Ohayo! Mircy najdroższe, zarzućcie proszę jakimś fajnym pobudzającym bitem, bo czeka mnie noc pełna fixowania cholernego buga przed Warszawskim Game Jamem, a tylko dobra muzyka podtrzyma wysokie obroty mózgu.
ostatni raz jade nad jezioro - n------------o umyslowe januszy i ich dzieci 1000/m2. lapia ryby do wiaderek, jak j------h zydow do gazu, patrzac, jak zdychaja. ide chyba zaraz w-----c te biedne ryby do wody, a gowniaki do cementu, starych zas do gazu.
cholibka, mialem wrzucic info o tym, ze zrobilem renderowanie tekstu oraz odtwarzie audio w module mediow (czyli wszystko, co zostalo), ale w trakcie testow obslugi duzych plikow wyszlo, ze mam buga z mapowaniem pamieci w managerze pamieci i nadal go nie naprawilem - jutro bede debugowal i naprawial dalej i jak skoncze, wrzuce info, bo usypiam :/
Myślałem, że na porcie obsługi okna zejdzie mi mniej czasu, ale przy okazji znalazłem i naprawiłem bugi związane ze stringami - po warszawskim game jamie koniecznie muszę siąść nad dorobieniem testów jednostkowych do biblioteki standardowej, bo coraz więcej funkcjonalności równa się coraz większa szansa, że czegoś nie przetestuję w trakcie.
A jutro siadam do renderingu grafiki i tekstu (wraz z materiałami) - szacuję na to 2-3 dni, po czym zostanie obsługa klawiatury
Ostatnio pokazywałem jak najprościej bawić się protokołami w Intuicio - dzisiaj przeportowałem je do końca do Jaegera (tak naprawdę to po prostu assemblerowe wstawki w Jaegerowe funkcje STD, ale port to port ;p)
Teraz to już chyba serio nic mnie nie dzieli przed dokońćzeniem biblioteki mediów do gry na warszawski game jam, gdzie będę testował platformę po raz pierwszy w makro skali (。◕‿‿◕。)
Ohayo! Powiedzcie mi Mircy, jaki system dokumentowania kodu byście polecali? Chcę niedługo siąść do dokumentacji standardowej biblioteki i potrzebowałbym stworzyć narzędzie, które parsowałoby komentarze przed kodem i budowało ze sformatowanej struktury tekstu opis zdolny do wyświetlenia w dokumentacji.
@PsichiX: Najlepiej nie dokumentować. Wtedy tylko ty ogarniasz projekt i nie mogą cie zwolnić a możesz nawet zapytać o podwyżkę. Czyli mniej pracy a więcej pieniędzy.
Dziś ukończyłem protokół lokalnych baz danych nosql (json) wraz z helperem. Obsługa polega na otwarciu lokalnej bazy danych (lub utworzeniu, jeśli jeszcze nie istnieje) poprzez użycie któregokolwiek z możliwych wywołań API (get, set, sync) - za pierwszym otwarciem dane załadowane zostają do pamięci i pozostaje do zamknięcia aplikacji hosta (lub wywołaniu API: close), przez co zapis i odczyt z bazy staje się szybki. Zacząłem zaraz po tym tworzenie helpera z obsługą obiektu
@lukpep: ten typ baz danych ma sluzyc wylacznie aplikacji do zapisywania jakiegos stanu persystentnego, tj. ostatnia konfiguracja przed wyjsciem z aplikacji, czy tez save'y z gier - obsluga baz danych z prawdziwego zdarzenia dojdzie w przyszlosci (chociazby dla tego musi, zeby aplikacje serwerowe wapp mogly przechowywac rozsadnie swoje olbrzymie zbiory danych).
Mircy najdroższe, zarzućcie proszę jakimś fajnym pobudzającym bitem, bo czeka mnie noc pełna fixowania cholernego buga przed Warszawskim Game Jamem, a tylko dobra muzyka podtrzyma wysokie obroty mózgu.
Proszę (。◕‿‿◕。)
#muzyka #muzykaelektroniczna