Wykop.pl Wykop.pl
  • Główna
  • Wykopalisko190
  • Hity
  • Mikroblog
  • Zaloguj się
  • Zarejestruj się
Zaloguj się

Popularne tagi

  • #ciekawostki
  • #informacje
  • #technologia
  • #polska
  • #swiat
  • #motoryzacja
  • #podroze
  • #heheszki
  • #sport

Wykop

  • Ranking
  • Osiągnięcia
  • FAQ
  • O nas
  • Kontakt
  • Reklama
  • Regulamin
jacos911

jacos911

Dołączył 3 lata i 8 mies. temu
  • Obserwuj
  • Akcje 26253
  • Znaleziska 15418
  • Mikroblog 10835
  • Obserwujący 10
  • Obserwowane 8
  • Dodane (319)
  • Komentowane (1873)
  • Plusowane (8643)
jacos911
jacos911 07.02.2024, 08:54:07
  • 2
#nieruchomosci Indeks cen wg Pyszne.pl. Jak widać 41% inflacji skumulowanej zafundowanej przez Glapińskiego w ostatnie 4 lata i "dynamiczny" wzrost płac przełożyło się na to, że stać nas prawie na to samo co 2019 tyle że trzeba więcej na to samo pracować (bo wyższe zarobki nie biorą się z powietrza).Gdyby nie uparte rozwadnianie złotówki przez duet Morawiecki i Glapiński nieruchomości nie byłyby tak teraz drogie.
jacos911 - #nieruchomosci Indeks cen wg Pyszne.pl. Jak widać 41% inflacji skumulowane...

źródło: Screenshot 2024-02-07 at 09.50.38

Pobierz
  • 9
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

jacos911
jacos911
Autor
07.02.2024, 08:56:32 via Wykop
  • 1
@szwondel: Wydaje mi się że więcej, 30% r/r to tylko dzięki BK2% a wcześniejsza polityka Glapińskiego w stylu kredyty 0% to też był duży wzrost. No ale cena jogurtu wzrosła to i mieszkania wzrosły. Teraz jogurt jest za to tani...
  • Odpowiedz
dzem_z_rzodkiewki
dzem_z_rzodkiewki
07.02.2024, 09:08:57 via Wykop
  • 3
@szwondel: chyba bliżej 140% w TOP5. Średnia dzielnica Krakowa 6500 za metr w 2018r a teraz 16000zł
  • Odpowiedz
jacos911
jacos911 05.02.2024, 18:28:28
  • 0
#nieruchomosci
Banki przykręcą śrubę kryteriom kredytowym

Kredyty mieszkaniowe

Polityka kredytowa: brak istotnych zmian kryteriów i warunków udzielania kredytów (z wyjątkiem zwiększenia marży kredytowej).


Popyt
  • 3
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

F.....z
F.....z
konto usunięte 05.02.2024, 18:32:21 via Wykop
  • 1
@jacos911: robią wszystko żeby wszedł 0%
  • Odpowiedz
F.....z
F.....z
konto usunięte 05.02.2024, 19:01:30 via Wykop
  • 0
@jacos911: inaczej to widzę
  • Odpowiedz
jacos911
jacos911 02.02.2024, 09:27:07
  • 10
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • 1
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Yuri_Yslin
Yuri_Yslin
02.02.2024, 19:24:39 via Wykop
  • 1
@jacos911: Niestety dodatnie stopy nie pomogą, bo idzie największe w historii tego kraju rozdawnictwo ludziom, którzy nie potrzebują mieszkań i domów (bo mają już trójkę dzieci i raczej znikomą szansę na spłodzenie kolejnych) - BK0%.
  • Odpowiedz
jacos911
jacos911 30.01.2024, 13:57:04
  • 17
#nieruchomosci Dlaczego nieruchomości w Polsce to złoty interes i jednocześnie piramida finansowa? Wystarczy mieć zdolność kredytową i minimalny wkład własny dzięki czemu możemy otrzymać w banku kredyt i kupić nieruchomość. To ważny krok, ponieważ angażujemy tylko małą część naszego kapitału. Bank kredyt generuje praktycznie z powietrza, bo tak niskie ma wymogi kapitałowe. Teraz załóżmy że w gospodarce jest "X" złotówek o jakiejś wartości. Bank właśnie zmniejszył wartość wszystkich złotówek w
  • 5
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

arysto2011
arysto2011
30.01.2024, 14:00:40 via Wykop
  • 5
małą część naszego kapitału.


