Po wielu wizytach w salonach i jazdach próbnych zdecydowałem się na toyotę auris, jedyny dylemat mam co do silnika a wybory właściwie mam trzy: - 1.6 Valvematic 132KM - klasyczny, wolnossący benzyniak, montowany w toyotach od lat, solidny, cieszący się dobrą opinią. Jest też druga strona medalu, jest najbardziej paliwożerny i mułowaty (te 132KM to tylko na papierze ładnie wygląda). - 1.2 Turbo 116KM - turbodoładowany benzyniak, nowa konstrukcja. Toyota zarzeka się, że "niezniszczalna",
@ksiak: No ale cała rzecz się rozchodzi o to, że ze świecą można szukać w sieci jakichkolwiek informacji o awariach napędu hybrydowego od najstarszych priusów poczynając, a ich historia pokazuje, że nawet po 500 tys. bateria zachowuje 90% sprawności. Poza tym, jak wspomniałem, miałbyś na nią jeszcze 6 lat gwarancji. 1.6 bym na gaz już nie przerabiał, bo po gwarancji jeździłbym nim może z rok, a pewnie i sprzedać by
@vargemp: Siedząc w golfie, mimo tego, że użyte materiały były naprawdę dobrej jakości, oczy mi krwawiły od tej szkaradnej deski jak z 10 letniego auta ( ͡°ʖ̯͡°) Źle bym się czuł gdybym musiał spędzić tam 4 lata. A auris pod wzdglętem materiałów wcale mu nie ustępuje według mnie.
A co do skrzyni, to CVT jest w benzyniakach, Hybryda ma przekładnie planetarną.
@szczemat: dzięki za opinię, w ogóle spodziewałem się, że takich jak ta będzie najwięcej ( ͡°͜ʖ͡°) Na szczęście większość jednak opowiedziała się za hybrydą, przy której jak pokazuje historia, nie musisz w ogóle się martwić o warsztaty. Ciekawe jest też, że jeśli juz mowa o benzynie to każdy wybiera przestarzały i nieekonomiczny 1.6, gdzie np. w przypadku VW każdy by się cieszył z zakupu
- 1.6 Valvematic 132KM - klasyczny, wolnossący benzyniak, montowany w toyotach od lat, solidny, cieszący się dobrą opinią. Jest też druga strona medalu, jest najbardziej paliwożerny i mułowaty (te 132KM to tylko na papierze ładnie wygląda).
- 1.2 Turbo 116KM - turbodoładowany benzyniak, nowa konstrukcja. Toyota zarzeka się, że "niezniszczalna",
1.6 bym na gaz już nie przerabiał, bo po gwarancji jeździłbym nim może z rok, a pewnie i sprzedać by
A co do skrzyni, to CVT jest w benzyniakach, Hybryda ma przekładnie planetarną.