Wykop.pl Wykop.pl
  • Główna
  • Wykopalisko187
  • Hity
  • Mikroblog
  • Zaloguj się
  • Zarejestruj się
Zaloguj się

Popularne tagi

  • #ciekawostki
  • #informacje
  • #technologia
  • #polska
  • #swiat
  • #motoryzacja
  • #podroze
  • #heheszki
  • #sport

Wykop

  • Ranking
  • Osiągnięcia
  • FAQ
  • O nas
  • Kontakt
  • Reklama
  • Regulamin
Zuzka_Cala_Ta

Zuzka_Cala_Ta

Dołączył 3 tyg. temu
  • Obserwuj
  • Akcje 94
  • Znaleziska 52
  • Mikroblog 42
  • Obserwujący 5
  • Obserwowane 4

849

Urojenia moderacjoidalne - konto zbanowane "bo był taki nazista"

Urojenia moderacjoidalne - konto zbanowane "bo był taki nazista"

Tl;tr Mirabelka miała tutaj konto 11 lat i sobie spokojnie działała, postowała, nikomu nie przeszkadzała. Nagle okazało się, że popularne niemieckie imię i nazwisko z jej nicku nosił jakiś nazista i cyk - banujemy za propagowanie nazizmu, pora na CS'a Prośba o #wykopefekt Cała sprawa we wpisie.

moll
z
wykop.pl
dodany: 08.06.2025, 09:44:24
  • 307
  • #
    wykop
  • #
    moderacja
  • #
    wykopefekt
  • #
    afera
  • #
    moderacjacontent
Zuzka_Cala_Ta
Zuzka_Cala_Ta 08.06.2025, 09:55:27 via Wykop
  • 68
Dziękuję za wsparcie.
  • 15
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

Zuzka_Cala_Ta
Zuzka_Cala_Ta 08.06.2025, 10:05:59 via Wykop
  • 115
Z ciekawości wzięłam sobie pierwszy nick jaki mi wpadł w oczy - @Pardo - niby nic takiego, jakieś randomowe słowo, ale w chwile znalazłam że istniał jakiś seryjny morderca, nazista o takim nazwisku. Podobnych nicków, które z dnia na dzień ktoś może zbanować są tu setki.

Tego typu cenzura prewencyjna może zbanować za cokolwiek, bowiem nieważne jest jakie są Twoje zamiary, co masz na myśli... Moderacja sama sobie dopowie co możesz mieć
  • 14
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

Zuzka_Cala_Ta
Zuzka_Cala_Ta 08.06.2025, 10:13:52 via Wykop
  • 59
@hrumque: Raczej nie, bo sami mi napisali w odpowiedzi na moją apelację, że mogę sobie nowe konto założyć.

Ja z resztą mogłabym serio stare konto usunąć i przenieść się na nowe - bo z resztą tak planowałam. Wystaczyłoby napisać do mnie "Hej Zuzka, taka sprawa jest, źle to wygląda". Ale nie, oni mnie zbanowali i pomówili i weszli mi za skórę.
Zuzka_Cala_Ta
Zuzka_Cala_Ta 08.06.2025, 10:21:55 via Wykop
  • 12
@plackojad: Regierungsrat w przedwojennych Niemczech (czyli głównie w okresie Cesarstwa Niemieckiego, Republiki Weimarskiej i III Rzeszy) to tytuł urzędniczy, a nie funkcja polityczna — oznaczał średniego szczebla urzędnika państwowego w administracji rządowej.

I nie muszę tego ukrywać, bo cały czas staram się przekazać jaka była motywacja do stworzenie tego nicku, a było to nazwisko jednego z bohaterów tego filmu, który akurat pełnił urząd regierunsrata, w przeciwieństwie do tego nazisty.
ZuzkaCalaTa - @plackojad: Regierungsrat w przedwojennych Niemczech (czyli głównie w o...
Zuzka_Cala_Ta
Zuzka_Cala_Ta 08.06.2025, 10:40:36 via Wykop
  • 35
Napiszę całość tutaj mojego apelu, bo niektórzy nie rozumieją pochodzenia mojego nicku:

Po 11 latach aktywności na Wykopie, administracja/moderacja nagle doszła do wniosku, że mój nick to… promowanie nazizmu. Zostałam permanentnie zbanowana, bez ostrzeżenia i bez możliwości realnego dialogu. Mój nick zawierał powszechne niemieckie imię i nazwisko, które noszą tysiące ludzi na całym świecie. Problem w tym, że jakiś drugorzędny członek NSDAP sprzed 80 lat też tak się nazywał. To wystarczyło, by uznano
  • 13
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

Zuzka_Cala_Ta
Zuzka_Cala_Ta 08.06.2025, 11:36:42 via Wykop
  • 4
@Mrbimbek: Nie wzorowałam się na tym malarzu, tylko na postaci fikcyjnej z filmu Abwege. Tutaj jest mój pierwszy wpis: https://wykop.pl/link/7725095/wykop-pomawia-uzytkowniczke-o-promowanie-nazizmu-i-banuje/komentarz/131458973/napisze-calosc-tutaj-bo-wykop-ocenzurowal-moj-wpis-po-11-latach-aktywnosci-na-wykopie-administracja-moderacja-nagle-doszla-do-wniosku-ze-moj-nick-to-p

Moderacja go usunęła.

Regierungsrat to nie jest nazistowski urząd.

Tym malarzem z tego wpisu chciałam pokazać absurd sytuacji i trochę nagłośnić sprawę bo nie wiedziałam jak dojść do szerszego grona.
Zuzka_Cala_Ta
Zuzka_Cala_Ta 08.06.2025, 11:38:02 via Wykop
  • 1
@Mrbimbek: Nie wzorowałam się na tym malarzu, tylko na postaci fikcyjnej z filmu Abwege. Tutaj jest mój pierwszy wpis: https://wykop.pl/link/7725095/wykop-pomawia-uzytkowniczke-o-promowanie-nazizmu-i-banuje/komentarz/131458973/napisze-calosc-tutaj-bo-wykop-ocenzurowal-moj-wpis-po-11-latach-aktywnosci-na-wykopie-administracja-moderacja-nagle-doszla-do-wniosku-ze-moj-nick-to-p

Moderacja go usunęła.

Regierungsrat to nie jest nazistowski urząd. Nazista o którego jestem pomawiana nie był nigdy regierungsratem.

Tym malarzem z tego wpisu chciałam pokazać absurd sytuacji i trochę nagłośnić sprawę bo nie wiedziałam jak dojść do szerszego grona. Zrozum mnie proszę, starałam się jakoś tym tematem zainteresować co jak
Zuzka_Cala_Ta
Zuzka_Cala_Ta 08.06.2025, 11:41:00 via Wykop
  • 3
@Megawonsz_dziewienc: Ja bym bardzo chętnie zgodziła się na zmianę nicku - szczególnie że od dawna myślałam nad usunięciem tamtego konta i założeniem nowego. Nie daletego, że przeszkadzał mi jakiś nazista o istnieniu którego nie wiedziałam - ale dlatego że nie chciałam mieć męskiego nicku.

Teraz gdy zostałam pomówiona po prostu oczekuję sprawiedliwości
Zuzka_Cala_Ta
Zuzka_Cala_Ta 08.06.2025, 11:44:46 via Wykop
  • 0
@Fomalhaut: Nie wzorowałam się na tym malarzu, tylko na postaci fikcyjnej z filmu Abwege. Tutaj jest mój pierwszy wpis: https://wykop.pl/link/7725095/wykop-pomawia-uzytkowniczke-o-promowanie-nazizmu-i-banuje/komentarz/131458973/napisze-calosc-tutaj-bo-wykop-ocenzurowal-moj-wpis-po-11-latach-aktywnosci-na-wykopie-administracja-moderacja-nagle-doszla-do-wniosku-ze-moj-nick-to-p

Moderacja go usunęła.