@jacos911: 200k PLN to nie jest mało
  • Odpowiedz
poison101
poison101
30.01.2024, 14:41:47 via Wykop
  • 0
400.000 tys. na czysto w tym przykładzie. Piszę z kropką, żeby było widać setki tysięcy


@jacos911: co najlepsze nawet nie trzeba wiedzieć jak to napisać, oni tego w banku nie sprawdzają przed kredytem
  • Odpowiedz
jacos911
jacos911 29.01.2024, 09:20:57
  • 104
#nieruchomosci Dużo ludzi na tagu śmieje się, że @mickpl ciągle pisze o spadkach na nieruchomościach i się myli, tymczasem przygotowałem infografikę jak wygląda "kapitalizm" w przypadku rynku nieruchomości w Polsce
jacos911 - #nieruchomosci Dużo ludzi na tagu śmieje się, że @mickpl ciągle pisze o sp...

źródło: rynek2015-2024

Pobierz
  • 38
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Khaine
Khaine
29.01.2024, 09:26:16 via Wykop
  • 285
@jacos911: ja od dawna mówię, że @mickpl i ogólnie spadkowicze mają rację, tylko Polska wysrała się na wolny rynek i zasady ekonomii, i cenami nieruchomości steruje centralnie na poziomie państwa - więc nawet najbardziej racjonalna prognoza tutaj nie ma racji bytu skoro państwo dosłownie dodrukuje wręcz pieniądze wyłącznie po to by utrzymać gorączkę betonowego złota za wszelką cenę, bo słupeczki pustego PKB i politycy zapakowani po same jaja w
  • Odpowiedz
E.....e
E.....e
konto usunięte 29.01.2024, 09:39:34 via Wykop
  • 63
@jacos911: ja jako spadkowicz uwazam ze prawda lezy gdzies po srodku. Do 2020 ceny mialy fundamentalne uzasadnienie, wzrost plac, rozwoj gospodarczy, choc ofc dostep do tanich kredytow oczywiscie dzialal prowzrostowo a brak sensownego oprocentowania pieniadza, opodatkowania nieruchow nabijal inwestycje w beton.

Od 2020 do 2022 zaczela sie patologia przez super tani kredyt i nagly wzrost podazy pieniadza z tym, ze na skale swiatowa. Przy QT i znacznych podwyzkach stop naturalnym
  • Odpowiedz
jacos911
jacos911 26.01.2024, 09:12:40
  • 4
#nieruchomosci

Narodowy Bank Polski zaprezentował dane o podaży pieniądza za grudzień 2023 roku. Wynika z nich, że w 2023 roku w systemie finansowym przybyło 177 miliardów złotych, a podaż pieniądza M3 (to najszerszy agregat monetarny) osiągnęła poziom 2 268,269 mld zł. Oznacza to wzrost o 1,3% względem listopada oraz przyrost aż o 8,5% względem grudnia 2022 roku. Dane o podaży pieniądza po raz kolejny w tym roku zaskoczyły ekonomistów. Rynkowy
jacos911 - #nieruchomosci 
Narodowy Bank Polski zaprezentował dane o podaży pieniądza...

źródło: chart256

Pobierz
  • 2
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

c.....l
konto usunięte 26.01.2024, 11:29:59 via Wykop
  • 4
@jacos911: pieknie widac ze te cyrki bekowe to tuszowanie rozyebanego systemu i po prostu taniec hochola nad palaca sie stodola
  • Odpowiedz
jacos911
jacos911
Autor
26.01.2024, 11:55:02 via Wykop
  • 1
@controll: Ja bym powiedział że jasno widać, że inflacja nie odpuści, a to co Glapa teraz robi to próbowanie wyjścia z długów poprzez dewaluację złotówki i przeciągnięcie inflacji. Tak się za każdym razem kończy rozdawnictwo
  • Odpowiedz
jacos911
jacos911 25.01.2024, 13:10:46
  • 19
#nieruchomosci Publicznie oświadczam, że jeżeli jakiś polityk lub parta będzie w stanie rozliczyć korupcję przy wprowadzaniu BK2% i BK0% to ma mój głos w następnych wyborach
  • 4
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

