madox
- hub33k
- SpeedFight
- +13 innych














Co ciekawe zrobiłem w #!$%@? błędów. Byłem mocno zaskoczony na koniec, bo spodziewałem się około 4h.
Do rakiety potrzebujemy trzech rzeczy, RCU, LDS, i rocket fuel.
I mniej więcej w tej kolejności (malejąco) jest trudność z dostarczeniem odpowiedniej ilości na czas. Tym razem jednak o kilka minut start był opóźniony przez... rocket fuel xD Który