Regierungsrat to nie jest nazistowski urząd. Nazista o którego jestem pomawiana nie był nigdy regierungsratem.

Tym malarzem z tego wpisu chciałam pokazać absurd sytuacji i trochę nagłośnić sprawę bo nie wiedziałam jak dojść do szerszego grona. Zrozum mnie proszę, starałam się jakoś tym tematem zainteresować co jak
Zuzka_Cala_Ta
Zuzka_Cala_Ta 08.06.2025, 11:45:51 via Wykop
  • 2
@JasnyBanan: Tutaj jest mój pierwszy wpis: https://wykop.pl/link/7725095/wykop-pomawia-uzytkowniczke-o-promowanie-nazizmu-i-banuje/komentarz/131458973/napisze-calosc-tutaj-bo-wykop-ocenzurowal-moj-wpis-po-11-latach-aktywnosci-na-wykopie-administracja-moderacja-nagle-doszla-do-wniosku-ze-moj-nick-to-p

Moderacja go usunęła. Tam jasno jest napisane na kim się wzorowałam i nie był to żaden zbrodniarz ani osoba kontrowersyjna. O istnieniu tego nazisty dowiedziałam się po swoim banie.
Zuzka_Cala_Ta
Zuzka_Cala_Ta 08.06.2025, 11:48:07 via Wykop
  • 7
@Fomalhaut: Nie wzorowałam się na tym malarzu, tylko na postaci fikcyjnej z filmu Abwege. Tutaj jest mój pierwszy wpis: https://wykop.pl/link/7725095/wykop-pomawia-uzytkowniczke-o-promowanie-nazizmu-i-banuje/komentarz/131458973/napisze-calosc-tutaj-bo-wykop-ocenzurowal-moj-wpis-po-11-latach-aktywnosci-na-wykopie-administracja-moderacja-nagle-doszla-do-wniosku-ze-moj-nick-to-p

Moderacja go usunęła.

Regierungsrat to nie jest nazistowski urząd. Nazista o którego jestem pomawiana nie był nigdy regierungsratem.

Tym malarzem z tego wpisu chciałam pokazać absurd sytuacji i trochę nagłośnić sprawę bo nie wiedziałam jak dojść do szerszego grona. Zrozum mnie proszę, starałam się jakoś tym tematem zainteresować co jak
Zuzka_Cala_Ta
Zuzka_Cala_Ta 08.06.2025, 11:53:21 via Wykop
  • 2
@Jurand-ze-Spychowa: bohater tego filmu to był jakiś urzędniczyna śmieszny, a sam film to był mierny romans. Nie było tam w każdym razie żadnych nazistów.

A nazista Walter Frank nigdy nie był regierungsratem tylko historykiem.
Zuzka_Cala_Ta
Zuzka_Cala_Ta 08.06.2025, 11:54:35 via Wykop
  • 2
@JasnyBanan: Mój też nie miał, a zbanowali.

Cenzura prewencyjna ma to do siebie, że Twoje intencje są nieistotne. Dostaniesz bana i już i elo. Jest księga zakazana a w ksiedze jest to, co nam się akurat podoba.
Zuzka_Cala_Ta
Zuzka_Cala_Ta 08.06.2025, 12:05:11 via Wykop
  • 2
@johny-kowalski: Być może, być może w tym filmie regierungsratem była postać grana przez Fritza Odemara. Na swoją obronę mam to, że oglądałam to z niemieckimi napisami które tłumaczyłam sobie w google translatorze 11 lat temu i coś mogło mi się pomylić. Natomiast w opisach tak starych filmów z doświadczenia też wiem, że jest mnóstwo błędów. Musiałabym całość jeszcze raz zobaczyć.

Nadal jednak nazista Walter Frank żadnym regierungsratem nie był, a
Zuzka_Cala_Ta
Zuzka_Cala_Ta 08.06.2025, 12:07:54 via Wykop
  • 2
@Fomalhaut: Gdyby do mnie napisali "Słuchaj Zuzka, jest taka sprawa, słabo to wygląda, chodź zmienimy" to poszłabym na współpracę. Ja chciałam zmienić nick, usunąć konto i założyć nowe. Nie dlatego, że miałam jakiegoś nazistę w nicku o istnieniu którego przedwczoraj się dowiedziałam, tylko dlatego, że nie chciałam już mieć męskiego nicku.

Dla mnie stare konto nie jest wartością o którą walczę, tylko sprawiedliwość i resztki szacunku dla tego portalu. I
Zuzka_Cala_Ta
Zuzka_Cala_Ta 08.06.2025, 12:09:56 via Wykop
  • 5
@SarahC: Gdyby do mnie napisali "Słuchaj Zuzka, jest taka sprawa, słabo to wygląda, chodź zmienimy" to poszłabym na współpracę. Ja chciałam zmienić nick, usunąć konto i założyć nowe. Nie dlatego, że miałam jakiegoś nazistę w nicku o istnieniu którego przedwczoraj się dowiedziałam, tylko dlatego, że nie chciałam już mieć męskiego nicku.

Dla mnie stare konto nie jest wartością o którą walczę, tylko sprawiedliwość i resztki szacunku dla tego portalu. I
Zuzka_Cala_Ta
Zuzka_Cala_Ta 08.06.2025, 12:14:05 via Wykop
  • 4
@johny-kowalski: Tak jak pisałam, być może w tym filmie regierungsratem była postać grana przez Fritza Odemara. Na swoją obronę mam to, że oglądałam to z niemieckimi napisami które tłumaczyłam sobie w google translatorze 11 lat temu i coś mogło mi się pomylić. Natomiast w opisach tak starych filmów z doświadczenia też wiem, że jest mnóstwo błędów. Musiałabym całość jeszcze raz zobaczyć.

Nadal jednak nazista Walter Frank żadnym regierungsratem nie był,
Zuzka_Cala_Ta
Zuzka_Cala_Ta 08.06.2025, 12:22:21 via Wykop
  • 6
Nie można zakazać jakiegoś nazwiska, szczególnie tak randomowego pokroju Jana Kowalskiego!
ZuzkaCalaTa - Nie można zakazać jakiegoś nazwiska, szczególnie tak randomowego pokroj...

źródło: 20a57f06e3d21a4603be1ef1e4183d10758169049036ccca32675d4703a91e31

Pobierz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

Zuzka_Cala_Ta
Zuzka_Cala_Ta 08.06.2025, 12:29:15 via Wykop
  • 4
@paw1470: A o ocalałych z holocaustu też należy pamiętać czy ich zcancelować, bo nazywali się tak jak jakiś nazista?

Ja nie wykorzystalam imienia i nazwiska żadnego nazisty bo konto założyłam 11 lat temu a o jego istnieniu dowiedziałam się przedwczoraj!

Nie można scancelować nazwiska pokroju Jan Kowalski bo jakiś zbrodniarz kiedyś też takie
ZuzkaCalaTa - @paw1470: A o ocalałych z holocaustu też należy pamiętać czy ich zcance...

źródło: efc3ed815e07d4cceff45d9c4ff15e3eeeb257fbf2265edfca2f625970be7503

Pobierz
Zuzka_Cala_Ta
Zuzka_Cala_Ta 08.06.2025, 12:36:49 via Wykop
  • 0
Całość dzieje się na portalu, gdzie istnieją tagi jak ten i są obserwowane przez 1,5 k ludzi
ZuzkaCalaTa - Całość dzieje się na portalu, gdzie istnieją tagi jak ten i są obserwow...

