30 listopada zakupiłem na empik.com kod przedłużający subskrypcję Office 365. Kodu oczywiście nie otrzymałem - "wisi" on na moim koncie w produktach cyfrowych, ale kliknięcie na przycisk "Pobierz" przekierowuje na nową, pustą stronę z virtualo.pl wyświetlającą tekst "message: Unauthorized".
Na maila otrzymałem za to 2 wiadomości - jedną od Empiku z potwierdzeniem realizacji zamówienia, a drugi od Virtualo, zakończony sformułowaniem "Informujemy, że Twoje zamówienie nie zostało przetworzone. Prosimy spróbować ponownie pobrać zamówienie za jakiś czas. Jeżeli problem będzie się powtarzał prosimy o kontakt z naszym Biurem Obsługi Klienta.".
@krzaczor93: Witam, mam podobny problem. Zamowilam gre cyfrowa.. kodu nie otrzymalam , na moim koncie rowniez jest przycisk pobierz ale wyskakuje blad. Dzwonilam po kilka razy zwrotu nie moge dostac tylko mam czekac.. Pani powiedziala ze moze to potrwac 3 dni, moze tydzien. Nie wiadomo.. To jest chore co oni robia.
30 listopada zakupiłem na empik.com kod przedłużający subskrypcję Office 365. Kodu oczywiście nie otrzymałem - "wisi" on na moim koncie w produktach cyfrowych, ale kliknięcie na przycisk "Pobierz" przekierowuje na nową, pustą stronę z virtualo.pl wyświetlającą tekst "message: Unauthorized".
Na maila otrzymałem za to 2 wiadomości - jedną od Empiku z potwierdzeniem realizacji zamówienia, a drugi od Virtualo, zakończony sformułowaniem "Informujemy, że Twoje zamówienie nie zostało przetworzone. Prosimy spróbować ponownie pobrać zamówienie za jakiś czas. Jeżeli problem będzie się powtarzał prosimy o kontakt z naszym Biurem Obsługi Klienta.".
No