@Usvart: Idąc twoim tokiem myślenia to i studia nie są potrzebne, aby zrobić karierę. W Polsce mamy na to wiele przykładów. Jak dla mnie kończenie studiów z marketingu to zmarnowany czas. Lubisz marketing? Nie kończ studiów tylko załóż firmę marketingową, rób coś w tym kierunku. To jest dla większości pracodawców 100 razy więcej warte niż studia.
@Usvart: Ciężko mi będzie Ciebie przekonać. A ja Ci powiem, że po zawodówce znam ludzi, którzy netto miesięcznie w tym kraju nie schodzą poniżej 10 tys. I przekonaj mnie, że po zawodówce nie dostanie się super pracy.
Nie będę próbował, bo wiem, że jest to realne. Tutaj się akurat zgadzamy:) I wracam do punktu wyjścia - żadne studia/ani ich brak nie determinują tak naprawdę niczego. I pewnie w jakimś stopniu się ze mną zgadzasz. Pozdrawiam!
@komandor: Masz instalację 1 lub 2 generacji. Woda z chłodzenia silnika nie jest jeszcze ogrzana i nie rozpręża Ci wystarczająco "ciekłego LPG". Skutkiem czego auto chodzi jak chodzi. Jeżeli masz LPG 2 generacji to tam na pewno Interfejs diagnostyczny można kupić.
@Gummy: Wpisz sobie w google Ford lpg. Np: W większości silników tej marki trzeba stosować specjalne lubryfikatory, których większość aut nie ma i siadają. Fordy nie są dobre do LPG.
No, ale właśnie w tych starych autach LPG sprawuje się najlepiej. Klient pisze, że problem pojawia się od roku 1998. Teraz kup sobie Forda z po 2000 roku i zamontuj LPG.
@dociekliwyobserwator: Wiesz, każdy kij ma dwa końce. Z jednej strony na forach straszą, że zeteki tragicznie przyjmują gaz, z drugiej strony masz tematy w których goście piszą że zagazowane jednostki mają spory przebieg i nadal działają bez problemów. Tych zagazowanych jest sporo i przede wszystkim więcej jeżdżą niż stoją u mechanika, a przecież nie ma statystyk w ilu egzemplarzach po założeniu gazu wysrał się silnik. Jedyny ford po 2000 którego zakup