źródło: obraz_2025-06-08_143643769

Pobierz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

Zuzka_Cala_Ta
Zuzka_Cala_Ta 08.06.2025, 12:40:17 via Wykop
  • 9
@WirujacaStupka: Oni mnie wspierali - jak stworzyłam tag o architekturze śląska to sam wykop go promował. Może teraz należy powiedzieć, że wspierali nazizm skoro miałam nazistowski nick?

A jak adminka znana polubowała moje komentarze? To samo...
Zuzka_Cala_Ta
Zuzka_Cala_Ta 08.06.2025, 12:48:59 via Wykop
  • 7
Sama chciałam zmienić nick. Usunąć stare konto i założyć nowe. Nie dlatego, że w nazwie był jakiś nazista o istnieniu którego dowiedziałam się przedwczoraj, tylko dlatego, że nie chciałam mieć męskiego nicku.

Gdyby @Moderacja miała minimum dobrej woli, napisaliby "Słuchaj Zuzka, taka sprawa jest, średnio to wygląda" - sama poszłabym i jeszcze tego samego dnia usunęła konto i założyła nowe.

Woleli pójść w jakieś durnowate pomówienia. Swoją zwolenniczkę z 11-letnim stażem
  • 3
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

Zuzka_Cala_Ta
Zuzka_Cala_Ta 08.06.2025, 12:51:50 via Wykop
  • 0
@rolnik_wykopowy: Tylko że on się przyznał do pochopnej oceny i przeprosił. Moderacji nie stać na taki krok.

Po donosicielu nie oczekuję profesjonalizmu, po moderacji owszem.
Zuzka_Cala_Ta
Zuzka_Cala_Ta 08.06.2025, 12:53:33 via Wykop
  • 0
@johny-kowalski: Bo niestety ludzie źle interpretują niektóre rzeczy i wolę kilka razy napisać to samo, bo potem nie czytają albo pominą jakiś komentarz i są nieporozumienia. Jak prowadzę jakąś aferę, to nie chcę przynajmniej nieporozumień. A na spacer będzie czas.
Zuzka_Cala_Ta
Zuzka_Cala_Ta 08.06.2025, 13:06:50 via Wykop
  • 0
@111aaa111: Nie przesadzajmy, to jakiś niszowy romans i to z kategorii tych średnich :D Metropolis do klasyka, ten to takie o filmidło.
Zuzka_Cala_Ta
Zuzka_Cala_Ta 08.06.2025, 13:09:13 via Wykop
  • 0
@dos_badass: Głosowałam ale się nie uśmiechałam
Zuzka_Cala_Ta
Zuzka_Cala_Ta 08.06.2025, 13:14:22 via Wykop
  • 1
@111aaa111: Być może tak. Mnie oczarowała gra Brigitte Helm w Metropolis i dlatego sięgnęłam do tej pozycji bo akurat była na youtube.
Zuzka_Cala_Ta
Zuzka_Cala_Ta 08.06.2025, 13:36:49 via Wykop
  • 8
I co najśmieszniejsze, trafili na osobę, która bardzo chętnie poszłaby na współpracę w zażegnaniu tego sporu, zgodziłabym się nawet na usunięcie tamtego konta - oczywiście na własnych zasadach, bez pomówień i stawiania pod ścianą.

Ale ze strony wykopu nie ma chęci współpracy. Jest ban i s--------j.

Za każdym razem jak przypomną Wam że wykop to Wy, że to Wy tworzycie ten serwis, że jesteście najważniejsi, przypomnijcie sobie jak wyglądają realia.
ZuzkaCalaTa - I co najśmieszniejsze, trafili na osobę, która bardzo chętnie poszłaby ...

źródło: obraz_2025-06-08_153926115

Pobierz
  • 1
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

Zuzka_Cala_Ta
Zuzka_Cala_Ta 08.06.2025, 13:47:11 via Wykop
  • 8
Bierzemy jednak pod uwagę również wyjaśnienia właścicielki konta - sprawa zostanie ponownie przeanalizowana przez zespół moderacyjny. Z decyzją wrócimy do Was jutro (9.06). Dziękujemy za cierpliwość.


@wykop, @Moderacja: Doceniam to.

Boleję jednak, że nie można było do tego dojść bez kręcenia afery i zniechęcenia do wykopu kolejnych ludzi.
  • 2
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

Zuzka_Cala_Ta
Zuzka_Cala_Ta 08.06.2025, 13:51:20 via Wykop
  • 4
@kupon: Sami w odwołaniu napisali, że mogę założyć nowe konto, chciaż tu wszystkiego można się spodziewać
Zuzka_Cala_Ta
Zuzka_Cala_Ta 08.06.2025, 14:22:47 via Wykop
  • 20
Loginy zawierające imię i nazwisko osoby historycznie związanej z ideologią totalitarną nie są akceptowane w serwisie.


@wykop, @Moderacja: Są. Macie tutaj dziesiatki hitlerów i pochodnych hitlera, macie kompletne randomowe nicki (takie jak autorki tego wykopu) które są identyczna jak nazwiska hitlerowskich zbrodniarzy. Nie banujecie ich i słusznie, bo to kompletny nonsens. Zdaje się członków NSDAP można liczyć w granicach do 8 milionów! Nie ma chyba niemieckojęzycznego nazwiska, słowa o
ZuzkaCalaTa - >Loginy zawierające imię i nazwisko osoby historycznie związanej z ideo...

źródło: f8f7cc3f4e24e52d3d6634453ed6986c3c367e31c34560170654464611dab2a3

Pobierz
  • 1
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

Zuzka_Cala_Ta
Zuzka_Cala_Ta 08.06.2025, 17:14:00 via Wykop
  • 0
@bonus: Racja, po prostu wydało mi się to ultra randomowe - i z resztą takie jest - Walter Frank kojarzył mi się co najwyżej z Frankiem-Walterem Steinmeierem, który teraz prezydentem Niemiec jest, nie wiedząc nawet jakie ma zakazane imiona.

Ale nawet, kurde, nie można cancelować randomowego nazwiska pokroju Jan Kowalski tylko dlatego, ze jakiś frajer tak się nazywał! Był nazista Walter Frank i był człowiek ocalały z Holocaustu o tych
Zuzka_Cala_Ta
Zuzka_Cala_Ta 08.06.2025, 19:57:42 via Wykop
  • 2
@SarahC: Podchodzę do tego emocjonalnie bo nie godzę się na takie pomawianie. Bardzo mnie uderzyło nieetyczne zachowanie moderacji, które mój wpis gdzie się tłumaczyłam usunęło a zostawili swój komunikat. Uważam, że nie powinno się akceptować takich standardów, nie można być biernym.

Boli mnie szczególnie, że broniłam wykopu zawsze, nawet gdy odwalali inne niemałe gówna. Teraz ze swojej sojuszniczki zrobili ze mnie wroga. Nie wiem w imię czego.
Zuzka_Cala_Ta
Zuzka_Cala_Ta 09.06.2025, 09:52:49 via Wykop
  • 0
@paw1470: Cancelowanie tak popularnego imienia i nazwiska to nie jest jedynie zamach na wolność słowa ale i zdrowy rozsądek. Pokazywałam, że na takiej samej zasadzie można zbanować dziesiątki innych użytkowników wykopu - a wszystko dzieje się na portalu, gdzie tag #ocieplaniewizerunkuadolfahitlera ma 1,5 k obserwujących a Hitlerów jest tyle co Wojtyłów na Albicli.