bieda_kredyciarz_2proc
bieda_kredyciarz_2proc
bieda_kredyciarz_2proc
25.01.2024, 13:14:44 via Wykop
  • 5
@jacos911: A jakieś dowody na korupcję Pan posiada?
  • Odpowiedz
jacos911
jacos911
Autor
25.01.2024, 13:32:35 via Wykop
  • 6
@bieda_kredyciarz_2proc: Nikogo za rękę nie złapałem, ale ciężko od zwykłego obywatela wymagać aby posiadał dowody na korupcję. Od tego są służby, komisje itd. Nie znaczy to, że korupcja nie wystąpiła, a mam poważne podstawy twierdzić, że było smarowane bo te decyzje są niezrozumiałe z poziomu dobra Państwa. Zaczął bym od tego, kto najwięcej na tym zarobił...
  • Odpowiedz
jacos911
jacos911 25.01.2024, 12:10:52
  • 1
#nieruchomosci Czy naszego "jastrzębia" też czeka kiedyś odejście od Erdoganomiki? https://www.bankier.pl/wiadomosc/Podwyzka-stop-procentowych-w-Turcji-w-styczniu-2024-8684661.html
  • 3
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

jacos911
jacos911
Autor
25.01.2024, 12:58:27 via Wykop
  • 1
@Goronco: Zobaczymy co przyniesie przyszłość, napędzanie wzrostu poprzez inflację waluty ma krótkie nogi, na razie mieliśmy pozytywne dla PKB dane bo ludzie wydawali w panice oszczędności, ale potem przychodzi "kac" i już nie jest tak wesoło
  • Odpowiedz
db658d9de50e3168d1434a9d58336bcc056
db658d9de50e3168d1434a9d58336bcc056
db658d9de50e3168d1434a9d58336bcc056
25.01.2024, 14:36:32 via Wykop
  • 1
@Goronco: Oj owszem, ale gwarantuje, że nie byłoby to ze szczęścia ( ͡° ͜ʖ ͡°)
  • Odpowiedz
jacos911
jacos911 22.01.2024, 21:27:26
  • 36
#nieruchomosci Czyżby inflacja w Polsce (dzięki której też tak wzrosły nieruchomości) była jednak powodowana nadmiernymi wydatkami rządu w czasie covidu?
jacos911 - #nieruchomosci Czyżby inflacja w Polsce (dzięki której też tak wzrosły nie...

źródło: Screenshot_20240122_222554_X

Pobierz
  • 9
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

onomatopejusz
onomatopejusz
onomatopejusz
22.01.2024, 21:31:47 via Android
  • 71
@jacos911
Za mało daliśmy na Golców i Kozidrak.
Tak zbiednieli że musieli po milionowych dotacjach wprowadzić opłatę reprograficzną do sprzętu RTV
  • Odpowiedz
onomatopejusz
onomatopejusz
onomatopejusz
22.01.2024, 21:46:49 via Android
  • 11
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • Odpowiedz
jacos911
jacos911 21.01.2024, 18:45:02
  • 10
#nieruchomosci
jacos911 - #nieruchomosci

źródło: Screenshot_20240121_194427_X

Pobierz
  • 7
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

PfefferWerfer
PfefferWerfer
21.01.2024, 18:46:57 via Wykop
  • 1
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • Odpowiedz
onomatopejusz
onomatopejusz
onomatopejusz
21.01.2024, 19:35:04 via Android
  • 1
@jacos911
No to w ciągu 15 lat albo wojna na szeroką skalę z miliardami zmarłych, albo będzie tak samo jak z autonomicznymi pojazdami do 2020 roku.

