Wykop.pl Wykop.pl
  • Główna
  • Wykopalisko251
  • Hity
  • Mikroblog
  • Zaloguj się
  • Zarejestruj się
Zaloguj się

Popularne tagi

  • #ciekawostki
  • #informacje
  • #technologia
  • #polska
  • #swiat
  • #motoryzacja
  • #podroze
  • #heheszki
  • #sport

Wykop

  • Ranking
  • Osiągnięcia
  • FAQ
  • O nas
  • Kontakt
  • Reklama
  • Regulamin

806

Pomoc techniczna Play to tak naprawdę test psychologiczny

Pomoc techniczna Play to tak naprawdę test psychologiczny

Nie widziałem gorszego supportu. Nie dlatego, że coś się zepsuło, bo to się zdarza wszędzie. Ale dlatego, że nikt nie potrafił/nie chciał/nie miał narzędzi, żeby to naprawić. A ja, jako klient, zostałem przerzucony przez pięciu konsultantów, zignorowany przez bota i na końcu jeszcze... pozdrowiony

SystemHalted2_0
SystemHalted2_0
z
wykop.pl
dodany: 28.09.2025, 06:26:05
  • #
    play
  • #
    telefony
  • #
    polska
  • 224
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Nie widziałem gorszego supportu. Nie dlatego, że coś się zepsuło, bo to się zdarza wszędzie. Ale dlatego, że nikt nie potrafił/nie chciał/nie miał narzędzi, żeby to naprawić. A ja, jako klient, zostałem przerzucony przez pięciu konsultantów, zignorowany przez bota i na końcu jeszcze pozdrowiony jakby to była rodzinna wigilia.

Jeśli to czyta ktoś z Play: Wasz support nie jest zły. On jest bezużyteczny. Zgodnie z umową mam prawo do usługi nie do quizu z frustracją.

Chciałem zrobić coś prostego. Naprawdę prostego. Doładować numery z  abonamentu. Nic wielkiego - nie planowałem przelewu na Kajmany, nie próbowałem hakować NASA, chciałem tylko przekazać kilkadziesiąt złotych na numery w tej samej sieci. Ale Play uznał, że to będzie dobry moment, żeby przetestować moją psychikę, cierpliwość i granice absurdu.

System mówi mi, że przekroczyłem miesięczny limit doładowań. Problem w tym, że ten limit miał się zresetować 25. dnia miesiąca. A dziś - niespodzianka -jest już 28. I nadal nie działa. Dodatkowo przestaje działać usługą zapłać z play, chociaż limit jest dostępny w całości, przynajmniej według aplikacji.

Więc zaczynam kontakt z supportem. A właściwie  z botem. Żeby przejść do człowieka, trzeba z botem walczyć. Nie kliknąć. Nie zapytać. Walczyć. Zadać odpowiednie pytanie, potem inne, potem udawać, że jestem idiotą, żeby mnie w końcu łaskawie przepuścił do konsultanta.

BOT: Cześć jestem wirtualnym asystentem. Opisz proszę swój problem a ja postaram się pomóc

Ja: (opisuje problem) i dodaję że chce gadać z konsultantem 

BOT: Aby doładować konto wejdź w aplikacje Play24 wybierz (bla bla)

Ja: Nie chce doładować konta, mam problem z jego doładowaniem i nie działają limity. Przekieruj mnie do konsultanta

BOT: Prosze doprecyzuj wybierając jedną z opcji:...

Ja: ŻĄDAM ZEBYS PRZEKIEROWAL MNIE DO KONSULTANTA

BOT: Zanim przekieruje cię do konsultanta daj mi szansę i opisz proszę swój problem a ja postaram się pomóc

Ja: NAPISALEM POWYŻEJ!!!! Czego nie rozumiesz!!!!

BOT: Proszę doprecyzuj wybierając jedną z opcji ...