Wystarczyło, że napisaliby, zobaczyli moje intencje, poprosili o usunięcie konta, założenie nowego, ewentualnie dali możliwość
Zuzka_Cala_Ta
Zuzka_Cala_Ta 09.06.2025, 10:02:41 via Wykop
  • 0
@paw1470: A ja mam podejście takie, że chcę się n---------ć za słuszną sprawę.

To, że wielu ludzi niesłusznie zbanowanych nie robi nic, tylko działa dalej na innych kontach jest jednym z powodów tak dramatycznego poziomu moderacji.

Nie chcę żeby wykop zdechł, bo czasami jest tu fajnie, chce go lubić.
Zuzka_Cala_Ta
Zuzka_Cala_Ta 08.06.2025, 08:59:04
  • 391
Frank Walter - malarz zakazany przez Wykop bo jego nazwisko "promuje nazizm"

Frank Walter - malarz, pisarz, artysta pochodzący z Antigui. Niestety nazywa się niewłaściwie i zdaniem moderacji wykopu jego imię i nazwisko promuje nazizm, więc trzeba go prewencyjnie zakazać.

Był niezwykle utalentowany zarówno jako pisarz, jak i artysta, ale jego niezaprzeczalny geniusz był naznaczony urojeniami o arystokratycznym pochodzeniu – wierzył bowiem, że jego biali przodkowie, będący właścicielami niewolników, łączą go z europejskimi rodami
ZuzkaCalaTa - Frank Walter - malarz zakazany przez Wykop bo jego nazwisko "promuje na...

źródło: obraz_2025-06-08_105841132

Pobierz
  • 130
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Zuzka_Cala_Ta
Zuzka_Cala_Ta
Autor
08.06.2025, 09:07:01 via Wykop
  • 35
@Pawery1: Wpisz sobie w wyszkiwartkę Walter Frank i znajdziesz setki innych Walterów Franków, których należy prewencyjnie zakazać:

https://www.filmweb.pl/person/Walter+Frank-1938325/filmography
https://www.westleygroup.co.uk/walter-frank/
  • Odpowiedz
Zuzka_Cala_Ta
Zuzka_Cala_Ta
Autor
08.06.2025, 09:28:47 via Wykop
  • 98
@a__s sama polubowywałaś moje wpisy i pamiętam to. Może @Moderacja powinna uznać to za promocję nazizmu też? W końcu uznali, że mam nazistowski nick

Przez 11 lat nikt nie widział w moim nicku nic złego. A teraz moderacja pisze o prominentnym naziście... Wiecie dlaczego nikt nie widział w tym nic złego? Bo tego nazizty nikt nie zna, ma jakieś randomowe imię i nazwisko i sama go nie znałam, mimo iż
  • Odpowiedz
Zuzka_Cala_Ta
Zuzka_Cala_Ta
Autor
08.06.2025, 10:17:05 via Wykop
  • 27
@dybligliniaczek: Którego założę się wcześniej nie znałeś.

Ja nie znałam, bo wymyślając nicku nie szukałam go w ksiażkach o historii tylko zrobiłam to po obejrzeniu filmu "Abwege" z 1928 roku, tylko dlatego że spodobała mi się postać grana tam przez Jacka Trevora. Wszystko.

Ten nazista Walter Frank nigdy nie pełnił urzędu Regierungsrata, w przeciwieństwie do bohatera tego filmu.

Cały film masz na youtube, możesz sobie go zobaczyć
ZuzkaCalaTa - @dybligliniaczek: Którego założę się wcześniej nie znałeś.

Ja nie znał...
  • Odpowiedz
Zuzka_Cala_Ta
Zuzka_Cala_Ta
Autor
08.06.2025, 10:26:34 via Wykop
  • 20
@dybligliniaczek: Pomawiasz mnie jako kolejny, a słowo Regierungrat akurat działa w mojej obronie, bo pokazuje jaka była moja motywacja do stworzenia tego nicku.
  • Odpowiedz
Zuzka_Cala_Ta
Zuzka_Cala_Ta
Autor
08.06.2025, 10:35:55 via Wykop
  • 12
@dybligliniaczek: Pomawiasz mnie o kłamstwo i o to, że wzorowałam się na jakims naziście. Twoje podejście do mnie najlepiej pokazuje to, że zablokowałeś mnie w prywanych rozmowach. Gdybym była jakimś naziolkiem, który chce sobie ponaziolkować w sieci to pewnie założyłabym sobie teraz nowe konto i naziolkowała dalej. Jakbym była jakimś śmieszkiem, który stworzył sobie taki nick dla beki, to bym założyła kolejne konto i śmieszkowała nadal. Ale czuję się jakby
  • Odpowiedz
Zuzka_Cala_Ta
Zuzka_Cala_Ta
Autor
08.06.2025, 10:38:39 via Wykop
  • 7
@tenji: Nie mam powodu zapominać o słowie Regierungsrat, bo działa na moją obronę i pokazuje na kim się wzorowałam tworząc ten nick i z pewnością nie był to nazista Walter Frank, który nigdy żadnym regierungsratem nie był

Drugie konto mam po tym, jak moderacja w odpowiedzi na moją apelację zasugerowała żebym to zrobiła.

Nie dokładaj się do cenzury prewencyjnej i takich podłych pomówień
  • Odpowiedz
Zuzka_Cala_Ta
Zuzka_Cala_Ta
Autor
08.06.2025, 10:43:35 via Wykop
  • 10
@lycaon_pictus: Nie, nie przypadkiem. Zobacz sobie ten film. Na nim się wzorowałam wymyślając swój nick., Bohater Walter Frank był urzędnikiem regierungsratem. Nie ma tam żadnych nazistów.

Nazista Walter Frank nie był żadnym regierungsratem
ZuzkaCalaTa - @lycaon_pictus: Nie, nie przypadkiem. Zobacz sobie ten film. Na nim się...
  • Odpowiedz
Zuzka_Cala_Ta
Zuzka_Cala_Ta
Autor
08.06.2025, 10:44:53 via Wykop
  • 4
@BenAli: Ale ja o tym piszę od kilku dni. Staram się pokazać absurd tej sytuacji. Już wczoraj pisałam na czym się wzorowałam
  • Odpowiedz
Zuzka_Cala_Ta
Zuzka_Cala_Ta
Autor
08.06.2025, 10:47:19 via Wykop
  • 4
@Satan_Was_a_Babyboomer: Nie, ponieważ tak mi odpisali na apelacje:

Blokada konta została nałożona zgodnie z obowiązującymi zasadami i nie przewidujemy jej cofnięcia. Zachęcamy do założenia nowego konta, z loginem, który nie będzie kojarzony ze zbrodniczym systemem nazistowskim.


Więc działam według zaleceń. Po prostu staram się walczyć z kłamstwem i
  • Odpowiedz
Zuzka_Cala_Ta
Zuzka_Cala_Ta
Autor
08.06.2025, 10:54:05 via Wykop
  • 4
To teraz napiszę jeszcze raz, jakby ktoś nie zrozumiał. Nie wzorowałam się przy wymyślaniu nicka na tym malarzu z wpisu. Chciałam jedynie pokazać absurd tej sytuacji, gdy jakiś czarnoskróty malarz z karaibów może zostać pomówiony o nazizm w ramach prewencyjnej cenzury tak jak ja zostałam pomówiona przez @Moderacja.

Cały mój apel i opis motywacji dla stworzenia nicka znajduje się tutaj:
  • Odpowiedz
Zuzka_Cala_Ta
Zuzka_Cala_Ta
Autor
08.06.2025, 11:01:47 via Wykop
  • 6
@lycaon_pictus: Być może, być może w tym filmie regierungsratem była postać grana przez Fritza Odemara. Teraz sprawdzam listę aktorów i tak to wygląda. Na swoją obronę mam to, że oglądałam to z niemieckimi napisami które tłumaczyłam sobie w google translatorze 11 lat temu i coś mogło mi się pomylić, albo bohaterowie pomylić.