85 procent miejsc pracy się zredukuje, to nie będzie komu płacić podatków i kupować produktów
  • Odpowiedz
jacos911
jacos911 21.01.2024, 17:50:02
  • 2
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • 10
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

mickpl
mickpl
21.01.2024, 17:54:02 via Wykop
  • 3
@Bad_Wolf: Zdolność kredytowa, bez beki, z uwzględnieniem wzrostu zarobków, ale też obecnych stopach procentowych jest nominalnie mniej więcej taka jak w 2016 roku.
  • Odpowiedz
laporte
laporte
laporte
21.01.2024, 18:00:06 via Wykop
  • 4
@jacos911: a ja jakoś nie widzę długiej drogi w dół. Myślę że korekta rzędu 10% jest bardzo prawdopodobna, większa nie bardzo. 20% to by była poważna sprawa. 30% to boję się że jedynie podczas silnego kryzysu, a tego nie chcemy.
Inna opcja to że nieruchy po prostu staną w miejscu, i będzie powolna erozja wartości przez inflację.
  • Odpowiedz
jacos911
jacos911 17.01.2024, 21:33:20
  • 57
#nieruchomosci
jacos911 - #nieruchomosci

źródło: Screenshot_20240117_221737_X

Pobierz
  • 10
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

lizakkk
lizakkk
lizakkk
17.01.2024, 21:36:27 via Wykop
  • 70
@jacos911: W wielu rzeczech się z nim nie zgadzam. Ale tu pełna zgoda
  • Odpowiedz
jacos911
jacos911
Autor
17.01.2024, 21:37:26 via Wykop
  • 103
@rafal4432: nie trzeba być geniuszem żeby stwierdzić że dotowanie deweloperów przy tych cenach pachnie k o r u p c j ą
  • Odpowiedz
jacos911
jacos911 17.01.2024, 15:50:49
  • 0
#nieruchomosci Czemu jeszcze nie wprowadzono programu BK 0%? Przecież pieniędzy nie zabraknie, Glapiński zaraz dodrukuje! Starczy dla wszystkich. Najwyżej jak podskoczy zadłużenie to wprowadzimy wakacje kredytowe i 40% inflacji w 4 lata, samo się spłaci. O co te kłótnie na tagu?
  • 4
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

statystyczny_yt
statystyczny_yt
17.01.2024, 16:25:00 via Wykop
  • 0
@jacos911: program został zapowiedziany nie wejdzie szybciej niż w połowie roku tz od lipca najwczesniej
  • Odpowiedz
NieRozumiemIronii
NieRozumiemIronii
17.01.2024, 19:52:34 via Wykop
  • 0
@jacos911: tak wyszło z obliczeń, że lepiej odpalić pompę w połowie roku.
  • Odpowiedz
jacos911
jacos911 17.01.2024, 11:41:28
  • 24
#nieruchomosci Czym różni się biedny od bogatego? Dla biednego, to wstyd pobierać środki od Państwa (zasiłki, dopłaty itd.), wśród bogatych pobieranie środków z budżetu Państwa jest oznaką sprytu. Bezpieczny Kredyt 2% który uchwalił PiS jest dobrym przykładem przedsięwzięcia genialnego wyciągającego publiczne pieniądze z budżetu przez następne kilka lat. Będziemy dopłacać przez 10 lat do BK2%, a całość dopłat poszła do deweloperów, którzy o wartość opłaty podnieśli ceny nieruchomości. W ten
  • 16
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

T.....b
konto usunięte 17.01.2024, 11:42:31 via iOS
  • 38
@jacos911

dla biednego to wstyd pobierać środki z Państwa


#takbylo Po tym można przestać czytać xD
  • Odpowiedz
mookie
mookie
mookie
17.01.2024, 11:56:43 via Wykop
  • 8
@jacos911: budowanie oligarchicznego państwa to coś typowego dla wschodnich postsowieckich państw które nie mają za dużo wspólnego z demokracją, to że PiS zaczął ten proces na nowo to nie dziwota.
Jeśli zmiana władzy oznaczać będzie zmianę kierunku to prędzej czy później EU wymusi zmiany, które utną takie procedery.
Polska (a raczej PiS-owska) oligarchia jeszcze jedzie na fali, bo zebrali wystarczająco dużo środków by móc kupować sobie polityków ale raczej za
  • Odpowiedz
jacos911
jacos911 15.01.2024, 18:21:29
  • 1
#nieruchomosci Generalnie zgadzam się z Panem deweloperem ze zdjęcia, ale co on może zaproponować poza podnoszeniem swojej marży i braniem kolejnych dopłat z budżetu Państwa? Znowu stopy 0%?
jacos911 - #nieruchomosci Generalnie zgadzam się z Panem deweloperem ze zdjęcia, ale ...

