@PancakeV: przesadzasz, zarówno z brakiem wentylacji jak i z tym, że blenda jest ubrudzona robalami. Pierwszego problemu nie zauważyłem chyba wcale, a drugi ma jakieś marginalne znaczenie. A sporo jeżdżę ekspresowkami, więc gdyby to faktycznie był taki problem to bym zwrócił na to uwagę :)
@Bartholomew: niezła bajka ( ͡°͜ʖ͡°) standardowy konwerter LNB może działać tylko w jednym paśmie jednocześnie (a dostępne są 4: H oraz V, i dla każdego low oraz high). Tak więc nawet rozdzielenie sygnału z konwertera nic nie daje, bo jeden z odbiorników "narzuci" reszcie wybrane pasmo - czyli, krótko mówiąc, będzie dostępna tylko część kanałów z danego satelity. To o czym piszesz (jeden konwerter obsługujący
Mirki pytanie o #hosting Szukam czegoś w miarę taniego, na czym będę mógł postawić kilka stron WWW, a raczej je przenieść z obecnego hostingu. Wymagany php, mySQL, webowy klient poczty, dostęp FTP, storage na poziomie 10GB będzie wystarczający, ale im więcej tym lepiej. Ogólnie są to proste strony - głównie wordpress.
Aktualnie mam hosting na #webh - ale oni nie pozwalają na zdalny dostęp do baz danych, co wyklucza możliwość przedłużenia usług
@zt_im: jeździć, jeździć i jeszcze raz jeździć - nic nie zastąpi doświadczenia zdobytego podczas jazdy. A poza tym, staraj się stawiać sobie coraz dalej granicę, np. podczas pokonywania tych samych zakrętów z coraz większymi prędkościami. Jeśli nie czujesz się zbyt pewnie na motocyklu, poćwicz wolne manewry na jakimś dużym (i pustym) parkingu. Ale nie wiem czy jestem odpowiednią osobą do dawania rad, bo ja po 5 latach kompletnej przerwy od motocykli,
@zt_im: po prostu na każdym biegu jest zapas mocy, ale najbardziej widać to po czasach 100-200km/h, czy 200-250km/h - ciężko nadążyć za wskazówką prędkoścomierza :) ten motocykl waży około 260kg, więc ogólnie to bardziej narwane są sportowe litry, które mają 150KM, ale ważą <200kg.
@kipowrot: ZZR1200 miał około 160KM o ile pamiętam i był na gaźnikach, później pierwszy ZZR1400 miał już około 190KM, a ten ma 200KM - więc można podejrzewać, że różnica jest dosyć znaczna :)
@monster-erni: chyba nie porzucą tak prędko - widziałem film na YT, gdzie ktoś policzył mniej więcej dochód/przychód SCS, to wychodziło, że rocznie po opłaceniu wszystkiego (pensje, biuro, itd) firmie i tak zostaje im kilkadziesiąt mln PLN (w przeliczeniu na PLN) - tak więc, po co porzucać coś co nadal zarabia kasę ( ͡°͜ʖ͡°)
@monster-erni: to co piszę, to nawet nie narzekanie tylko swego rodzaju zawód - przez poprzednie lata dodawali jakieś większe nowości - zakup naczep, ... i tu miałem wymieniać co jeszcze dodali - ale nie mogę sobie nic większego przypomnieć, więc to chyba najlepiej obrazuje sytuację xD mam ATS i ETS2, do obu gier mam wszystkie DLC, ale widzę, że coraz mniej czasu spędzam z tymi grami - irytuje np. brak pór
@monster-erni: SCS kompletnie zlewa temat czegokolwiek niż innego niż PŁATNE dodatki jak paint job packi, tuning packi i DLC mapowe. Kompletnie nie rozwija się silnik gry od strony mechanik (np. zarządzanie firmą, lepszy model maintenace ciężarówki jak np. przeglądy okresowe, awarie, kontrole wagi/graniczne które mogą nałożyć kary, system mandatów) - nie bez powodu SCS ma kswykę SCSoon xD Co dziwi, bo firma zatrudnia kilkaset osób - czasem mam wrażenie, że szybciej
@Bartholomew: dokładnie tak. Ale SCS wielokrotnie wypowiadało się, że do ich zastosowań żaden inny silnik się nie nadaje, i musi być ich własny ( ͡°͜ʖ͡°) Który jest przecież mega słaby - gra wygląda mocno przeciętnie, i w RDR2 i GTA5 na naprawdę wysokich ustawieniach mam więcej FPSów niż w grach SCSu xD
Nawet na forum SCS jest wątek o tym https://forum.scssoft.com/viewtopic.php?t=285561 ( ͡°͜ʖ͡°) Swoją drogą, samo forum mocno fanboyskie i z klapkami na oczach, chociaż ostatnio powoli nawet oni zaczynają dostrzegać wady w grach SCS - co jest na plus :) Mam nadzieję, że projekt wypali, bo przydała by się konkurencja dla ETS2 i ATS - od paru lat główne zajęcie SCS to pisanie o #bestcommunityever z którego