Nadal jednak nazista Walter Frank żadnym regierungsratem nie był, a ja przysięgam, że motywacja dla tego nicka przyszła
  • Odpowiedz
Zuzka_Cala_Ta
Zuzka_Cala_Ta
Autor
08.06.2025, 11:06:21 via Wykop
  • 1
@an-drzej: Ale ja tego nie robię post factum, bo ja zaczęłam od tego. Mój apel został usunięty przez moderację - tam pisałam wszystko wprost o swoich motywacjach.

Gdy jestem cancelowana przez moderację szukam jakichś wyjść, staram się pokazać absurd tej stuacji, pokazać że są na calym świecie tysiące ludzi tak nazywających się i nie można ich za to cancelowac.

Tutaj jest mój wpis z komentarza, pod wpisem który został usunięty przez
  • Odpowiedz
Zuzka_Cala_Ta
Zuzka_Cala_Ta
Autor
08.06.2025, 11:10:46 via Wykop
  • 2
I chcę też powiedzeć, że dla mnie to stare konto nie było wielką wartością. Ja chciałam zmienić nick - nie dlatego, żebył tam jakiś nazista - ale przeszkadzał mi męski nick.

Gdyby moderacja zagadała do mnie, że dobrze byłoby zmienić, albo nawet usunąć i założyć nowe - pewnie poszłabym na współpracę.

Ale tego nie można robić czyniąc takie pomówienia i nagle banować bez słowa wytłumaczenia. Ja dostajac bana nie miałam pojęcia co
  • Odpowiedz
Zuzka_Cala_Ta
Zuzka_Cala_Ta
Autor
08.06.2025, 11:13:39 via Wykop
  • 2
@true-true: to pokazuje właśnie absurd tej sytuacji. I ja też pokazując tego malarza z karaibów chciałam pokazać ten absurd. A wszystko to dzieje się na portalu, gdzie tag #ocieplaniewizerunkuadolfahitlera ma 1,5 k obserwujących
  • Odpowiedz
Zuzka_Cala_Ta
Zuzka_Cala_Ta
Autor
08.06.2025, 11:23:49 via Wykop
  • 1
@lycaon_pictus: Pisałam od początku, tylko moderacja skasowała mój artykuł:

https://wykop.pl/link/7725095/wykop-pomawia-uzytkowniczke-o-promowanie-nazizmu-i-banuje/komentarz/131458973/napisze-calosc-tutaj-bo-wykop-ocenzurowal-moj-wpis-po-11-latach-aktywnosci-na-wykopie-administracja-moderacja-nagle-doszla-do-wniosku-ze-moj-nick-to-p

Nie wiedząc jak podziałać dalej starałam się pokazać absurd tej
  • Odpowiedz
Zuzka_Cala_Ta
Zuzka_Cala_Ta
Autor
08.06.2025, 11:26:33 via Wykop
  • 2
@denazyfikacja: Robiłam, ale moderacja zablokowała, a mój artykuł usunęli zostawiając jedynie swoje oświadczenie co uważam za działanie bardzo nieetyczne

Użytkowniczka @moll stworzyła ten wpis i jest na głównej: https://wykop.pl/link/7725309/urojenia-moderacjoidalne-konto-zbanowane-bo-byl-taki-nazista
@moll 849

Urojenia moderacjoidalne - konto zbanowane "bo był taki nazista"

więcej
  • Odpowiedz
Zuzka_Cala_Ta
Zuzka_Cala_Ta
Autor
08.06.2025, 11:28:51 via Wykop
  • 1
@johny-kowalski: Być może się pomyliłam w orientacji postaci w filmie a być może w tym opisie jest błąd. To wybitnie stary film a jego opisy są bardzo niszowe. Nie wiem, musiałabym zobaczyć jeszcze raz cały film. Na swoje usprawiedliwienie dodam tylko to, że oglądając to 11 lat temu tłumaczyłam sobie wszystko w google translatorze z niemieckiego.

Na swoje usprawiedliwienie mogę tylko dodać, że żaden regierungsrat na tym filmie nie był
  • Odpowiedz
Zuzka_Cala_Ta
Zuzka_Cala_Ta
Autor
08.06.2025, 11:41:39 via Wykop
  • 1
@Fomalhaut: Nie wzorowałam się na tym malarzu, tylko na postaci fikcyjnej z filmu Abwege. Tutaj jest mój pierwszy wpis: https://wykop.pl/link/7725095/wykop-pomawia-uzytkowniczke-o-promowanie-nazizmu-i-banuje/komentarz/131458973/napisze-calosc-tutaj-bo-wykop-ocenzurowal-moj-wpis-po-11-latach-aktywnosci-na-wykopie-administracja-moderacja-nagle-doszla-do-wniosku-ze-moj-nick-to-p

Moderacja go usunęła.

Regierungsrat to nie jest nazistowski urząd. Nazista o którego jestem pomawiana nie był nigdy
  • Odpowiedz
Zuzka_Cala_Ta
Zuzka_Cala_Ta
Autor
08.06.2025, 11:43:03 via Wykop
  • 2
@repulsive: Boli mnie to, że usunęli moją linię obrony a zostawili swój komunikat.

Powiedzieć, że jest to nieetyczne to bardzo mało.
  • Odpowiedz
Zuzka_Cala_Ta
Zuzka_Cala_Ta
Autor
08.06.2025, 11:50:16 via Wykop
  • 0
@johny-kowalski: Być może się pomyliłam w orientacji postaci w filmie a być może w tym opisie jest błąd. To wybitnie stary film a jego opisy są bardzo niszowe. Nie wiem, musiałabym zobaczyć jeszcze raz cały film. Na swoje usprawiedliwienie dodam tylko to, że oglądając to 11 lat temu tłumaczyłam sobie wszystko w google translatorze z niemieckiego.

Na swoje usprawiedliwienie mogę tylko dodać, że żaden regierungsrat na tym filmie nie był
  • Odpowiedz
Zuzka_Cala_Ta
Zuzka_Cala_Ta
Autor
08.06.2025, 11:51:58 via Wykop
  • 0
@SarahC: Sądziłam, że wybierając fikcyjne nazwisko nie będzie problemów.

Natomiast pomówień o wspieranie nazistów nie mogłam tak zostawić i musiałam zrobić aferę, bo tak się nie robi.
  • Odpowiedz
Zuzka_Cala_Ta
Zuzka_Cala_Ta
Autor
08.06.2025, 12:01:48 via Wykop
  • 0
@SarahC: Przecież ja nie ukrywam, że to niemieckie. Film na którym się wzorowałam był niemiecki.
  • Odpowiedz
Zuzka_Cala_Ta
Zuzka_Cala_Ta
Autor
08.06.2025, 12:31:18 via Wykop
  • 2
@BillyDallas: wcale nick @m__b nie nawiązuje do Martina Bromanna. Może intencje miał dobre, ale jest jak jest i trzeba zbanować.
  • Odpowiedz
Zuzka_Cala_Ta
Zuzka_Cala_Ta
Autor
08.06.2025, 13:43:02 via Wykop
  • 0
@Axelis: Co w byciu urzędnikiem jest godne zbanowania?

Ban był za nawiązanie do jakiegoś historyka a nie urzędnika.
  • Odpowiedz
Zuzka_Cala_Ta
Zuzka_Cala_Ta
Autor
08.06.2025, 13:45:25 via Wykop
  • 0
@Axelis: Co w byciu urzędnikiem jest godne bana?