źródło: gazeta

Pobierz
  • 5
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Yuri_Yslin
Yuri_Yslin
15.01.2024, 18:43:44 via Wykop
  • 1
@jacos911: No pewnie, ale dla polityków to nie są obywatele pierwszej kategorii ( ͡° ͜ʖ ͡°)
  • Odpowiedz
onomatopejusz
onomatopejusz
onomatopejusz
15.01.2024, 18:50:53 via Android
  • 3
@Yuri_Yslin
W sumie to nie wiadomo dla kogo ten program.
Ani do młodych, ani dla rodziny 2 + 1 chcącej zmienić mieszkanie na większe, ani dla osób 35 plus.

Najwięksi beneficjenci to ludzie z trójką dzieci i własnym M.
Najwięcej dopłacić do ludzi co już nie zrobią kolejnego potomka i będą na wielkim minusie włożenie/pobranie z systemu, 3 * 800 plus + 1500 babciowe plus 2-3k miesięcznie dopłaty do kredytu i wlasne mieszkanie na
  • Odpowiedz
jacos911
jacos911 15.01.2024, 15:22:32
  • 188
#nieruchomosci #humorobrazkowy
jacos911 - #nieruchomosci #humorobrazkowy

źródło: market

Pobierz
  • 8
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

GOHAN
GOHAN
15.01.2024, 16:27:42 via Wykop
  • 33
@jacos911: Witamy w kapitalizmie
  • Odpowiedz
strfkr
strfkr
15.01.2024, 17:07:37 via Wykop
  • 58
@jacos911: w sensie powinien oferować 20% zniżki, w porównaniu do innych landlordów, specjalnie dla ciebie czy o co chodzi
  • Odpowiedz
jacos911
jacos911 15.01.2024, 13:17:52
  • 3
#nieruchomosci Mam wrażenie, że cały problem z nieruchomościami w Polsce polega na tym, że wielu zwykłych obywateli żyje fałszywym przekonaniem, które starają się w nich wyrobić politycy i media (które tylko reprezentują konkretne grupy interesu, a nie same decydują). Mianowicie wielu Polaków uważa, że jeżeli dosypiemy "jeszcze tylko troszkę" deweloperom, to w końcu będą mogli kupić sobie wymarzone mieszkanie, albo wartość ich majątku (najczęściej mowa o jedynym mieszkaniu które posiadają)
  • 8
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

PfefferWerfer
PfefferWerfer
15.01.2024, 13:25:04 via Wykop
  • 9
Mianowicie wielu Polaków uważa, że jeżeli dosypiemy "jeszcze tylko troszkę"


@jacos911: Tyczy się wszystkiego - służby zdrowia, wojska, energetyki, szkolnictwa, hydrologii czy rolnictwa. Polska ma problemy systemowe wynikające z dekad zapóźnień mentalnych i żadna ilość pieniędzy wpakowana odgórnie w wadliwy system go nie naprawi.
  • Odpowiedz
mookie
mookie
mookie
15.01.2024, 13:31:53 via Android
  • 7
@jacos911 deweloperka w tym kraju zaczyna przypominać górnictwo. Taki sektor który szantażuje wszystkich wkoło i ciągle domaga się dopłat.

