W wyniku umowy OPEC+ z 12 kwietnia 2020 nakazującej ograniczenie produkcji ropy o 23% Rosjanie tracą 50 mld $ rocznie, teraz gazem i węglem 3x odrabiają
Vettel ma gablotę i podtrzymuje niemiecką widownię ale jest przeciętny Albon ma wsparcie tajskich udziałowców Redbulla Bottas to szybki pupil Freda z ART, być może Toto parę baniek odpalił
Od początku sezonu wysuwane są teorie, że obaj kierowcy dysponują różnymi bolidami. I choć szefowa zespołu stanowczo temu zaprzecza, to jednak czujne oko ekspertów pokazuje, że jest inaczej. W trakcie Grand Prix Wielkiej Brytanii można było dostrzec różnice w przednim zawieszeniu bolidów.
@NapoleonBornToParty: Dlatego że Niemcy i Wielka Brytania to dla f1 znacznie większe rynki niż Polska i nie mogą pozwolić by nadziei Brytyjczyków została zmniejszona reputacja
Zdaniem magazynu Polak rywalizuje o fotel z Estebanem Oconem. Według niemieckiego serwisu, kierowca z Krakowa ma największe doświadczenie i budżet spośród wszystkich kandydatów. Jednak zastępczyni szefa Williamsa, Claire jest entuzjastką talentu Estebana Ocona.
Jak przyznał Marcus Ericsson, model C37 prezentuje identyczne osiągi co Williams FW41. „Wygląda na to, że możemy konkurować z Williamsem na równej stopie" Jak dla mnie niezła ujma i kompromitacja...
To prawda, że zespół zmaga się ze swoją sytuacją finansową i uważam, że podejmując decyzje na 2018 rok kierowali się pieniędzmi. To jednak nie wystarczy do zaliczenia konkurencyjnych mistrzostw. Jedyne co mogę powiedzieć, to że odszedłem z podniesioną głową.
Williams po dwóch odsłonach - GP Australii i Bahrajnu - jako jedyny nie ma w dorobku ani jednego punktu. Team może sprawdzić, jak Kubica poradzi sobie z dostrajaniem bolidu. Ale to bardzo skomplikowane, bo obaj kierowcy płacą duże pieniądze za fotele. Dopóki oni nie zrezygnują, ekipa nie ma manewru.
Kubica jest w komfortowej sytuacji. Może tylko czekać, "wykonywać swoją pracę". Przy takich wynikach szybko urośnie do postaci "zbawcy", "ostatniej nadziei" Williamsa. Aż wreszcie - na przykład po wakacjach - wsiądzie do bolidu jako kierowca wyścigowy. Nie takie zwroty akcji w F1 widzieliśmy.
Zespół robił wszystko, by coś poprawić. Pracowaliśmy tam jednak nad odległymi analizami, bo w przypadku niektórych rzeczy potrzeba czasu, by je wprowadzić... szału nie ma
Komunikują - Stroll liderem zespołu, tzn. przygotowują że SPINotkin nie zawsze będzie dojeżdżał do mety i być może - jest na oucie (januszowe myślenie( ͡º ͜ʖ͡º))