Mój ban był za jakieś wydumane nawiazania do historyka a nie żadnego urzędnika, który z resztą żadnym nazistą nie był...
  • Odpowiedz
Zuzka_Cala_Ta
Zuzka_Cala_Ta
Autor
08.06.2025, 14:57:16 via Wykop
  • 0
@Filipterka25: Wygląda nawet, że oglądając film się pomyliłam i regierungsratem nie był Walter Frank tylko Möller. Może to i dobrze, że się pomyliłam, bo znając popularność nazwiska Möller mogłoby się okazać, że członków NSDAP o tym nazwisku można liczyć w tysiącach. Z drugiej strony Walter Frank był malarzem... mam nadzieję, że nie akwarelistą, bo z tego już się nie wygrzebię.
ZuzkaCalaTa - @Filipterka25: Wygląda nawet, że oglądając film się pomyliłam i regieru...

źródło: 87c698d5b268c83909348c746dfd4bc628a80a72309da929367a0e693cffb352

Pobierz
  • Odpowiedz
Zuzka_Cala_Ta
Zuzka_Cala_Ta
Autor
08.06.2025, 15:15:38 via Wykop
  • 0
@stiepanov: Nie, nie chodzi o malarza z Antigui - ten przykład podałam dzisiaj, żeby pokazać absurd cancelowania konkretnego nazwiska. W moim pierwszym wpisie opisałam cały przypadek. https://wykop.pl/link/7725095/wykop-pomawia-uzytkowniczke-o-promowanie-nazizmu-i-banuje/komentarz/131458973/napisze-calosc-tutaj-bo-wykop-ocenzurowal-moj-wpis-po-11-latach-aktywnosci-na-wykopie-administracja-moderacja-nagle-doszla-do-wniosku-ze-moj-nick-to-p

Być może za bardzo zagmatwałam całą historię, ale dzięki temu udało się nagłośnić sprawę i moderacja jutro się przyjrzy mojemu przypadkowi.

A z tą kobietą to też jest taki problem, że 11 lat temu byłam na etapie bardzo usilnego odrzucania od siebie myśli
  • Odpowiedz
Zuzka_Cala_Ta
Zuzka_Cala_Ta
Autor
08.06.2025, 15:41:27 via Wykop
  • 0
Przyznaję się, że mam też żal do osób, które mi nie wierzą i z góry zakładają, że kłamię. Pomijając dobrą wolę, po co miałabym kłamać?

Moderacja pozwoliła mi stworzyć nowe konto, stare nie jest dla mnie wartością o które się bije.

Nigdy nie byłam karana za jakiekolwiek wpisy o treściach promujących jakikolwiek totalitaryzm. Moderacja nie musiała daleko szukać. W dzień który zostałam zbanowana pisałam o postaci Emila Hachy, który (NAZI ALERT!) w jakiś sposób
  • Odpowiedz
Zuzka_Cala_Ta
Zuzka_Cala_Ta
Autor
08.06.2025, 16:51:17 via Wykop
  • 0
@Salam-Abdul-Al-Stulejari: Ja na tym portalu byłam pisiorem zanim Matecki jeszcze żył
  • Odpowiedz
Zuzka_Cala_Ta
Zuzka_Cala_Ta
Autor
08.06.2025, 17:44:28 via Wykop
  • 1
@osetnik: To akurat ze Szwajcarii. W Niemczech też było takie stanowisko urzędnicze i akurat na niemieckim przykładzie działałam. Natomiast nadal nie ma to nic wspólnego z nazizmem, oprócz tego że w okresie III Rzeszy stanowiska urzędnicze były obsadzane też przez nazistów. Film z którego czerpałam odnosi się natomiast do lat 20! I nie było tam żadnego nazisty. A postać o którą jestem posądzana nie była nigdy regierungsratem tylko historykiem.

Nie
  • Odpowiedz
Zuzka_Cala_Ta
Zuzka_Cala_Ta
Autor
09.06.2025, 07:38:29 via Wykop
  • 0
By odkryć, kto tobą rządzi, po prostu sprawdź, kogo nie wolno ci krytykować


@julian69: Ludzie, którzy obrażali osoby trans a ja wchodziłam z nimi w krytyczną polemikę pisali mi te same teksty.

Każdy ma tu jakiś problem o coś, zamiast normalnie rozmawiać jak człowiek z człowiekiem.
  • Odpowiedz
Zuzka_Cala_Ta
Zuzka_Cala_Ta 08.06.2025, 21:46:04
  • 4
Dobry wieczór,

dla wszystkich, którzy powątpiewają w moją historię z pochodzeniem mojego nicku i uważają, że kłamię albo sobię tę historyjkę wymyśliłam dzisiaj. Przeszukałam te setki moich postów i znalazłam.

https://wykop.pl/wpis/73046967/skad-sie-wziely-wasze-nicki-smialo-pochwalcie-sie-/strona/2#258064995

Wpis
@Zuzka_z_Bornholmu 0
@zbigniew_wodecki: Walter Frank to jeden z bohaterów takiego fest starego niemego filmu "Abwege", pełnił tam urząd Regierungsrata, czyli jakiegoś tam urzędnika samorządowego. W tym filmie główną rolę grała Brigitte Helm, znana głównie z legendarnego "Metropolis". Jak zakładałem konto na wykopie to akurat oglądałem ten film i
więcej
  • 5
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Zuzka_Cala_Ta
Zuzka_Cala_Ta
Autor
08.06.2025, 21:49:02 via Wykop
  • 1
@Zuzka_Cala_Ta: Inny wpis z kwietnia: https://wykop.pl/wpis/81117001/jaka-jest-geneza-waszego-nicku-bo-ja-porostu-wpisa/strona/3#281921477
@Zuzka_z_Bornholmu +2
@PodniebnyMurzyn: W dzień w którym tworzyłam tutaj konto byłam tuż po seansie filmu "Abwege" z 1928 roku i jeden z bohaterów nazywał się Walter Frank i pełnił urząd Regierungsrata. Kompletnie z pały nawiązałam do tej postaci bo akurat przyszła mi do głowy.
więcej
  • Odpowiedz
Zuzka_Cala_Ta
Zuzka_Cala_Ta
Autor
08.06.2025, 21:59:02 via Wykop
  • 0
@denazyfikacja: Wkurza mnie to, że moderacja zaczyna jakieś pomówienie i znajdują się wykopki, które to łykają i będą mi wmawiać jaką to nazistką jestem. Dlatego uważam, że to co zrobiła moderacja było nieetyczne i zasługuję na odbanowanie i normalną rozmowę a nie traktowanie mnie jak śmiecia.
  • Odpowiedz

520

Wykop w formie - banujemy naleziska o moderacji

Wykop w formie - banujemy naleziska o moderacji

Tl;tr Mirabelka miała tutaj konto 11 lat i sobie spokojnie działała, postowała, nikomu nie przeszkadzała. Dostała bana, no komuś nazwa konta brzmiała nazistowski - spadł z rowerka jej wpis i spadł mój (z głównej)

moll
z
wykop.pl
dodany: 08.06.2025, 15:00:23
  • 112
  • #
    wykop
  • #
    moderacja
  • #
    moderacjacontent
  • #
    afera
Zuzka_Cala_Ta
Zuzka_Cala_Ta 08.06.2025, 18:31:31 via Wykop
  • 0
@aa-aa: Właśnie ten fragment "Regierungsrat" głównie wskazuje na moją niewinność bo pokazuje skąd czerpałam inspirację dla tego nicka, i tak - wskazuje na konkretną osobę i nie - nie był to żaden nazista.

https://wykop.pl/link/7725095/wykop-pomawia-uzytkowniczke-o-promowanie-nazizmu-i-banuje/komentarz/131458973/napisze-calosc-tutaj-bo-wykop-ocenzurowal-moj-wpis-po-11-latach-aktywnosci-na-wykopie-administracja-moderacja-nagle-doszla-do-wniosku-ze-moj-nick-to-p

Nie baw się kolego w pomawianie bo to nie ładnie.

