@civi88: bzdury, mało kto na "obcym" motocyklu (z wizją częściowego partycypowania w pokryciu ewentualnej szkody) nie będzie bez sensu katował pojazdu. Tym bardziej, że najczęściej te jazdy trwają kilka godzin.
Demo nie kupię, ale motocykl, który miał wcześniej 5 właścicieli, to git, na pewno każdy chuchał i dmuchał.
@MisPalkis: Dokładnie, mam bmw (auto)demo z 2021r które miało przebieg jak je brałem 5 tys, obecnie ma 50 tys i dalej nic się nie dzieje. Na jazdach próbnych rzadko jeździ się samemu i raczej nikt popisowy nie wali. @wojciech-ogien: przy motocyklu tym bardziej bym się tego nie bal. Poza tym napewno dostaniesz gwarancje od ASO
@wojciech-ogien: taka prawda. W moim P38 z 1998 lakier jest twardy i gruby jak khutas mokebianskiego władcy sawanny, namiestnika równika. Mogę jeździć po lasach i Kamieniach i #!$%@? mu jest. Na aucie zony z 2020 rysuje się od zamka błyskawicznego i samego patrzenia na lakier
- słabe hamulce, przydały by się hydrauliki - rozpędza się bardzo spokojnie, ale za to z pozornie mała bateria 18Ah wynagradza zasięgiem - na drugim biegu blisko max speed (35km/h), większość teren plaski z waga 110kg realny zasięg to 36-40km (temp 10c) - zawieszenie tpu, całkiem przyjemne, ale dalekie od "terenowego" - kierownica nad
@jestem_studentem_prawa: odpadł ze względu na funkcjonalność. Brak stopki na końcu decka która jest w G3 + spory błotnik, waga (-5kg) mobilność, brak oświetlenia bocznego.
Moc 1200W w G3 jest aż nad wyraz wystarczająca, jezeli nie oczekujesz super przyspieszenia czy strzała od zera.
Ktoś miał pozytywne doświadczenia z serwisem #kugoo ? Bo zastanawiam się nad G3, ale nie chce mi sie z nikim wykłócać o kazda usterke ze to nie moja wina, a widzę sporo negatywów. #hulajnogielektryczne
Demo nie kupię, ale motocykl, który miał wcześniej 5 właścicieli, to git, na pewno każdy chuchał i dmuchał.