Mirki mam problem. Zabieram się od dłuższego czasu do zmiany samochodu. Budżet to tak max 130k złociszy. Rozpatruje umierający segment D. Zakładam auto max 5 lat, z przebiegiem poniżej 120k km. Mój profil jazdy wygląda tak: codziennie jeżdżę do biura około 16 km w jedną stronę, droga typu max 50km/h ale praktycznie bez korków
@BurgerStrassKarol: Co chcesz od jakości wykonania w G20? Mam przedlifta i według mnie wykonanie jest w porządku, może poza kilka rzeczami, ale nijak ma się to do np. Opla, którym jeździłem wcześniej. Z resztą punktów się zgadzam. Poza tym to auto jest dość awaryjne i jak nie będzie Ci wyciekał olej z dyferencjału, to zepsuje Ci się elektronika lusterek, a w najgorszym przypadku padnie
Jaki polecicie aktualnie mało awaryjny, ekonomiczny, z dobrym silnikiem samochód
Poszukuję od dłuższego czasu dobrego hatchbacka, kombi w granicach 40-55 k zł, fajnie jakby było min. 130 KM. Po 8 latach pora się pożegnać z moim Fordem Mondeo MK4 2.0 (silnik PSA). Zrobiłem nim około 120 k km i nie zaliczył żadnych awarii. Szukam czegoś młodszego i również mało awaryjnego.
Myślałem o: Opel Astra V 1.2 T, Renault Megane 1.3 TCe, Peugeot 308.
@PanSpekulant: Miałem Astrę V, ale 1.4 150 KM i przez 3.5 roku zrobiłem 70k km bez żadnych awarii. Dobrze się tym samochodem jeździło, tani w utrzymaniu, jak na ten budżet to miał świetne wyposażenie
@drahtzieher: Kurde, to samo mam w G20. Kupiłem auto z 67k km przebiegu i już była masa takich mikroodprysków na szybie, a o dziwo na masce czy zderzaku są dosłownie 3 czy 4. Nie wiem od czego się to robi, w innych autach zbytnio tego nie widziałem. Zamierzam za niedługo wymienić szybę, ale nie na OEM, tylko jakiś dobrej jakości zamiennik. Na grupie BMW ktoś pisał, że w aucie z
Mireczki, co byście wybrali z tej dwójki? Oba auta około 2020 roku. No chyba, że coś innego podobnego polecicie? Zależy mi i na mocy i wyglądzie i ładnym środku.
Znajoma wystawiła auto na otomoto za kilka tysięcy i jest zbulwersowana, czemu ona musi płacić tyle samo za ogłoszenie co inni, którzy wystawiają auta za kilkaset tysięcy. Według jej logiki ta kwota powinna być procentowa od wartości auta.
Gdzie zgłosić lokalnego banana który wozi się drogimi samochodami taty niejednokrotnie przekraczając dozwolona prędkość trzykrotnie i chwaląc się tym na Instagramie. Czy zgłoszenie na lokalny posterunek coś da?
Mirki mam problem. Zabieram się od dłuższego czasu do zmiany samochodu. Budżet to tak max 130k złociszy. Rozpatruje umierający segment D. Zakładam auto max 5 lat, z przebiegiem poniżej 120k km. Mój profil jazdy wygląda tak: codziennie jeżdżę do biura około 16 km w jedną stronę, droga typu max 50km/h ale praktycznie bez korków
@BurgerStrassKarol: Co chcesz od jakości wykonania w G20? Mam przedlifta i według mnie wykonanie jest w porządku, może poza kilka rzeczami, ale nijak ma się to do np. Opla, którym jeździłem wcześniej. Z resztą punktów się zgadzam. Poza tym to auto jest dość awaryjne i jak nie będzie Ci wyciekał olej z dyferencjału, to zepsuje Ci się elektronika lusterek, a w najgorszym przypadku padnie