Gdybym była trollem naziolkiem teraz naziolkowałabym sobie z innego konta a nie traciła czas na głupie afery. Gdyby moderacja wykazała się chodź odrobiną rozsądku porozmawiali by
Zuzka_Cala_Ta
Zuzka_Cala_Ta 08.06.2025, 18:35:21 via Wykop
  • 0
@Zylet: Chodź na priv, poznamy się lepiej, może przynajmniej o mnie będziesz mieć lepsze zdanie. Nie gryzę.
Zuzka_Cala_Ta
Zuzka_Cala_Ta 08.06.2025, 18:36:27 via Wykop
  • 1
@Jailer: Bardzo dziękuję koleżance moll za pomoc. Zapewne wie, że jedzie na tym samym wózku co ja i też pewnego dnia może zostać zbanowana - zobacz kto znany nosił nazwisko Moll.
Zuzka_Cala_Ta
Zuzka_Cala_Ta 08.06.2025, 18:43:43 via Wykop
  • 0
@aa-aa: O istnieniu tego człowieka dowiedziałam się przy okazji bana. Większość wykopkow dowiedziała się przy okazji tej afery. To jest ultrarandomowe nazwisko, które nosi tysiące ludzi na całym świecie. Nie można zakazać używania konkretnego nazwiska tylko dlatego, że jakiś frajer też je nosił, szczególnie, że jestem w stanie udowodnić co było moją inspiracją.

Ze strony moderacji takie wmawianie jest niczym innym jak pomówieniem.

Nigdy nie tworzyłam żadnych treści promujących
ZuzkaCalaTa - @aa-aa: O istnieniu tego człowieka dowiedziałam się przy okazji bana. W...

źródło: efc3ed815e07d4cceff45d9c4ff15e3eeeb257fbf2265edfca2f625970be7503

Pobierz
Zuzka_Cala_Ta
Zuzka_Cala_Ta 08.06.2025, 18:45:20 via Wykop
  • 0
@pokusof: Nie mam pojęcia, nie podpisali się
Zuzka_Cala_Ta
Zuzka_Cala_Ta 08.06.2025, 18:48:10 via Wykop
  • 2
@severh: Funkcjonował tyle lat, bo to jakiś kompletnie nieznany nazista a przy okazji kompletnie randomowe imię i nazwisko, które nosi tysiące ludzi na całym świecie. Nawet prezydent Niemiec.

O jego istnieniu dowiedziałam się przy okazji bana, mimo że interesuję się historią.

Wykop promował moje wpisy o architekturze Śląska - wtedy nie przeszkadzał im mój nick.

Jedna z adminek plusowała moje komentarze - może ją też należy oskarżyć o promocję nazizmu,
Zuzka_Cala_Ta
Zuzka_Cala_Ta 08.06.2025, 18:54:15 via Wykop
  • 0
@aa-aa: Moderacja jednak nie ocenia wyłącznie intencji, ale też kontekst oraz możliwe skojarzenia i interpretacje

W takiej sytuacji można zbanować kogo się chce, za cokolwiek. Stalinowskie metody typu "dajcie mi człowieka, a paragraf się znajdzie". Tylko, że tu nie ma paragrafów! Jest zakazana księga, a w tej księdze jest to co akurat jest potrzebne żeby było. Przecież skojarzenie zawsze się znajdzie.

Był hitlerowiec Walter Frank, był też ocalały z holokaustu Walter Frank,
Zuzka_Cala_Ta
Zuzka_Cala_Ta 08.06.2025, 19:00:15 via Wykop
  • 0
@powsinogaszszlaja: Szczególnie, że ja nigdy nie byłam zamknięta na współpracę. Gdyby moderacja do mnie napisała "Słuchaj Zuzka, jest taki średni nick, są skojarzenia, może zmienisz" - poszła bym na współpracę, już dawno chciałam zmienić nick. Nie dlatego, że był tam jakiś nazista o istnieniu którego nie wiedziałam, tylko dlatego, że nie chciałam mieć męskiego nicku.

Natomiast takie pomówienia, cenzura, co to ma być?!

W efekcie jedną ze swoich sojuszniczek, która
Zuzka_Cala_Ta
Zuzka_Cala_Ta 08.06.2025, 19:05:32 via Wykop
  • 0
Mi też by było szkoda starego konta ale sytuacja jest jak widzisz niecodzienna


@aa-aa: Masa osób dostaje tu niesprawiedliwe bany. Przez to, że siedzą cicho mamy do czynienia z taką patologią. Jestem zbyt ideowa i zbyt cenię wolność słowa by teraz siedzieć cicho. Brzydziła bym się siebie.
Zuzka_Cala_Ta
Zuzka_Cala_Ta 08.06.2025, 19:09:38 via Wykop
  • 0
@Returned: Kolejny mnie pomawia. Nie wymyślilam tej historii na poczekaniu. Lata temu pisałam tu wpisy o niemych niemieckich filmach, gdy ktoś się pytał o historię naszych nicków to tłumaczyłam. Te wpisy są na moim starym koncie.

Funkcjonował tyle lat, bo to jakiś kompletnie nieznany nazista a przy okazji kompletnie randomowe imię i nazwisko, które nosi tysiące ludzi na całym świecie. Nawet prezydent Niemiec.

O jego istnieniu dowiedziałam się przy okazji
Zuzka_Cala_Ta
Zuzka_Cala_Ta 08.06.2025, 19:11:13 via Wykop
  • 0
@powsinogaszszlaja: a wszystko się dzieje na portalu, gdzie tag #ocieplaniewizerunkuadolfahitlera ma 1,5 k obserwujących a hitlerów jest tu tyle, ile wojtyłów na albicli.
Zuzka_Cala_Ta
Zuzka_Cala_Ta 08.06.2025, 20:02:44 via Wykop
  • 1
@fioletowy_czlowiek: Ja naprawdę bym zrozumiała, gdyby moderacja napisała do mnie, zasugerowała zmianę - usunięcie konta, stworzenie nowego - nie miałabym po co robić nikomu pod górkę, okej, okazało się że był jakiś nazista tak się nazywający, trudno i tak nie chciałam tamtego nicku.

Ale poszli drogą pomówień i naplucia mi w twarz. Dla zasady nie mogłam tego zostawić. Bo inaczej gardziłabym sama sobą.

Ja z nikim nie chcę wojować, ciąglę
29Promises
29Promises
08.06.2025, 19:42:07
  • 2
Uhuhu, kolejkna aferka na wykopie

https://wykop.pl/link/7725443/urojenia-moderacjoidalne-konto-zbanowane-bo-byl-taki-nazista

Mirror https://archive.is/0fiUa

Była
@PociskV2 597

Urojenia moderacjoidalne - konto zbanowane "bo był taki nazista"

więcej
  • 5
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Zuzka_Cala_Ta
Zuzka_Cala_Ta 08.06.2025, 19:59:07 via Wykop
  • 2
@29Promises: Dziękuję za nagłośnienie.
  • Odpowiedz
moll
moll
08.06.2025, 14:57:29
  • 245
I spadło z rowerka...
https://wykop.pl/link/7725309/urojenia-moderacjoidalne-konto-zbanowane-bo-byl-taki-nazista

@wykop to już jest niesportowe zachowanie...