Ja: Ją nie mówić po polsku mieć problema z doładowaniu

BOT: Łącze z konsultantem...

Wreszcie człowiek! I co słyszę? „Zrobimy synchronizację ustawień karty SIM.” Czyli Playowy odpowiednik: „Nie wiem, co się dzieje, więc udam, że robię coś technicznego.”

Kolejny konsultant: „Limity są niewykorzystane.”
Jeszcze inny: „Wczoraj doładował Pan trzy numery.”
I jeszcze kolejny, może ciut bystrzejszy: „Jeśli problem będzie nadal za 24h  proszę się zgłosić.”

Czekam dobę. Problem nie zniknął. Wracam na czat, znowu walka z botem, znowu klik, klik, „nie rozumiem pytania”, klik, enter, „czy chodziło ci o roaming w Peru?”… i w końcu, ledwo żywy, docieram do człowieka. Ale zanim napiszę jedno zdanie  przypadkowo zamykam aplikację.

_Witamy ponownie w lochu wsparcia technicznego._

Kolejny raz przebijam się do konsultanta. Proszę o kontakt z tym poprzednim, co mówił, że jak nie zadziała, to zgłosi. A tu odpowiedź: „Jest zajęty. Jak mogę pomóc?”

I teraz moment kulminacyjny: ilu jeszcze ludzi mam przeprowadzać przez całą tę historię od zera? Ile razy mam tłumaczyć podstawy? Ile razy słyszeć „synchronizacja karty SIM” jakby to była mantra na odczynienie złego ducha?

Więc napisałem jasno: Play nie realizuje usługi zgodnie z umową, zamierzam złożyć wypowiedzenie.

A w odpowiedzi…?

„Dużo zdrowia.”

Nie: „Rozumiem frustrację”, nie: „Już się tym zajmujemy”, nie: „Zrobimy wyjątek i pomożemy”.
Tylko: dużo zdrowia.

Treści powiązane (1)

Każdy telefon do pomocy technicznej...
msuma
z youtube.com
  • 26

Komentarze (224)

najlepsze

techninja
techninja
techninja
28.09.2025, 17:42:07 via Wykop
  • 5
Nie próbowałeś Microsoftu albo Google? XD
  • 6
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

undsame
undsame
undsame
28.09.2025, 19:42:12 via Wykop
  • 2
@MirkoLord: jak to zrobiłeś? jak mimo wielu prób nie przebiłem się przez boty, gdzieś tam na końcu znalazłem radę że jest forum supportu gdzie są MVP. To jeszcze gorsze niż ta infolinia na playu bo dają po prostu złe rady narażając mnie na koszty.
  • Odpowiedz
techninja
techninja
techninja
28.09.2025, 21:07:22 via Wykop
  • 6
@undsame: chyba nie widziałeś tych odpowiedzi na forach gdzie co drugi hindus robi ci wklejke z copilota XD
to co się dzieje to cyrk
  • Odpowiedz
ArchDelux
ArchDelux
28.09.2025, 17:33:51 via Wykop
  • 5
LOL Play
Mnie ostatnio zrobili w ciula w salonie. Zapytałem ich czy da się przenieść 2 numery z karty na abonament żeby dało się mieć multisim (zegarek). No pewnie mordo, tylko na początek musisz przejść z eSIM na zwykły SIM i możemy działać, a cena to 80 zł miesięcznie za całość. Przeszedłem na zwykły SIM, wróciłem po paru dniach, po godzinie grzebania w systemie panowie w salonie stwierdzili, że jednak się nie
  • 4
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

