Obrzydliwy typ u Gozdyry w Polsacie Wg pana "doktora" jeśli jesteś sceptyczny co do szczepionek to zapewne wierzysz też w płaską ziemię. Dodatkowo parę minut wcześniej stwierdził, że gdyby miał do wyboru ratować zaszczepionego i niezaszczepionego, uratowałby zaszczepionego.
@kalkuta: Ale przecież on nie mówi, że każdy kto nie chce się zaszczepić to denialista, tylko że denialistów jest 15%. Czy to prawdziwa liczba - to już inna kwestia.
Dawno nic nie wrzucałem. Ostatnio zacząłem pracę nad proceduralnie generowanymi poziomami które będą przejściami między poszczególnymi miastami / mapkami.
@Jason_Stafford: ( ͡°͜ʖ͡°) @vg24_pl: @niepodszywamsiepodbiauka: Dzięki (。◕‿‿◕。) @isea: Zawsze mnie cieszy jak ktoś mówi, że moja gra przypomina jakąś inną, bo to znaczy że każdemu będzie przynosić jakieś miłe wspomnienia z gier w które grało się kiedyś :D Póki co prawie każdy komu pokazywałem grę miał skojarzenie z jakąś inną i rzadko kiedy jest to
@mourise: Jak będę miał całą jedną mapkę zrobioną, razem z questami to na pewno udostępnię jako demko :) Przewiduję wypuścić takie demko na jakieś 20-30 minut gry :) Ale jeszcze nie chcę się określać z żadnym terminem.
@Jasak: Fajnie że ktoś zauważył. To akurat będą skrzynki questowe z nagrodą :D
Zapraszam na kolejny update z mojego projektu przygodówki/rpg/hack'n'slash - Tales of Enchantia.
W tym odcinku: - Wprowadziłem gold, który wypada z potworków, skrzynek questowych itd. - Dodałem manę - Zrobiłem rework umiejętności "blink", która zmieniła się w umiejętność czarowania/wzmocnienia, która będzie dawać różny efekt w zależności od sytuacji: Bieg + czar = blink Skok + czar = double jump Stanie w
@GamesOperators: Na razie odłożyłem na bok pomysł z klasami, a bardziej skupiłem się na podpięciu dodatkowych umiejętności pod same bronie. Więcej info pojawi się wkrótce ( ͡°͜ʖ͡°)
Kolejny update z mojego projektu przygodówki/rpg/hack'n'slash.
W tym odcinku: - Rozszerzyłem teren o miasteczko i kilka innych obszarów - Dodane nowe typy przeciwników - Dodany mechanizm dialogów z NPC - Wprowadzony system zmiany ekwipunku (na razie itemki bez żadnych statystyk ani cen) - Dla zwiększenia dynamiki dodałem umiejętność "blink" - Poprawione bugi i inne pierdoły
Po ponad tygodniu zapraszam na kolejną odsłonę mojego projektu przygodówki rpg.
W tym odcinku: - Poprawione animacje/mechaniki walki - Dodana mapka cmentarzyska - Dodani nowi przeciwnicy - Niszczenie niektórych elementów terenu
Standardowo, dajcie znać jak się podoba.
Do końca roku planuję wypuścić małe demko na Windowsa i Androida, więc jeśli będziecie chcieli zagrać to zapraszam do zaobserwowania, żeby nie przegapić :)
@ZajebistyMamSzaliczek: Gdzies w animacjach jest bool do zaznaczenia, zeby sie tego slizgania postaci przy animacjach pozbyc, poszukaj czy Ci nie pomoze
Ze dwa tygodnie już tu nic nie wrzucałem, więc pora nadrobić.
W tym czasie: - Wprowadziłem 3 klasy postaci: wojownik, łucznik, mag - Poprawiłem efekty wizualne - Zaimplementowałem sporo zmian w mechanikach - Poprawiłem wspinanie się - Dodałem dźwięki - Rozszerzyłem mapkę (która i tak na razie jest bardziej placeholderem) - Poprawiłem światła
Dajcie znać w komentarzu co sądzicie/co się podoba
I cyk, kolejna iteracja mojej hack'n'slasho-przygodówki ( ͡°͜ʖ͡°)
W poprzednim poście Tutaj dostałem sporo fajnego feedbacku.
