Czytając teraz dwa wpisy @Prychacz jeden o eksperymanetalnych kwalifikacjach, w którym była wspomniane o zmniejszeniu ilości odpadów, a drugi o nowym obiekcie w Miaiami naszła mnie taka myśl, że Ci kretyni gdyby chcieli zmniejszyć liczbę odpadów to by się zajęli torami, które już mają dostępne, a nie budowali kolejne pseudopatonitki w dupie świata jak np Arabia. Niestety hajs musi się zgadzać i to jest przykre #f1
Dopóki jeszcze jesteśmy trzeźwi lub jeszcze na kacu zapraszam do krótkiej dyskusji i przedstawienia swoich opinii. Mignęła mi informacja dotyczącą eksperymentu z oponami w przyszłym sezonie. Mianowicie zespoły miałyby jechać kwalifikacje odpowiednio: Q1 na twardych Q2 na średnich Q3 na miękkich Dodatkowo zmniejszyła by się ilość kompletów opon do 11. Jeśli dobrze pamiętam zespoły mialy dostać mniej kompletów miękkich opon do dyspozycji, ale więcej średnich i twardych.
@JuzefCynamon: dla mnie zawsze lepsze jest wrogiem dobrego, ale akurat ten pomysł z twardymi w Q1 wyglądał ciekawie na papierze. Gdyby wytrzymałość się jednak utrzymała to mogłoby to lekko zamieszać w stawce. Samo zmuszanie zespołów do jazdy na konkretnej mieszance to już rak, zero taktyki, ewentualnie czy zaoszczędzić więcej kompletów na wyścig czy nie
- Komenda policji w Andorze - Halo? Policja? - Tak, policja w Andorze - Proszę Pana, mówi Robert Kubica Rajd Ronda Andory, Łączna 43 Rondo tutaj jak się wjeżdża zaraz koło poczty, objazd tutaj Zgłaszam
#f1