ArchDelux
ArchDelux
29.09.2025, 06:33:51 via iOS
  • 4
@Sniper10200 ro rozumiem, problem leży w tym, że obsługa chciała zrobić ofertę, której nie mogła, więc na koniec wymyśliła taki "sposób". Ja nie negocjowałem ceny - zaakceptowałem to, co sami od początku proponowali. Zmarnowali mi kilka dni i tyle.
  • Odpowiedz
RobbinnPllx
RobbinnPllx
RobbinnPllx
29.09.2025, 06:40:53 via iOS
  • 2
@ArchDelux multisim kosztuje 9zl mc od 4mc, można uruchomić tylko na abonamencie
  • Odpowiedz
leon-san
leon-san
29.09.2025, 16:00:35 via Android
  • 4
Mnie najbardziej bawi oburzenie konsultantów, jak informuję ich, że również nagrywam rozmowę.
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

CezaryAtp
CezaryAtp
CezaryAtp
29.09.2025, 08:17:39 via Wykop
  • 4
Ty chyba w Orange nie miałeś abonamentu na telewizję. 3,5 godziny na telefonie a efekt końcowy był taki że stary się w-----ł i w-----ł urządzenie do śmietnika i powiedział że mają przysłać nowy bo skoro usługa od x dni nie działa ma prawo rozwiązać umowę tego samego dnia albo będzie im dupę trul codziennie po kilka godzin dziennie a był cierpliwy oj był
  • 1
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

Olsea
Olsea
Olsea
29.09.2025, 10:20:23 via Wykop
  • 0
@CezaryAtp: na infolinię całodobowe się w nocy dzwoni najlepiej
  • Odpowiedz
funkmess
funkmess
28.09.2025, 12:21:25 via Wykop
  • 4
Spokojnie, dla "better customer experiences" zaraz jako wsparcie klienta będą dostępne wyłacznie nagrania na infolinii, czatboty, "wirtualni asystenci" i "sztuczna inteligencja".
Odebranie telefonu przez hindusa będzie opcją premium, płatne extra przy wyższym pakiecie
  • 3
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

randomactsofkindness
randomactsofkindness
29.09.2025, 05:24:19 via Wykop
  • 3
@Matkasiedziztylu: tak, to zdecydowana zaleta ai. odpowiedź jest natychmiast, oczywiście niekoniecznie prawdziwa, ale natychmiast.
  • Odpowiedz
Olsea
Olsea
Olsea
29.09.2025, 10:26:29 via Wykop
  • 1
@Matkasiedziztylu: a te ai z braku danych wdrożyło protokół halucynacja
  • Odpowiedz
Bartekkdd
Bartekkdd
29.09.2025, 12:57:17 via Wykop
  • 3
Walczyłem z PLAY w ramach braku zasięgu... w Gliaicach. 2km od rynku...

Screeny, zgłoszenia itp. Złożyłem wypowiedzenie a po 3 miesiącach komornik wszedl mi na konto i zajumał sianko w ramach kary umownej. Sąd jakis korespondencyjny w Lublinie. 3 rok walczę o kasę. Play to rak
  • 2
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

k__d
k__d
30.09.2025, 13:39:08 via Wykop
  • 0
@Bartekkdd: a z tego sądu dostałeś listem poleconym wyrok?
  • Odpowiedz
Bartekkdd
Bartekkdd
03.10.2025, 15:09:22 via Wykop
  • 0
@k__d: Podobno tak, ale potwierdzenia odbioru nie mają. To jeden z punktów zahaczenia. U mnie listonosz nigdy nie przynosi poleconych, zostawia avizo, czasem nie. Różnie bywa
  • Odpowiedz
damch
damch
damch
29.09.2025, 11:48:21 via Wykop
  • 3
Ja: Ją nie mówić po polsku mieć problema z doładowaniu

BOT: Łącze z konsultantem...

XD
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

Fomalhaut
Fomalhaut
29.09.2025, 08:01:52 via Wykop
  • 3
"Nic wielkiego - nie planowałem przelewu na Kajmany, nie próbowałem hakować NASA"

Nie wiem jak z hackowaniem NASA, ale przelew na Kajmany jest naprawdę prosty. Tym bardziej jeśli masz konto na okaziciela, a w tytule przelewu wpisujesz "tax avoidance scheme".