Od tego czasu: -Dodałem mechanikę wspinania się (są niedociągnięcia) -Puszczanie fireballi -Poprawiłem ogólną jasność -Zrezygnowałem z nadmiernej zabawy cieniem i światłem -Dodałem wsparcie dla urządzeń mobilnych (soft d-pad + optymalizacja tekstur i performance'u) -Masa drobnych poprawek
@PIKUSP: ale wiesz, że silnik ma bardzo mały wpływ jako tako na samą grę? to zawsze jest śmieszne, że ludzie którzy nigdy nie tworzyli żadnej gry gadają o silnikach, bo mają doświadczenie z grania. Granie w gry, a tworzenie to coś innego. Unity to popularny silnik, więc normalną koleją rzeczy jest to, że powstaje tak wiele kiczowatych w nim gier. Gdyby frostbite czy inny silnik AAA był szerokodostępny, to też byś
@ZajebistyMamSzaliczek: dużo lepiej jak jest trochę jaśniej. Ale nie rezygnowałbym tak całkiem ze świateł padających na podłoże bo teraz ten miecz np. jest mocno kontrastowy. Nie wiem czy jest zrobiony po prostu kolorem HDR, ale przysłania i przytłacza postać gracza. Tak duża poświata zaburza też jego geometrię, nie wydaje się długi tylko okrągły i to nie pozwala pokazać pełni animacji. A wiadomo że i tak ciężko zrobić fajną animację na małych
@ZajebistyMamSzaliczek: ładne animacje, ciekawe modele, graficznie nie pasuje mi tylko środowisko low-poly bez wygładzania krawędzi i bez tekstur. No wygląda to mocno kiczowato szczególnie przy tak dużych kontrastach w oświetleniu. Jak na taki prosty system hack'n'slasha i punkt wyjściowy do czegoś to bardzo fajne.
Spróbuj pobawić się postprocessingiem tego na końcu, np. efekt post process Color Grading który dodaje się do kamery. Zmniejszyć kontrast żeby rozjaśnić cienie albo zwiększyć Gammę. Dodatkowo nadać tym ciemnościom jakiś kolor jak tutaj na obrazku ktoś ciekawie zrobił
@KosmatyBarszcz: Tak, przyznaję to jest część która jeszcze wymaga poprawy. Ten ekran ładowania / logowania został już napisany kawałek czasu temu i czeka w swojej kolejce na odświeżenie :)
Systematycznie poprawiam poszczególne elementy w gierce. A tak wyglądała dawno, dawno temu :D
Dobre pytanie. Na razie wystarczył mi feedback od znajomych (bo głównie oni póki co grają) ale planuję jakieś narzędzie zintegrować do tego (prawdopodobnie googlowe analyticsy).
Teraz każda mapka SlideRide ma swoją wersję 3x3! Każda mapka demo odblokowana jest od samego początku - ale czy naprawdę są takie proste jak się wydają? ;)
Jakiś czas temu pisałem tu o wersji alpha zrobionej przeze mnie gierki logicznej na bazie "15 puzzle". Z wielką przyjemnością ogłaszam, że gierka jest już publicznie dostępna i produkcyjna wersja 1.0 jest już dostępna w sklepie.
Jeśli ktoś lubi gierki logiczne to zachęcam do pobrania, idealna gierka na kibelek i nie tylko ;-)
Uwaga: Gierka wymaga zalogowania się kontem Google, bo cały progres trzymany jest w chmurze.
@wesoly_grabarz: Jak klikniesz Play to przycisk się zmienia w "Refresh" którym mozesz zresetować mapkę :)
Co do promocji to na razie próbuję z mediami społecznościowymi no ale jak się nie ma żadnej społeczności zbudowanej to ciężko :P O ile coś nie jest mega chwytliwe to ciężko się przebić. Patrzyłem na kampanię reklamową w google ale tam się płaci jakoś 4-6 centów per instalacja więc wtedy to warto coś już zgarniać z
@ZajebistyMamSzaliczek: Brakuje mi też przycisku "oceń grę w google play", może warto dodać. Życzę powodzenia z promocją, gdyby był jakiś postęp to daj znać, bo jestem ciekawy jak się to rozwinie. Myślałeś, żeby pójść z tą grą do jakiegoś wydawcy zamiast samemu ją publikować?
Tego się nie spodziewałem.
#heheszki #zabka #humor