#afera #wykop #moderacja #moderacjacontent
@moll 849

Urojenia moderacjoidalne - konto zbanowane "bo był taki nazista"

więcej
  • 32
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Zuzka_Cala_Ta
Zuzka_Cala_Ta 08.06.2025, 17:24:53 via Wykop
  • 5
jutro towarzysz Białkov będzie rozstrzygać


@json-derollo: Nie towarzysz Białkov tylko towarzysz Martin Bormann. A Ty co myślałeś, że oznaczają inicjały m_b? Pamiętaj, że moderacja nie ocenia wyłącznie intencji, ale też kontekst oraz możliwe skojarzenia i interpretacje, jakie dany nick, avatar lub opis profilu może wywołać u innych użytkowników_.

Skojarzenia moje i nie tylko są jednoznaczne!
  • Odpowiedz
Zuzka_Cala_Ta
Zuzka_Cala_Ta 08.06.2025, 09:27:09
  • 1
Ważny komunikat do użytkownika @Pardo - Twoje konto jest zagrożone permanentnym zbanowaniem i to nie żart. Posiadasz takim sam nick jakie nazwisko posiadał Manuel Pardo Jr. który był amerykańskim seryjnym mordercą i byłym policjantem, wcześniej zatrudnionym w Florida Highway Patrol (Patrol Autostradowy Florydy) oraz w Departamencie Policji w Sweetwater. Między styczniem a kwietniem 1986 roku zabił dziewięć znanych ofiar. Został skazany za dziewięć zarzutów morderstwa pierwszego stopnia, za co otrzymał wyrok
  • 3
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

gorzki99
gorzki99
gorzki99
08.06.2025, 09:36:28 via Wykop
  • 2
@Zuzka_Cala_Ta: To sie nie dzieje. To musi by (niesmieszny) zart :/

Moderacja nigdy nie byla jakos wybitnie ostra kredka w piorniku ale ostatnio to juz przegina (i nie chodzi mi tu o skasowanie mi wpisu w ktorym stwierdzam ze oni tam w tej moderacji to zbyt inteligentni nie sa :P)

Jesli:
"Moderacja jednak nie ocenia wyłącznie intencji, ale też kontekst oraz możliwe skojarzenia
  • Odpowiedz
SonidoStark
SonidoStark
08.06.2025, 10:04:04 via Wykop
  • 2
@Zuzka_Cala_Ta: Zważając na to, że użytkownicy im s---------ą już od czasu wykop 2.0 (i to spada liczba użytkowników CIĄGLE, tzn. nie ma miesiąca, w którym byłby jakikolwiek przyrost), a sama strona spadła już z top 10 najczęściej odwiedzanych w Polsce to świetnym pomysłem jest banowanie starych użytkowników za jakiś szajs. W życiu bym tego nicku nie skojarzył z jakimś nazistą. Ale luz, jest jeszcze ćwierkacz, który jest takim lepszym mirkoblogiem,
  • Odpowiedz

16

Wykop pomawia użytkowniczkę o promowanie nazizmu i banuje

Wykop pomawia użytkowniczkę o promowanie nazizmu i banuje

Po 11 latach aktywności na Wykopie, administracja/moderacja nagle doszła do wniosku, że mój nick to promowanie nazizmu. Zostałam permanentnie zbanowana, bez ostrzeżenia i bez możliwości realnego dialogu. Mój nick zawierał powszechne niemieckie imię i nazwisko, które noszą tysiące ludzi na całym świ

Zuzka_Cala_Ta
z
wykop.pl
dodany: 07.06.2025, 17:18:42
  • 21
  • #
    wykop
  • #
    wykopefekt
  • #
    moderacjacontent
  • #
    moderacja
  • #
    nazizm
  • #
    historia
Zuzka_Cala_Ta
Zuzka_Cala_Ta
Autor
07.06.2025, 17:36:23 via Wykop
  • 19
Zdajemy sobie sprawę, że to może wydawać się niesprawiedliwe


@wykop To nie wydaje się niesprawiedliwe, tylko jest niesprawiedliwe. A gdybym nazywała się Walter Frank, wtedy też zakazalibyście mi posługiwać się moim imieniem i nazwiskiem. Pieprzeniem o skojarzeniach niszczycie wolność słowa, zakazujecie ludziom pewnych imion i nazwisk których nie można używać, bo ktoś kto Wam się nie podobał je posiadał. Jesteście hipoktytami.

Nie zamierzam poprzestawać i domagam się sprawiedliwości. Przeprosin i odbanowania.
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

Zuzka_Cala_Ta
Zuzka_Cala_Ta
Autor
07.06.2025, 17:49:29 via Wykop
  • 106
Napiszę całość tutaj, bo wykop ocenzurował mój wpis: Po 11 latach aktywności na Wykopie, administracja/moderacja nagle doszła do wniosku, że mój nick to… promowanie nazizmu. Zostałam permanentnie zbanowana, bez ostrzeżenia i bez możliwości realnego dialogu. Mój nick zawierał powszechne niemieckie imię i nazwisko, które noszą tysiące ludzi na całym świecie. Problem w tym, że jakiś drugorzędny członek NSDAP sprzed 80 lat też tak się nazywał. To wystarczyło, by uznano mnie za kogoś,
  • 9
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

1

Wykop pomawia a potem cenzuruje walkę o sprawiedliwość

Wykop pomawia a potem cenzuruje walkę o sprawiedliwość

Wykop pogrąża się w cenzorskim szambie. Najpierw jestem pomawiana a promocję nazizmu, a gdy próbuję walczyć o prawdę to mój wpis gdzie przedstawiam swoje argumenty jest usuwany, zostawiając tylko odpowiedź moderacji. Zachowanie poniżej wszelkiej krytyki. Proszę o pomoc.

Zuzka_Cala_Ta
z
wykop.pl
dodany: 07.06.2025, 17:41:33
  • 0
  • #
    wykop
  • #
    moderacjacontent
  • #
    cenzura
  • #
    wykopefekt
Zuzka_Cala_Ta
Zuzka_Cala_Ta 07.06.2025, 17:22:42
  • 11
Dzień dobry, bardzo proszę ludzi o dobrym sercu o wsparcie i wykopanie.

https://wykop.pl/link/7725095/wykop-pomawia-uzytkowniczke-o-promowanie-nazizmu-i-banuje

@m__b: przy okazji sprawy przeprosin dla Judyty Papp tyle pisałeś o wartościach takich jak wolność słowa. Administracja wykopu jest dla mnie tym samym, czym sąd był dla Was w tamtej
  • 3
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Zuzka_Cala_Ta
Zuzka_Cala_Ta
Autor
07.06.2025, 17:38:33 via Wykop
  • 2
@temperamentny: Napiszę całość tutaj: Po 11 latach aktywności na Wykopie, administracja/moderacja nagle doszła do wniosku, że mój nick to… promowanie nazizmu. Zostałam permanentnie zbanowana, bez ostrzeżenia i bez możliwości realnego dialogu. Mój nick zawierał powszechne niemieckie imię i nazwisko, które noszą tysiące ludzi na całym świecie. Problem w tym, że jakiś drugorzędny członek NSDAP sprzed 80 lat też tak się nazywał. To wystarczyło, by uznano mnie za kogoś, kto "promuje
  • Odpowiedz

Zuzanka Cała Ta

Wykop © 2005-2025

  • O nas
  • Reklama
  • FAQ
  • Kontakt
  • Regulamin
  • Polityka prywatności i cookies
  • Hity
  • Ranking
  • Osiągnięcia
  • Changelog
  • więcej

RSS

  • Wykopane
  • Wykopalisko
  • Komentowane
  • Ustawienia prywatności

Regulamin

Reklama

Kontakt

O nas

FAQ

Osiągnięcia

Ranking