@dzicz: zapis w umowie o tym, że kupujący zapoznał się ze stanem technicznym nie ma mocy prawnej - temat wielokrotnie poruszany na forach prawniczych. W skrócie, nie jest on ważny dlatego, że zapoznał się ze stanem technicznym w takim zakresie w jakim było to możliwe, a to może być niewystarczające. W praktyce można przyjąć, że jeśli sprzedawca faktycznie niczego nie zataił, to może spać spokojnie - przecież to nic dziwnego, że
@JanSkrzetuski: jeździłem hayką gen2 oraz 3. Seryjny gen2 jest słabszy od kawy, jak się zrobi chip tuning w hayce to jedzie podobnie, ale wtedy można zrobić chip tuning w kawie - i wtedy znowu hayka będzie wolniejsza :p Hayki gen3 nie porównywałem z rolki z kawą, więc ciężko ocenić bezpośrednie starcie. Ale wrażenia po jeździe są takie, że bym się nie zamienił. Mimo że nowa hayabusa ma tempomat i więcej systemów,
@gromwell: jak wieje na nakedzie to żadna zabawa, ani żadna przyjemność. Ale jak możesz się wygodnie schować za szybką, a poza tym, od czasu do czasu nieznacznie przekroczysz te 140 to jest całkiem przyjemnie ( ͡°͜ʖ͡°)
@tonawiarywkilkarzeczy: pali od niecałych 6 do około 12. Jeżdżąc spokojnie do 7 litrów, a żeby wyszło ponad 10 to już trzeba się postarać trochę. Zbiornik ma pojemność 22 litry. Żeby nie tracić czasu na postoje, tankuję zwykle jak zaczyna migać rezerwa, wchodzi wtedy 17-18 litrów. Raz tylko dopuściłem do sytuacji, że przy tankowaniu weszło ponad 21 litrów xD Chyba, że jeździmy w grupie, to wtedy tankuję za każdym razem ze wszystkimi
@Man_of_Gx: dokładnie, kładziesz się na zbiornik, wbrew pozorom jest wygodnie, i nawet nie wiesz kiedy znikają kolejne dziesiątki kilometrów po autostradzie :)
@bystrygrzes: zależy od dnia, pogody, nastroju, oraz tego z kim jadę. Jeśli sam, i mam ochotę na więcej kilometrów - ekspresówki/autostrady. Jeśli z plecaczkiem lub w grupie - raczej drogi krajowe, wojewódzkie, bardzo rzadko ekspresówki - wtedy bardziej nastawiam się na zwiedzanie, niż konkretny przyrost kilometrów :)
@Xargo1: charakterystyka może i jest w pewnym stopniu łagodna, ale jakby nie patrzeć to nadal 200 konny motocykl (a przy wyższych prędkościach 210KM). Bardzo szybko przyspiesza, w zasadzie niezależnie od biegu, a nawet włączona kontrola trakcji nie zabroni mu podnosić przedniego koła - więc to też nie jest tak, że to zupełnie łagodny motocykl ( ͡°͜ʖ͡°)
@espu: nie będę podawać konkretnych wartości, bo zaraz się zlecą hejterzy i moralizatorzy - ale powiedzmy, że: bez problemu da się utrzymać średnią 120km/h na drodze ekspresowej, oraz średnią 140km/h na autostradzie ( ͡°͜ʖ͡°)
@calkowitybrakrozumu: na autostradzie/ekspresówce, żeby wiatr nie przeszkadzał tak bardzo, też muszę kłaść się na zbiornik - a wtedy pozycja jest chyba całkiem podobna do motocykla typowo sportowego
@Bachal: i tak i nie, zależy o co pytasz :) Jest ABS i kontrola trakcji, więc to trochę pomaga. U mnie kolejność była mniej więcej taka: MZ ES250/2 około 2006/7, przerwa od motocykla, w 2012 Yamaha FZS 600, w 2015 Honda CBR RR 929, przerwa 5 lat, i od 2020 Kawasaki ZZR1400 :)
@kipowrot: jakieś dwa tygodnie temu wyjechałem po 12 i zrobiłem około 860km, teraz wyjechałem o 10 i ponad 1280km. Wyjeżdżając w lecie, np. przed 6 rano, spokojnie można celować w 1500+ :)
Mój gruzik już po remoncie :) Poszło w niego około 14k ale już mamy skrzynię po kompletnej regeneracji i silnik uszczelniony oraz wymienione multum części jak rozrząd, wszystkie elementy ruchome, rolki paski, nowy kompresor klimy z przewodami, poduszki kołyski itp itd. Są też nowe soczewki bixenon (omg jak to teraz świeci)
Teraz leci za 2 tyg na lakiernię na nowy lakier czarna perła 3 warstwowa (kolor z palety bmw lub mazdy -
W przyszłym sezonie lub najpóźniej za 2 sezony będzie zmiana car audio na coś mocniejszego ale nie będzie to typowy hi-end bo nie jest to też auto do codziennej jazdy.
