Problem to mają ci co wytykają człowiekowi że "znów pije" to jedno piwo. Ze znowu przy okazji meczu kolejne itd. Przecież wszystko jest dla ludzi. Ten co wytyka najczęściej sam ma problem a wytykając nie pomaga a pogarsza sprawę.
Taką samą akcję miałem w xkom. Kupiłem tablet t325 Samsung i do tego dedykowany pokrowiec etui zamykany . Po 2miesiacach sporadycznego używania ramka etui zaczęła pęka na krawędziach. Złożyłem reklamację i odpisali że etui uszkodziło się wskutek niewłaściwego użytkowania. Tylko na czym polega niewłaściwe użytkowanie rzeczy który się otwiera i zamyka?.... NAPISALI :Nie ma możliwości uszkodzenia produktu dedykowanego do tabletu!
Głową w mur. Dodam że tablet kosztował 1300zl a etui 140.
Cytat :W odpowiedzi na Pana pismo spółka X-KOM informuje, że reklamowane przez Pana etui uszkodzenie zostało mechanicznie poprzez nadłamanie jego dolnych narożników. Do uszkodzenia doszło wskutek narażenia tylnej powierzchni etui na działanie dużych momentów sił i naprężeń co doprowadziło do powstania kwestionowanego uszkodzenia. Świadczy to o nieużywaniu etui w ramach zwykłego zarządu. Należy w tym miejscu wskazać, iż uszkodzenia tego typu nie podlegają bezpłatnym naprawą jak również nie mogą stanowić przedmiotu reklamacji
Kolejna reklamacja Rezultat zlecenia: nieuwzględnione, usterka niewykryta Uzasadnienie: W reklamowanym etui stwierdzono uszkodzenie mechanicznie dolnych rogów montażowych Etui zaprojektowane jako dedykowany produkt Samsung do tabletów Galaxy Tab - nie ma mozliwosc nie dopasowania oryginalnego produktu do tabletu Etui dedykowane - nie zamiennik Nie stwierdzono występowania wady cyklicznie w innych zgłoszeniach reklamacyjnych / przypadek jednostkowy. Wada powstają podczas nie właściwej eksploatacji etui lub nadmiernego wyginana krawędzi dolnej Odmowa wymiany gwarancyjnej