Co do "obsługi klienta" w Play. Przypomina mi to filmiki kitbogi, w których stworzył taki support dla indyjskich scammerów. Tylko on to zrobił celowo, żeby ich doprowadzić do szału i rozpaczy.

Tu
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

agent733
agent733
29.09.2025, 04:10:16 via Wykop
  • 3
Zadzwoń do Playa by rozwiązać umowę, przeskoczysz przez 20 konsultantów aż rzucisz telefonem.
Wielka szkoda że takie ścierwa wykupiły UPC.
  • 1
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

Olsea
Olsea
Olsea
29.09.2025, 10:29:46 via Wykop
  • 0
@agent733: UPC zajmuje firma TELBRIDGE, poczytaj na GoWork. Ich obwiniają o brak pomocy
  • Odpowiedz
W_k_u
W_k_u
29.09.2025, 13:10:56 via Wykop
  • 2
Potwierdzam, support wspaniały ( ͡° ͜ʖ ͡°) (2 tygodnie na infolinach, żeby w końcu ktoś przyjechał i faktycznie stwierdził, że błąd był po ich stronie)
Wku - Potwierdzam, support wspaniały ( ͡° ͜ʖ ͡°) (2 tygodnie na infolinach, żeby w ko...

źródło: 9ee66a68bc50f09c05223b2c1b8dbdbfa1ffb8594e4e23cbb7baf2e36dc47715,w800.png

Pobierz
  • 2
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

Maroman
Maroman
Maroman
29.09.2025, 14:18:20 via Wykop
  • 0
@W_k_u: I dobrze napisał. Po co klientom podawać szczegóły kiedy potem będą czepiać się wszystkiego. A tak gładko, dyplomatycznie, by by.
  • Odpowiedz
W_k_u
W_k_u
29.09.2025, 18:49:35 via Wykop
  • 0
@Maroman: tylko to już jest trzecia rozmowa z tą infolinią (albo nawet 4) i w końcu zaczałem pytać co zmienili bo równie dobrze mogli lecieć w c---a - i w sumie dokładnie tak było
  • Odpowiedz
  • <
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • Strona 3 z 7
  • >

Hity

tygodnia

Radny z Krakowa NISZCZY butelki Ustronianki w sklepie
Radny z Krakowa NISZCZY butelki Ustronianki w sklepie
3213
Zamiast alimentów równa opieka nad dziećmi. Wynik - 25% mniej rozwodów
Zamiast alimentów równa opieka nad dziećmi. Wynik - 25% mniej rozwodów
2891
System kaucyjny to przekręt stulecia? "Miliardy nabite w butelkę". Kto zarobi fortunę?
System kaucyjny to przekręt stulecia? "Miliardy nabite w butelkę". Kto zarobi fortunę?
2499
Kto stoi za zamówieniem i nie odebraniem 11 ton śliwek od rolnika?
Kto stoi za zamówieniem i nie odebraniem 11 ton śliwek od rolnika?
2334
System kaucyjny: Głos Wykopowicza ma sens!
System kaucyjny: Głos Wykopowicza ma sens!
2268
Pokaż więcej

Powiązane tagi

  • #orange
  • #internet
  • #plus
  • #tmobile
  • #telefony
  • #upc
  • #pytanie
  • #lte
  • #rozdajo
  • #gsm
  • #kiciochpyta
  • #virginmobile
  • #fanta
  • #fantaspriteplay
  • #sprite

Wykop © 2005-2025

  • O nas
  • Reklama
  • FAQ
  • Kontakt
  • Regulamin
  • Polityka prywatności i cookies
  • Hity
  • Ranking
  • Osiągnięcia
  • Changelog
  • więcej

RSS

  • Wykopane
  • Wykopalisko
  • Komentowane
  • Ustawienia prywatności

Regulamin

Reklama

Kontakt

O nas

FAQ

Osiągnięcia

Ranking