@Odwrocuawiacz: podziwiam za zapał, ale za 2 sezony to pewnie zapomniesz, że takie Audi miałeś w ogóle xD chyba, że jesteś z tych co 'to auto ma u mnie dożywocie' xDD
@slx2000: są miejsca na autostradach, gdzie obowiązuje zakaz wyprzedzania przez pojazdy ciężarowe - i jak myślisz, jak to się sprawdza w praktyce? xDDD podpowiem - nie sprawdza się, chyba że akurat jeździ nieoznakowany (bo od czasu do czasu jest akcja kontroli egzekwowania tego zakazu) i sobie na CB radio o tym powiedzą xD
- czas dojazdu zmniejszył się w moim przypadku z ok. 50-60 minut + szukanie miejsca na parkingu do ok. 20 minut (miejsca szukać nie muszę, bo wszędzie się zmiesczę). W jedną stronę.
- spalanie wynosi 2.3l/100 km, gdzie wcześniej wynosiło ok. 11 litrów
- ubezpieczenie to ok. 550 zł rocznie, wcześniej ok. 2100 zł
@YEPs: jeżdżę w zasadzie tylko i wyłącznie dla przyjemności - na mniej niż 100 kilometrów nie chce mi się ubierać w strój, a mam zasadę, że bez stroju nie jeżdżę :)
@dawid-hopek: ale na odcinku bez limitu prędkości na niemieckiej autostradzie, można rozpędzić się do większych prędkości - prędkościomierz co prawda zatrzymuje się na 300km/h, ale obroty jeszcze rosną - po przeliczeniu obrotów na prędkość wyjdzie około 320km/h
@Szlasio: dzięki - mnie też się podoba. Dobrze, że zdążyłem zanim wycofali go z Europy - bo na rok modelowy 2021 nie jest już dostępny ze względu na normy spalin.
@Zielony34: pomiędzy 5, a 12 litrów - zależnie od stylu jazdy, miejsca, obciążenia, prędkości i pewnie wielu innych czynników. Lecąc spokojnie w trasie około 5.5-7 litrów. Żeby spalanie wychodziło powyżej 8 to już trzeba trochę korzystać z mocy.
@Wikariusz123: ogólnie nie jest źle, ale w miastach potrafi spaść znacznie poniżej 60FPS - a wcześniej nawet jak spadało to w okolice bardziej 57 niż 50. Ale to też nie jest tak, że ciągle brakuje FPS - ot czasem spada poniżej 60. Bo poza miastami mam większość czasu 120-180FPS.
@Jednorenki_Bandyta: ogólnie jest lepiej niż było. Miejscami jest "wow", a miejscami widać, że muszą trochę poprawić - np. miejscami otoczenie jest
A pamiętacie jeszcze taki wynalazek z czasów, gdy Fiat jeszcze nie wskrzesił komórki sportowej Abarth, jak Fiat Panda 100HP?
W przeciwieństwie do normalnej Pandy II, typowego dziadkowozu, jest bardzo rzadko spotykany na naszych ulicach. Najbardziej jednak zaskakuje trzymanie ceny przez ten wóz, w internecie średnio spotkamy go za około 14 000zł. Co dostaniemy za te pieniądze?
Silnik 1.4 FIRE o mocy 99KM, 9.5 s do setki, utwardzone i obniżone zawieszenie,
Mirki posiadające #logitech #g29 ( ͡°͜ʖ͡°) Mam problem z czerwonym ringiem po prawej stronie kierownicy (zdjęcie w załączniku, zaznaczone zieloną strzałką) - wygląda na uszkodzony enkoder.
Normalnie jeden obrót (tzn. klik) kółka powinien być traktowany jako jedno naciśnięcie przycisku - obrót w jedną stronę trigerruje przycisk numer 21, a w drugą przycisk 22.
Ale u mnie, tylko czasem jeden 'klik' kółka triggeruje jedno naciśnięcie przycisku -
@aIkohoIik: tak, też to sprawdzałem. I w moim przypadku nie pomogło żadne z internetowych rozwiązań, takich jak: kręcenie kółkiem podczas jednoczesnego obrotu kierownicy, przypisanie innych przycisków pod kółko itp
@sebax88x: właśnie, wiele użytecznych funkcji nie da się tam przypisać: kierunkowskazy, tempomat, wycieraczki itp Ze względu na problemy, kółko sprawdza się do operacji które nie wymagają precyzji, jak quick save, otworzenie mapy albo wycentrowanie kamery - ale to jest nielogiczne, bo przecież koło z zasady lepiej by się sprawdziło w czymś co zmienia wartość na plus i minus
@sebax88x: gwarancji brak, bo to kierownica używana, a nie mogę znaleźć części zamiennej w necie. Swoją drogą, sporo osób pisze że ma ten problem od nowości, ale niektórzy twierdzą, że tylko w niektórych grach mają ten problem
@Ptasi0r: u mnie działa losowo, niezależnie czy kręcę szybko czy powoli. W internecie czytałem, że kółko działa lepiej jeśli kierownica nie jest na wprost lub jeśli w trakcie kręcenia kółkiem naciśnie się jakoś przycisk
@Ejber_z_Fyrtla: co masz na myśli dokladnie?