#bekaztransa #pytanie Mam taką kwestię do kierowców zawodowych przemierzających Europę. Wiem, że trochę nas tutaj siedzi i śmieszniej. Wiadomo ciepłe bułki itd. Mianowicie czy jak coś szwankuje w aucie to się tym zajmujecie? Gdzie jest ta granica po której nie tykacie już usterki. Ja chyba nieświadomie wczoraj już ją przekroczyłem. Ok, zmianę koła jeszcze akceptuję, obalenie kabiny w celu jakiejś diagnozy też ok ale wczorajsza akcja to już
Kolejna przewaga roweru nad samochodem - miejsce parkingowe możesz sobie przywieźć samemu :) Wiadomo, prawdziwy kolarz nie będzie jeździł rowerem ze stopką ( ͡°͜ʖ͡°) #rower #heheszki
@BlackLight: skoro poszedł dym z koł to rzeczywiście nie było hamulców w naczepie, bo koła były w poślizgu. A jeśli zrobienie "jedynki", a raczej scyzoryka, w takiej sytuacji to nic nowego to powodzonka, zmień firmę jeśli jeździsz, szanuj swoje życie. Jest to praktycznie niemożliwe z racji działania modulatorów wabco w naczepach, naczepa hamuje z wyprzedzeniem i nie ma prawa popchnąć ciągnika, nawet w trakcie awaryjnego hamowania.
Mam taką kwestię do kierowców zawodowych przemierzających Europę. Wiem, że trochę nas tutaj siedzi i śmieszniej. Wiadomo ciepłe bułki itd. Mianowicie czy jak coś szwankuje w aucie to się tym zajmujecie? Gdzie jest ta granica po której nie tykacie już usterki. Ja chyba nieświadomie wczoraj już ją przekroczyłem. Ok, zmianę koła jeszcze akceptuję, obalenie kabiny w celu jakiejś diagnozy też ok ale wczorajsza akcja to już