Blizzard nie spodziewał się aż tak chłodnego przyjęcia Diablo Immortal
Blizzard przewidywał, że fanom serii Diablo nie spodoba się wieść o powstającej grze mobilnej, ale firmę zaskoczyło to, jak wielki sprzeciw ta informacja wywołała.
z- 219
- #
- #
- #
- #
- #
- #
Firma którą stać na zorganizowanie własnych ,,targów gier" typu E3, na które bilety sprzedawane są w ciągu kilku godzin od otwarcia za 200 dolców. Około 30 tysięcy osób. Dzisiaj co prawda spółka ACTIVISION-BLIZZARD ale o wartości 1,5 większej niż samo EA która wydaje od kilku do kilkunastu tytułów rok do roku. 3 główne tematy czyli Warcraft, Starcraft, Diablo to tytuły, które nie trzeba przedstawiać żadnemu komputerowemu grajkowi ( ͡º ͜ʖ͡º). Te gry były jakościowo doskonałe, były prekursorami jak na tamte czasy, i zawierały w sobie to coś, co sprawia, że nawet po tylu latach wspomina się o nich.
No i teraz jest sobie BLIZZCON, hala wypełniona ludźmi po brzegi, każdy wydał 200 $ + koszty noclegów, dojechania etc.
Gdzie w domu jest PC za najpewniej 1200$ minimum. Goście umalowani, poprzebierani z oczekiwaniem na dalsze rozwinięcia produktów, które kochają, w które inwestują od dawna. I tu proszę DIAAABLO na komórkę, dziękuję czapka cześć. Ciężko mi znaleźć porównanie, ale to tak jak na zlotach motocyklistów przyjechać skuterem.
I to niezrozumienie