Politycy zaś to kupują bo im na ręke, popełniają tym samym te same błędy jak Wielka Brytania, ale tym się nie przejmują w myśl zasady "teraz się nażremy a później jakoś to będzie".
  • Odpowiedz
jacos911
jacos911 11.01.2024, 11:00:57
  • 20
#nieruchomosci
1. mała dzietność -> PiS wprowadza 500+ -> inflacja wzrasta -> dzietność drastycznie maleje
2. mała dostępność mieszkań -> PiS wprowadza BK2% -> inflacja wzrasta -> dostępność mieszkań drastycznie maleje

Generalnie PiS jest partią która zajmuje się głównie redystrybucją. Jeżeli pracujesz, to nieporównywalnie więcej dokładasz się do naszego Państwa niż inni, bo praca w przeciwieństwie do majątku jest u nas wysoko opodatkowana. W zamian PiS rozdaje te środki na
  • 10
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

2-aminopirydyna
2-aminopirydyna
11.01.2024, 11:13:00 via Wykop
  • 12
@GMN1: zesra, jak na razie waloryzuje 500+ i inne bzdury xD

@1624294678 uśmiechnięty elektorat na razie reprezentuje postawę, że jak punktujesz co ci się nie podoba to cię nazywają trollem od szmateckiego - albo jesteś z nami albo przeciwko nam xD. Mnie to bardziej interesuje jak tam dobrowolny ZUS i 60k kwoty wolnej od podatku. Ah nie, priorytety koalicji deweloperskiej to kolejny wzrost cen nieruchów xd
  • Odpowiedz
ProofOfConcept
ProofOfConcept
11.01.2024, 11:22:41 via Wykop
  • 2
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • Odpowiedz
jacos911
jacos911 05.01.2024, 10:57:42
  • 9
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • 1
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

ProofOfConcept
ProofOfConcept
05.01.2024, 11:07:06 via Wykop
  • 2
@jacos911: bo widzisz w Polsce frajerow nie brakuje, jedni stoja do 3 w nocy by oddac glos na tow. Wlodka Czarzastego, inni piekietuja pod bylym TVPiS, a tymczasem zaradni ludzie swoje interesy zalatwiaja. Wazne zeby byc we wlasciwej grupie.
  • Odpowiedz
jacos911
jacos911 18.12.2023, 07:01:39
  • 10
#nieruchomosci Glapiński z Morawieckim mogliby zostać uznani za twórców nowej waluty - "betonówki". To coś jak polska złotówka, ale jest zabezpieczona w Polskim złotu narodowym - betonie. W przeciwieństwie do złotówki, nie jest duszona inflacją i rzeczywiście coś można za nią kupić, bo nie jest ciągle dodrukowywana / rozdawana.
  • 2
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

graf_zero
graf_zero
graf_zero
18.12.2023, 07:26:06 via Wykop
  • 8
@jacos911: to taka kryptowaluta.

Betonowy metr kwadratowy.

Wymienialna na kawałek
  • Odpowiedz
Cumulonimbus_Capillatus-32
Cumulonimbus_Capillatus-32
Cumulonimbus_Capillatus-32
18.12.2023, 08:54:36 via Wykop
  • 3
@jacos911:
Niedługo przy 250k za metr drobni inwestorzy będą mogli inwestować w części m2 mieszkania.
Przykładowy dialog za 10 lat:
-No ja mam 0,15 m2 mieszkania
-mało, ale dobre na start, holdujesz czy zamieniasz?
-połowe holduje, połowę na alty, myślałem nad stodołcoin
Ograniczona podaż będzie doskonale chroniła betonowe złoto. Każdy będzie miał jakąś część, wszystkim będzie rosło, więc nikt nie będzie musiał pracować, proste
  • Odpowiedz
  • <
  • 1
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15
  • 16
  • Strona 15 z 16
  • >

Osiągnięcia

  • Rocznica
    od 05.04.2024

    Rocznica
  • Komentator
    od 17.04.2024

    Komentator
  • Złotousty
    od 01.03.2024

    Złotousty
  • Mikroblogger
    od 01.03.2024

    Mikroblogger

Wykop © 2005-2025

  • O nas
  • Reklama
  • FAQ
  • Kontakt
  • Regulamin
  • Polityka prywatności i cookies
  • Hity
  • Ranking
  • Osiągnięcia
  • Changelog
  • więcej

RSS

  • Wykopane
  • Wykopalisko
  • Komentowane
  • Ustawienia prywatności

Regulamin

Reklama

Kontakt

O nas

FAQ

Osiągnięcia

Ranking