@ygreko: Ale prowizja na poczcie jest bardzo wysoka co więcej ja mając konto w mbanku nie zostałam poinformowana o tak wysokich prowizjach - wszystko jest fajne, bezpłatne- a tak nie jest, trzeba uważać żeby nie zapłacić.
co więcej z kontaktem też jest ogromny problem, porozmawiać z osobą jest bardzo trudno, ciągłe przełączanie do automatu, nawet przy 69 gr może jest nazbierać kosztów, a powinno być to jednak darmowe. Mbank niby to oferuje ale podaje na pierwszy rzut oka tylko płatny numer.
@ygreko: 'Ból dupy ma osoba, która pisze "wciskam jak małpa 1 w telefonie i dziwię się, że nie trafiam na konsultanta; okazało się, że muszę posłuchać zapowiedzi aby wiedzieć co mam wcisnąć aby połączyć się z konsultantem" ' przeczytałam cały artykuł szukając takich słów, bloger wyraził się w całkiem inny sposób a Ty parafrazując te słowa wykazałeś się swoją umiejętnością czytania ze zrozumieniem a szczególnie kulturą.
Co więcej: spróbuj może sam połączyć się w mbanku z kimś u kogo będziesz mógł zgłosić reklamację - trochę będziesz musiał sobie powciskać cyferek - co jest niezwykle irytujące kiedy chcesz szybko coś załatwić.
2. ludzie z reguły nie studiują cenników operatora i nie znają kosztów połączeń na każdy numer, z reguły interesują go ceny za plus, orange
Co więcej: spróbuj może sam połączyć się w mbanku z kimś u kogo będziesz mógł zgłosić reklamację - trochę będziesz musiał sobie powciskać cyferek - co jest niezwykle irytujące kiedy chcesz szybko coś załatwić.
2. ludzie z reguły nie studiują cenników operatora i nie znają kosztów połączeń na każdy numer, z reguły interesują go ceny za plus, orange