@retro_1900: cz 2, tak naprawde nic na nich nie dzialalo, ani robienie burzy na wykopie, ani pisanie negatywnych komentarzy na ich FB polskim i niemieckim. Dopiero jak napisalem do osob w Ceconomy (wlasciciel marki MediaMarkt, firma notowana na gieldzie we Frankfurcie), to po paru dniach przyszla adnotacja ze moja reklamacja zostala rozpatrzona pozytywnie i zapraszaja po zwrot pieniedzy
@retro_1900: jutro przesle ci maile. Pisalem mailowo, po angielsku, nic nie zalaczalem. Wydaje mi sie, ze powinienes przejsc proces reklamacyjny, zeby miec sie do czegos odwolac i na cos poskarzyc
@retro_1900: uwe.wolfinger@ceconomy.de, to jest szef PR; hendrik.finger@ceconomy.de julia.pschribuella@ceconomy.de; silvia.spisla@ceconomy.de - to sa ludzie od relacji inwestorskich
@retro_1900: karsten.wildberger@ceconomy.de - a to jest glowny prezes. Tak naprawde to nie wiem, ktory z nich cos zadzialal, ale jak wyslalem te maile rano 22.06 to po poludniu tego samego dnia dostalem SMSa od MM, ze zapraszaja po zwrot pieniedzy
@retro_1900: a gdzie kupowales te sluchawki, w Warszawie? Ja tez kupowalem online, ale realizowal moje zlecenie sklep w Alei Krakowskiej w Warszawie, wiec moze to ten sam pracownik podmienia dalej?
julia.pschribuella@ceconomy.de; silvia.spisla@ceconomy.de - to sa ludzie od relacji inwestorskich